Dosli smo u backstage i odmah smo otisli pod tus i onda idemo u hotel.
Svi četvorica smo pjevali pod tusem.Kad smo se otusirali bili smo u smo samo u gacama pa su Michael i Ashton krenuli nešto plesati a pa smo onda sva trojica krenuli plesati a Luke je samo gledao u nas i mislio si koje smo mi budale.
Nakon plesa obukli smo se i uzeli sve stvari i krenuli u hotel,tamo cemo se presvuci u nesto svecanije i onda idemo na nekakvu veceru gdje smo pozvani,uglavnom mi cemo tamo pjevati par pjesama povodom 1 godine necega,ali neznamo cega tocno.
…
U hotelu smo i biramo si robu,ja sam si uzeo crnu kosulju i crne traperice i crne starke uglavom smo svi tako bili ali Luke je imao bijelu košulju,Michael smeđu.
Kad smo bili gotovi,krenuli smo s Daveom.
U autu smo bili glasni jer je bila pjesma od Nickelback.Ubrzo smo dosli ispred restorana.
Izasli smo i usli unutra i vidjelu smo hrpu ljudi.To su svi stariji ljudi a onda smo dosli u prostor s malo mladima ali opet starijima od 18.
Za oko su mi odmah zapale neke djevojke.Prvo smo popili pice a onda je vecer krenila.
Isli smo pjevati otpjevali smo She looks so perfect i What i like about you.
Svi su nam bili plijeskali jer smo to dobro otpjevali.Onda je dosla vecera,pa smo sjeli za stol,za stolom smo nas cetvorica sjedila a pokraj nas menadžer...
Michael je saptao Lukeu kako je nasao jedni zgodnu curu,dok je Ashton bio na mobitelu i pricao s svojom curom
A ja,ja sam isto gledao cure naravno,jedna plavusa mi je zapala za oko tako je lijepa cak bi me nekad i pogledala.Michael:"a vidi ovog slini vec"
Ja:"ma nemoj"
Luke:"ajd priznaj koja ti se sviđa"
Ja:"ona plava desno"
Michael:"zgodna je"
Luke:"ja necu nista reci,ja imam svoju dragu curu"
Michael:"da sam smo ja i Calum ostao"
Ashton:"zato ste vi Malum"
Michael:"fuck you Ashton"
Ashton:"hey don't swear in public"
Ja:"shut up you two""
Poslije jela,ljudi su se odmah raspricali i postalo je jako zagusljivo.
Pitao sam Michaela da ide samnom malo na zrak i odmah je krenio zamnom.Vani je bilo par ljudi jer su dosli zapaliti cigaretu jer se nesmije unutra.
Michael i ja smo malo setali i pricali.
Prisjecavali smo se starih prica.
Kada smo napravili krug oko dvorišta onda smo se vratili unutra.………………………………………………………
Ostavite vote i komentar ❤
Sada krece uzbudljiv dio ❤❤
YOU ARE READING
Just Saying
FanfictionDjevojka iz grada Londona koja je popularna zbog rada na youtubeu ona poznaje cetiri obicni prijatelja oni su joj uvijek bili podrška u svemu jer su znalu da ce ona uspjeti u životu ali dali se njena zelja osvarila i kakva je to zelja to samo zna...