multide " merve alkan" var iyi okumalar
kulağıma gelen sesle gözlerimi açmaya çalışıyordum . başım çatlayacak gibiydi . gözlerimi ovarak etrafı seyrediyordum evimde değildim onu anlamıştımda burası neresiydi ? . elimle önüme gelen saçlarımı arkaya attım . kapının açılmasıyla cem hocanın içeri girdiğini gördüm . gülümseyerek karşımda durdu .
- eee merve nasılsın . kendini nasıl hissediyorsun diyerek karşımda duran koltuga oturdu.
bende kaşlarımı kaldırıp yüzüne baktım ''''' iyiyim''' diyerek başımı salladım. biraz kırgındım onlara dünkü olaylar yüzünden . telefon sesi gelince yanımda duran çantamdan geldiğini anladım . telefonuma baktığımda ardanın aradığını gördüm . dudağımın kenarını ısırarak derin bir nefes alıp telefonu açtım.....
-merve nerdesin sen kızım seni arıyorum arıyorum ulaşamıyorum . sen beni çıldırtmakmı istiyorsun ha dün akşam evden çıktın bu saat oldu yoksun nerdesin ? söyle gelip alıcam çabuk . sesi çok sert ve yüksek geliyordu .
anlaşılan çok merak etmişler . haklılarda dün telaşdan unutmuştum haber vermeyi .
- arda sakin ol . ben iyiym birazdan evde olurum . gelince konuşuruz diyip kapattım.
ayaga kalkıp ben eve gitmek istiyorum. dedigimde volkan içeriye geldi . ''''uyandın mı ?.''' yüzüne bile bakmadım . çünkü hala kırgındım . yüzümü cem hocaya cevirdigimde yüzü biraz düşüktü biran korktum . yoksa adama birşeymi oldu . diye düşünürken volkanın konuşmasıyla ona baktım.
- merve hala bana kızgınmısın diyerek yüzüme baktı . sesi biraz üzülmüş tontaydı.
cevap vermedim . hacam cıkalımmı dediğimde . başıyla anayladı. aşağı indiğimizde kahvaltı hazırdı ama ben yemek istemiyordum . cem hocayla volkan kahvaltı ederken . bende etrafı seyrediyordum . ev güzeldi dışından belliydi güzel olduğu . sonra resimler dikatimi çekti . onlara bakarken . volkanın yanımda olduğunu görmemiştim.
- annemle babam . yıllar önce trafik kazasında öldüler . bir abim birde kız kardeşim var diyerek resimlere bakıyordu .
biran içimde bir boşluk hissettim . annemin boşluğunu o anda volkana baktığmda . onu üzgün görünce . bir garip oldum ona olan kızgınlıgım yok oldu . çünkü kaybetmenin açısını bende biliyordum hemde çok iyi . o anda ne diyiceğimi bilmedim .
- merve sana dün kötü davranmak istemedim . dün abimi öyle görünce . sinirime hakim olamadım onu da kaybettiğimi sandım . ve sinirle ne yaptıgımı bilmiyorum diyerek başını eydi .
- volkan çok üzgünüm inan ne diyiceğimi bilmiyorum . ama ben çok üzğünüm . hem abin olduğunu bilmiyordum . dün sadece yardım etmek iste..
- biliyorum . onun için affet beni . onu kaybetme düşüncesi bian kendimi kaybetmeme neden oldu ne yaptıgımı bilmiyordum . anla beni.
- volkan inanki seni çok iyi anlıyorum . ve sana kızgın değilim . asıl sen beni affet seni anlamadan seni dinlemeden sana kızdıgım için olurmu diyerek gülümsedim .
--------------------
arabada giderken başımı cama yaslayıp dışarıyı seyrediyordum . volkan bana bakıp gülümsedi . araba durunca eve geldiğimizi anladım arabadan indim . volkanda inince eve doğru yürüdük anahtarım yanımda oldugu için içeri girdik girdiğimde , arda koltukda oturmuş telefonla konuşurken beni görünce yanıma gelip sarıldı .
''' çok korkuttum '''' diyerek daha sıkı sarılırken ''' telaş yapma arda burdayım''' arda bana bakınca melisada yukarıdan koşarak boynuma atladı ''''dur düşücem yavaş '''' desemde durmadı . onun bu halini özledim '''kızım nerdeydin sen ? neden haber vermedin meraktan öldük sana birşey oldu sandım''' sonra anlatırım diyerek koltuga oturduk . merve volkanı görüce biraz kızdı.
- yinemi sen saten bugünlerde her taşın altından sen çıkıyorsun diyerek volkana bagırdı.
volkan istifini bozmadan '''' evet yine ben birşeymi oldu ''' dediğinde araya girdim '''sakin olun çoçuklar bir işim vardı onun için geç kaldım ''' sorun yok . saate bakıtım 7.00 eyvah geç kal. diyerek ayaga kalktım .diyerek odama girdim kısa bir duş aldıkan sonra üzerimi değişip aşağı indim . melisa birşeyler hazırlamıştı ayak üstü birşeyler atıştırdığımda volkanın hala burda oldugunu gördüm . ben tam çıkarken kolumdan tuttu ben seni götürüm dedi . bende tamam olur hadi çıkalım. sizleri öpttüm canlar diyerek hızlı adımlarla arabaya bindim .
saate bakıp yutkundum. 8.10 eyvah 10 dk geç kaldım kesin kızıçak diye hızlı adımlarla klinige girerkenvolkanın gülmesiyle ona döndüm .''ne gülüyorsun açıkta birşey mi var '' hala gülüyordu .
