Nakon toliko dugo vremena u New Yorku,došlo je na vrijeme da idem malo k obitelji u London.
Razlog zašto idem u London je sto mi sestra ima rodendan pa onda dolazi s Niallom u London i da se ja malo odmorim od posla.Idem tamo na 3 tjedan i onda se opet vraćam u New York.
Spakirala sam stvari ali imam jos dva sata do aviona pa idem kupiti poklon sestri.
Jako sam vesela jer cu ih vidjeti jer ih nisam vidil jako dugo.
A nemogu ni dočekati da vidim svoj rodni kraj.
Htjela bih da i 5sos dode kuci ali kada su oni na turneji.Nadam se da cemo se jos negdje sresti.
Dosla sam u trgovacki centar i prvo otisla sebi kupiti nešto robe i onda idem kupiti Vanessi i svojima.
Za sebe sam uzela puuuno robe,nešto slatkisa da imam u avionu i mali tepih sto ce mi taman doci za stan.
E sada su na redu pokloni za moje.
Mami sam uzela jednu lijepu plocu gdje se stavljaju slike pa cu odmah staviti nase slike i uzela sam joj za vrt mali fontanu sto mi se bas svidilo jer je jako mala pa je moze bilo gdje staviti,tati sam uzela neke suho voce i sve vezano za to jer on obozava to.
I najbitnije poklon za slavljenicu Vanessu,njoj sam uzela njen najdraži cvijet- plava orhideja ali uzela sam umjetnu jer prava nece izdržati.
I jos sam joj uzela puno knjiga jer znam da voli knjige,bombonjeru i bijele patike koje je oduvijek željela ali nikad nije kupila a to su bijele patike s led lampicama.
Nadam se da ce joj se svidjeti to sve.
I da za Nialla sam uzela ono što on najviše voli a to je oprema za golf i sat.Kad sam poklone kupila,kupila sam papir da to zamotam sve.
Obavila sam kupovinu i mogu ici kuci to sve upakirati..
Pokloni su upakirani i sve sam spremila u kofer jedva mi je stalo.
I sad mogu vec kreniti na aedrom jer avion ide još malo.…
I evo mene u Londonu napokon,nakon napornog sjedenja sva sam utrnila.
Mama je javila da dolazi po mene.
Stojim ispred aedroma i gledam svoj lijepi London tako mi je falio,uslikam jednu slikicu za instagram i taman mama dode po mene.Parkira na parkiraliste i izade i odmah me zagrli od srece kao i ja nju,nakon grljena malo i popricamo u autu sam joj skoro sve ispričala sta sam radila,vidjela,sve zivo dok je ona pazljivo slusala i smijala se.
Kad smo dosli kuci,uzela sam kofer i krenila u kucu a tamo je vec bila glasna buka ali kada smo usli svi su viknili Hanna dosla si,svi smo se zagrlili i sve kako to ide a ja sam onda otisla u svoju sobu raspakirati se.
Kad sam usla u sobu odmah sam osjetila miris svoje stare sobe i sva sjecanja su mi dosla i glavu ne tako divna ali bila sam sretna.
Kad sam ostavila kofer izvadila sam poklone i stavila ih na krevet i osla po nekoga jakog ko ce mi to moci sve donesti dole.
Zvala sam Nialla da dode gore i kad je vidio poklone oci su mu se rasirile.
Niall:"ima se novaca"-rekao je u smijeu.
Ja:"da da,a moram malo"
Niall:"nadam se da ima nesto za mene,da nije sve za tvoju sestru"-rekao je i isplazio svoj jezik.
Ja:"ma ima za tebe,tvoj poklon je najbitniji"-rekla sam u sali i onda smo sisli dole.Mama mi je odmah rekla da nisam trebala nista kupovati i trošiti dok je tata bio zadovoljan svojim suhim voćem i jedva čekao da to otvori.
Dosla sam do Vanesse s poklonima i dala joj ih.
Ja:"sestro,sretan ti rođendan"
Vanessa:"hvala ti sis,uff koliko poklona"
Ja:"samo za tebe"Kada je izvadila orhideju odmah je bila sretna,pogotovo s patikama.
Dok Niall nije mogao vjerovati da sam mu kupila oprenu za golf skoro je pustio suzu i odmah mi rekao "najbolja si".
Poslije poklona jeli smo tortu i kolače.
Mama mi je rekla da joj poslije dolaze mame od Lukea,Caluma,Michaela i Ashtona.Mene je sad strah biti pred njima jer sam sigurno povrijedila i Calumovu mamu kad sam osla.
Znam da oprosti nije nista,pa što onda joj reći da se ne ljuti na mene.
Bila sam malo u sobi odmarala i razmisljala sto cu reci dali uopce sici dolje ostati sto??Nakon par minuta cula sam dole glasne glasove e sada sto da radim.
U sobu je dosla Vanessa i malo popricala samnom.Rekla mi je da je mama rekla da sam ja ovdje i da se Joy ne ljuti jer zna da sam bila u stresu jer sam svašta preživila.
Onda sam skupila hrabrosti i sisla dolje.
Kada su me vidjele prvo je Joy dosla do mene i cvrsto me zagrlila ja sam joj se ispričala ali je rekla nemas se sta ispričavati bilo pa proslo.
Malo sam se iznenadila kad je to rekla jer ipak to je meni velika stvar.Kad je Joy sjela onda sam se izgrlila s Anne Marie pa onda s Liz i na kraju s Karen.
Malo sam pricala s njima a onda sam otisla u sobu se malo naspavati jer se u avionu nisam nista naspavala.………………………………………………………
Ostavite vote i komentar ❤
YOU ARE READING
Just Saying
FanfictionDjevojka iz grada Londona koja je popularna zbog rada na youtubeu ona poznaje cetiri obicni prijatelja oni su joj uvijek bili podrška u svemu jer su znalu da ce ona uspjeti u životu ali dali se njena zelja osvarila i kakva je to zelja to samo zna...