Ustala sam se ujutro,jer sam obecala prijateljima da idemo u trgovinu.
Obavila sam higijenu i obukla robu uzela sam rifle,dugacku majicu jer je 12 mjesec,čizmice.Silazim u kuhinju,pozdravim mamu i krenem jesti.
Mama:"požuri,decki dolaze jos malo"
Ja:"ma gotova sam"Cujem zvono i odmah mi dođe osmijeh na lice,odem otvoriti i vidim osmijeh na četvero deckiju.
Pozdravim ih i izadem s njima.Ups nisam se ni predstavila ja sam Hanna Miles,zivim u London imam 18 godina,imam stariju sestru ali ona zivi u Hrvatskoj,ljudi me poznaju najvise po tome jer sam youtuber i imam dosta pratitelja imam cetiri najbolji prijatelja a oni su Calum Hood,Luke Hemmings,Michael Clifford i Ashton Irwin.Oni me zovu Han jer kažu da je Hanna predugo haha poznajemo se od rodenja jer svi zivimo u istom kvartu.
Decka nemam ni netreba mi imam cetiri najbolja idiota haha.Dakle da krenem ja i decki idemo u trgovinu,jer za vikend idemo u vikendicu rostiljati,pa trebamo kupiti sve.
Dosli smo u centar i otisli kupovati hranu,Calum i Michael su otisli do pica,Ashton do cipseva,a Luke i ja do hrane.
Luke:"sta cemo uzeti"
Ja:"nemam pojma ja idem po pomfri"
Luke:"oke ja idem vidit ovo meso"Otisla sam do pomfria i kad sam se vracala,Luke se patio s mesom moram priznati da je izgledao jako smijesno,onda je dosao Calum pa su skoro krenuli svadati,ali ubrzo sam dosla do njih.
Ja:"evo pomfri"
Luke:"oke ja sam uzeo meso"
Calum:"evo i pića Michael je otisao do Ashtona"
Ja:"eno ih idu pa sta ce nam toliko slatkisa"
Calum:"pa ipak ostajemo tamo dva dana"
Ja:"pa to su samo dva dana a ne cijela godina"
Luke:"ma pojest cemo mi to"
Michael:"evo guys"Stavio je to u kolica,jedva je stalo ljudi su nas samo gledali sta izvodimo.
Ja:"ajde to je to idemo platit"
Luke:"cekaj sladoled"
Calum:"daa"
Ja:"oke jos to i dosta je onda"
Michael:"uzmi onaj Luke"
Ja:"da haha taj je fin"
Luke:"ok"Luke je stavio sladolede u kolica,pa smo otisli na blagajnu podijelili smo novac,jer smo mi takvi svi zelimo platili haha.
Stavili smo to u auto i krenuli kuci.
Ja sam vozila Calum je bio pokraj mene Luke iza mene Michael u sredini i Ashton iza Caluma svi smo se zgurali,ja sam vozila jer je moj auto decki isto voze ali rijetko kada pa onda uvijek mene teraju sa ih vozim nekuda.Dosli smo kod mene ja i Ashton smo posremali to sve,a ovi su otišli u moju sobu svaki put kad oni dođu kod mene,ja moram sakrit sve sto mogu unistit jer su ko djeca.
Ashton:"evo ga gotovo"
Ja:"da ajmo sada gore dok mi ovi nisu sobu prevrnili"Dosli smo u moju sobu ja sam bila sama u potkrovlju,imala sam ko mali stan dosli smo gore,a njih nije bilo odjednom je Calum skocio na nas a ja i Ashton smo pali na pod.
Ja:"Calumm dizi see"
Calum:"nee"
Onda su dosli i ostali decki i legli na nas ležali smo dugo dok nismo popadali.Ja:"pa ti Calum skaci sljedeći put"
On se samo nabeljio.
Ustala sam se i otisla sjesti na kauc decki su odmah dosli i izvalili se pokraj mene.Pricali smo cijeli dan onda kada je malo pao mrak otisli smo van skejtati se i vozit bicikli ja sam legla na skejt i tako se vozila.
Calum:"pazii Han"
Ja:"Caluumm noooo"
Ali prekrasno on se vec zaletio u mene i pao preko mene, uvijek kad neko padne na nekoga to smo uvijek ja i on jer smo mi najsmotaniji................................................................
Bok ljudi nadam se da me se sjecate jos
ovo je moja nova prica
Just Saying nadam se da ćete ju odmah zavoljeti ko i Good Boy ova prica je isto s 5SOS.
Decki tu imaju 18 godina svi cak i Ashton to sam promijenila i oni jos nisu popularni!
Ako vam se svida ostavite vote i komemtar hvala vam puno nadam se da vam ce se svidjeti.
❤❤
YOU ARE READING
Just Saying
FanfictionDjevojka iz grada Londona koja je popularna zbog rada na youtubeu ona poznaje cetiri obicni prijatelja oni su joj uvijek bili podrška u svemu jer su znalu da ce ona uspjeti u životu ali dali se njena zelja osvarila i kakva je to zelja to samo zna...