-kızım sen neden acele ediyorsun sonucta tüm gün hocanla beraberdin sana kızmaz boşuna acele etme bir yerini kırıcaksın derken biye gülüyordu .
biran durdum hakket dün bütün gün beraberdik kızmazki . diyerek içeri girdim . odama girip kıyafetim değiştirdim . odasına doğru yürüdüm . içeri girdiğimde volkanda içerdeydi .
-hocam şey ....ben .....
-tamam merve sıkıntı yok . hem buğün gelmene gerek şoktu dün yorulmuşsundur . keşke dinlenseydi diyerek gülümsedi .
-olurmu hocam . ben birşeyler öğrenmek istiyorum diyerek gülümbedim
-tamam o zaman sen burakla eşledim onunla buğün beraber hastaları kontrol edin
tama diyerek çıktım buün fazla hasta yok diyerek kağıtı incelerken burak yanıma geldi.'''selam güzellik nasılsın ''' dedigimde gözlerimi açarak burak'a baktım .'''tamam tamam hadi gidelim ''' biz hastaları kontrol ederken arada cem hoca bizleri kontrol ediyordu .artık işimiz bittiginde yorulmuştum kendimi soyunma odasına zor attım üzerimi değişip tam çıkıçakken . burakla karşılaştık.
-merhaba merve her halde bugün beni ekmiçeksin öyle değilmi . benimle geleceksin öyle degilmi diyerek gözlerime baktı.
birşey diyemedim olumlu anlamda başımı salladım. melisaya kısa bir mesaj atarak geç kalaçagımı söylediim dışarı çıktık . beni güzel bir lokantaya getirdi . yemek yedikten sonra bir bara gidelimmi diyince biraz şaşırdım . çünkü barı fazla sevmiyordum. ama bana öyle bakınca tamam demek zorunda kaldım bara gittik . masalardan birine oturduk . garsondan bize hafif birşeyler getirmesin söyledi ben içmicem desem te içtim . içim biraz tuhaf oldu lavaboya gittim . midem bulanmışdı . içeri tuhafdı çıktıgımda bir adama çaptım .'''pardon özür dilerim '''dediim ama adaam öyle bir yüzüme baktıki sanki kötü birşey demişim gibi . yutkunarak içeri girdim . masaya oturdum saate bakmak için telefona baktıgımda arda aramıştı gürültüden duymamışdım . neyse eve gidince görürüm diyip çantama kattım etrafıma bakınırken az önce yanlışlıkla çarptığım adamı gördüm . yanında birkaç adam ve kızlar vardı . birden göz göze geldik gözlerimi başka tarafa cevirdim. işallah kanımamıştır diyerek başka tarafa baktım .burak'a baktığımda eğleniyordu . bende müziğin ritmine kendimi kaptırdım oturduğum yerde oynuyordum . yine gözüm o dama takıldı çünkü çok ürküdüçüydü . ama Allahdan adam bu sefer baktığımı görmedi .
-burak kalkalımmı ?
olumlu anlamda sallatı çıkışa dogru giderken . birileri bize bakıyordu ama tanımıyordum birden karşımızda durdular laf atmaya başladılar . burakta onlara bağırınca ortalık karıştı . of neden geldikki . buragı çekerken biri kolumu tuttu . arkamı döndüğümde o adamdı eyvah bu niye şimdi geldi derken . buraga baktım biraz dayak yemişti hemde benim yüzümden içim burkuldu . kolumu bıkmasıyla geri adım attım . sinirli bakıyordu . buragın yanına gittim . .etrafıma baktığımda hekes aynı hallerine geri dönmüşdü . az önce gördüğüm adamlar yardım etmişdi bize .teşekkür etmek için arkama baktım ama gitmişlerdi .... bizde burakla eve döndük ....çok korkmuştum . burak beni eve bırakıp gitmişti.......
--------------------------------------------------------
Umarım sevmişsinizdir elimden geldiğince güzel yazmaya çalışıyorum. ilk kitabım oldugu için hatalarımı affedin . ilerliyen bölümlerde merveyi kötü süprizler bekliyor . muratla mervenin karşılaşması bakalım nasıl olacak . iyi okumalar........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İHANETİ
Teen FictionHayatımda en çok istediğim şey okumak ve okuyup doktor olmaktı ve bu hayalimi gerçekleştirmeme çok az bir zaman kaldı. Bu yıl okulum bitince staj çalışmamda sonlanınca kendi kliniğimi açıp işimin başına geçip en istedigim işi yani insanlara yararlı...