Multide "merve alkan " var ana karakter sırayla oyuncuları multide göreceksiniz .......
Güzel bir yaz sabahıy'dı. Gözlerimi açmak dışarı çıkmak istemiyordum. Çünkü dünkü yol yorgunluğumu üzerimden atamamıştım. Saate baktığım'da saat 6:30'tu daha erken dedim biraz daha kestirip kalkarım dedim dedim ama olmadı. Çünkü kalktım bir kere uykum gelmezdi'ki şimdi ama yorgundum ne yapıcaktım. Daha bizimkiler uyanmamıştır neyse ayaga kalkıp banyonun yolunu tutum en iyisi güzel bir duş almak. İçeri girip bir güzel duşumu aldıktan sonra çıktım.
Üzerimde bornozumla dolabın önünde kıyafet seçerken birden melisa pat diye odaya daldı arkamı döndügümde yatağımdaydi.
- ne oldu ? kızım neden yatağıma atladın ?
- "şey....senin yatağında olduğunu sandım ve seni uyandırmak istedim"
Gülerek söyledi ama... sanırım farkında olmadan biraz sert davrandım.
Yüzü düşmemişti ama olsun bağırmamam gerekirdi..
Her neyse. Melisa beni tanıyordu çünkü sabahları biraz huysuz olurum farkında olmadan. Ama gönlünüde aldım daha sonra yanına gidip gıdıklamaya başladım. Sonra oda beni gıdıklıyordu biz içerde gülerken arda odaya gelip ;"ben aşagıda açım siz burda gülüyorsunuz dedi ".
Sonra bizi öyle görünce oda gülmeye başladı. Bende arday'a gülümseyerek dönüp.
-arda çok istiyorsan sen bu sabah kahvaltıyı sen hazırla dedim .
"ben ne hazırlıcam kızım hem hazırlamayı bilmem ne ugrasacam" dedi. Gülümseyerek.
Peki diyerek güldüm.
-O zaman dışarda yiyelim kahvaltı için anlaşılan kimse ugraşmak istemiyor anlaşıldı diyerek hadi sizi buranın en güzel lokantasına götürücem dedim .
tamam diyerek odadan çıktılar. iç çamaşırlarımı kot bir panton ve üzerine salaj bir gömlek alıp giyinip aşagı indim.
Bu arada size kendimi tanıtmadım. ben merve alkan 23 yaşındayım . mavi gözlü .sarı saçlı biriyim tıp öğrencisiyim okulum bu yıl biticek. Ankarada yaşıyorum. ama ailem İstanbulda . arada yanıma ugruyorlar onları çok seviyorum . babam ünlü bir iş adamı . annemi daha 10 yaşındayken kaybettim . sadece babam var ama.... bana hem babalık hem annelik yaptı onu çok seviyorum her fırsatını buldugumda muhakak annemin mezarını ziyaret ediyorum ve onu çok özlüyorum ...... en yakın arkadaşlarım melisa ve arda onlarla zaman geçirmeyi seviyorum biraz dik kafalıyımdır... kafama eseni yaparım. Hayal kurmayı... gezmeyi... kitap okumayı hele... müzik dinlemeyi çok seviyorum . Birilerine yardım etmeyi çok seviyorum. korkularım ise.... en sevdigim insanları kaybetmek .onların zarar görmesi. Annem gözümün önünde öldürüldü. O günden beri gece kabus görüyorum. O gün hiç aklımdan çıkmıyor birşey yapamamıştım . annemi kurtaramamıştım ellerimde öldü. Aglamaktan başka birşey yapamadım . İşte o gün kendime söz verdim en iyi doktor olup .
