Budim se rano i odmah se ustajem iz kreveta i krećem u kupaonu.
Pospano sve obavimUzimam iz ormara robu i samo legnem na krevet....
.
.
.Shit pa ja sam zaspala brzo se ustanem iz kreveta i vidim koliko je sati bravo Hanna kasnim dva sata vec...
Brzo se obucem i nasminkam.
Uzmem torbu i krenem izlaziti iz stana dok zovem taksija...Cekam ga ispred najmanje 10 minuta i onda napokon ga ugledam.
Uletim brzo i krenem se moliti da cu brzo stići....
Na poslu ispijam zadnju kap kave ali nista mi ne pomaze i dalje sam pospana, jos malo idem kuci danas su me slikali samo za sminku pa sam samo sjedila na stolici i skoro zaspala.
Sjedim sama u jednoj prostoriji za oblačenje i naslonim se na stolicu i uključim mobitel,razmisljam sto cu raditi,iako nisam s Calumom bas najbolja ali zasto mu nebi mogla poslati poruku.
"Zabavi me molim te,zaspat cu na poslu"
Cekala sam odgovor dok sam listala po youtubeu da nadem neku pjesmu a onda je ubrzo dosao odgovor.
"oho radi se"
"a moram od nečeg živjeti"
"da naravno,evo sad cu ti napisati nešto pa se nadam da ces se nasmijati"
"moze"
Cekala sam par minuta a onda sam dobila poruku
"nemam nista haha"
"a daj Calum ja se nadala da ce nesto biti od tebe"
"ma nisam ja takav tip"
"i kako su ostali"
"pa dobro evo u hotelu smo"
"popularan decko Calum Hood"
"da,nebih vjerovao nekome kada bi mi rekao da cu bit slavan"
"falite mi ti i decki"
"i ti nama"
"zato sto sam bila glupaca i otisla"
"hej shhh to je bila proslost zaboravimo to"
"drago mi je da se neljutis vise"
"ma ne ono sam se samo morao malo ispuhati jer nisam s nikim o tome pricao bas"
"zove posao,cujemo se kasnije"
"cujemo se :)"
Raspoloženje mi se malo popravilo,spremila sam mobitel i otisla nazad.
...............................................................
HEY GUYS,DA NASTAVKA NIJE BILO JAKO DUGO ZNAMM,JEDNOSTANO SKOLA UBIJA I NISAM IMALA INSPIRACIJU....
NASTAVAK JE KRATAK ALI POTRUDIT CU SE DA NAPISEM SLJEDECI DUZI
NADAM SE DA VAM SE MAKAR SVIDA I DA CE TE OSTAVITI VOTE I KOMENTAR.OVAJ NASTAVAK POSVECUJEM:_Vanessa_1D JER JE KRAVCA ZEZAM SE AHHAHAHA ONA JE NAJBOLJA I FOLLOW JU SVI I PROČITAJTE NJENU PRICU S NIALLOM HORANOM, JE DA NASTAVAKE NEOBJAVLJUJE SVAKI DAN ALI PRICA JE ZANIMLJIVA....
Byeee
YOU ARE READING
Just Saying
FanfictionDjevojka iz grada Londona koja je popularna zbog rada na youtubeu ona poznaje cetiri obicni prijatelja oni su joj uvijek bili podrška u svemu jer su znalu da ce ona uspjeti u životu ali dali se njena zelja osvarila i kakva je to zelja to samo zna...