Insanlara azda olsa yardım edicek onların yaralarına derman olucagım dedim ve sözümü tutum. melisa ve ardayla çocuklugumdan beri arkadaşım. Onlar en zor anlarımda her zaman yanımda oldular.. beni yanlız bırmadılar. Ardanın bir şirketi var . Melisa bir okulda ilkokul ögretmeni.. onlar benle yaşıt onları kardeşim gibi seviyorum onlardan başka zaten arkadaşım yok.Ardayla ayrıyetten kuzeniz ama ne kuzen. ama onu seviyorum çok şakacı komik her canım sıkıldıgıda morelim bozuldugunda yanıma gelip melisayla beni eğlendirip gezmeye dolaşmaya çıkıyoruz . melisa bizim komşumuzun kızı. babası melih amcada tanınmış bir iş adamı onunda annesi yok yani kaderimiz aynı .....bi bakıma. Melisa biraz bana benziyor biraz inatçı benim gibi dik kafalı biraz açık sözlü. bu yönünü seviyorum ama bazen çok sinir olabiliyor .Arda eglenceli centilmen kızlara nasıl davranacagını bilir biraz çapkın yani melisaya onu sinir etmeyi çok seviyoruz bir kızla buluşacağı zaman o olmadı...bunu giy... şu... bu... derken delirtmek hoşumuza gidiyor. bize kızsada yine bizim onunla uğraşmamız onunda hoşuna gidiyor. bide sevkimize güvenir sevgilileri için hediye almamızı bile istiyor. Neymiş ne alacagını bilmiyormuş ama alıncada en güzelini alıyor .hiç ciddi bir ilişkin olmayacakmı sorusuna her zaman cevabı aynı . ''daha kalbimin kilidini açıçak kızla karşılaşmadım'' diyor . uzun bir ilişki istemiyor .melisayla ben sevgilimiz olmasını şuan düşünmüyoruz olursa bilmem yani şuan yok böyle iyiyiz.
Şimdi gitmezsem beni öldürecekler . melisa bana çok iyi davranıyor ardada onlarlayken kendimi yanlız hissetmiyorum. iyiki varlar iyiki hayatımdalar onları çok seviyorum .onlarsız olabilicegimi hiç düşünemiyorum . Ne diyorum en iyisi aşagı inmek. birden melisanın sesi geldi haydi" tembel . aşagı in" diye seslendi . ne şimdi bana mı dedi görür o gününü aşagı indiğimde ikiside hazırdı . arabaya binip gidicegimiz yere gelmiştik uzun zaman olmuştu buraya gelmiyeli . arda ben çok açıktım hemen siparişleri verelim dedi tamam. dedim ve arda garsonu çağırdı .
-buyrun efendim ne alırdınız?
-Buranın kahvaltısı varmı ?
-var efendim.
- tamam o zaman bize 3 kişilik getir dedi.
O sırada ben telefonumla uğraşırken ardada siparişleri vermisdi. meşguldüm facebook girmiştim ne var diye kafamı kaldırdığımda yemeğe başlamışlardı. Bende kahvaltımı yapıp sonra onlar kahve siparişi verince ben müsadenizle bir işim var diyerek ayaga kaltım. ikiside aynı anda bana bakip.. soru soran gözlerle.
- nereye ?
bir işim var dedim . sebebi bugün melisanin dogum günüydü telefonda baktıgımda gelen bildirimle gördüm . ama bunu söyeleyemezdim çünkü... süpriz yapıcaktım . Ardaya kaş göz işaretiyle dışarıyı gösterdim anladı geldi.
-bugün bil bakalım günlerden ne..? dedim durdu.
-şey.....birşeymi unuttum dedi.
sence dedim . gözlerine bakarak oda
-söylesene kızım cıldırtma..
-bugün günlerden ne ? dedim.
- tekrar oda 12 temmuz dedi
- eeeee didim mal yine anlamadı sinirlendim ha diyince .
gülmeye başladı bende sinirle ona bakınca oda...
- tamamya tamam anladım bugün melisanın dogum günü..
dedi .bende neden beni sinir ediyorsun dedigimde arda hemen sarılıp .
-sen beni sinir edince bende seni sinirlendirdim.. hem ben kardeşlerimin dogum günün unuturmuyum dedi gülerek.... ve ekledi hem seni sinilendirince çok tatlı oluyorsun dedi .
bende gülümseyerek '' yaaaa tamam o zaman sen melisayı oyala bugün ben hallederim dedim ''. oda tamam diyerek bana bir yerin adresini verdi oraya haber vercegini söyledi orada yaparız dedi. bende sevinerek boynuna atladım .
"dur kızım dur bogaçaksın" diyince geri çekildim .
kolay gelsin diyerek melisanın yanın gitti bende söyledigi yere giderek ordan ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İHANETİ
Teen FictionHayatımda en çok istediğim şey okumak ve okuyup doktor olmaktı ve bu hayalimi gerçekleştirmeme çok az bir zaman kaldı. Bu yıl okulum bitince staj çalışmamda sonlanınca kendi kliniğimi açıp işimin başına geçip en istedigim işi yani insanlara yararlı...