Znam da sam napisala da danas nema nastavka ali evo stigla sam napisati,kratak je ali ima zanimljivosti.
...............................................................
Sljedeci dan je a mene dusa boli od onoga sto mi je Calum rekao.
Kada se sjetim njegovih riječi srce me zaboli.
Nisam iskreno ocekivala to ali imao je pravo.
Otisla sam kad sam ga povrijedila kada mu je bilo najteže.Volila bi da postoji nacin da mi oprosti ali tko zna.
Uzela sam laptop i krenula istraživati njegov bend,prvo sam pogledala sve informacije a onda slike.
Slike sam jedva gledala dok sam pustala suze.Da nisam otisla bila bih na njihovom koncertu vidila kako divno pjevaju njihov uspjeh njihovu novu srecu.
Gledala sam spotove i pjesme,sve su mi se svidile a jedna me i rasplakala a to je Amnesia i Wherever you are.Spotovi su im odlicni ali ja sam gledala samo jednog,neznam jeli to ponovo ljubav ali nebih htjela da je jer nezelim napraviti istu glupost.
Gledala sam im twittere,instagrame...
Ali suze su bile svuda oko mene.Poslije gledanja sam pustila nekakve sretan pjesme i legla u krevet i samo pokušala zaspati.
Ali nisam mogla samo sam razmišljala a moje razmišljanje je prekinuo moj mobitel.
Dobila sam nekakvu poruku od nekoga.
"Oprosti za ono sinoc..."
Odmah mi je dosao maleni osmijeh na lice,i dalje ima moj broj mobitela, ali to nije važno,važno je ovo sto mi se javio.
Neznam sto da odgovorim htjela bi mi sve napisati cijelu istinu."Ne zasluzila sam,nisam trebala otici ali je jednostavno nisam imala izbora,nisam htjela ti donositi nesreću jer se nisam sjećala nase prošlosti ali ne tako sretne prošlosti,ali sada znam sve jer sam se sjetila,oprosti jos jednom"
Glupo sam to napisala ali nisam znala sto drugo nešto sam morala jer mu želim reci da se sjećam....
Nakon par minuta opet mi je dosla poruka.
"sjecas se stvarno,drago mi je to ali sada nažalost ne mozemo nista ucini jer smo decki i ja na turneji a ti si u sasvim drugom gradu"
Nasmijala sam se kada sam vidila opet poruku jer sada znam da nije ljut.
"znam Calum ali mislim da je najbolje da nemamo nista jer nemamo srece"
"Hanna to što se desilo nemora značiti da ce se opet desiti"
"Znam ali možda je najbolje da ostanemo prijatelji,želim tebi i deckima puno uspjeha na turneji,napokon mozete pjevati pred svima"
"hvala"
Samo je napisao hvala za ovo samo prijatelje nije ništa napisao,mozda zato sto on to ne želi,ali ionako ne mozemo ništa jer on je u sasvim drugom gradu.
Drago mi je sto sam se cula s njime nadam se da ce se to nastaviti jer zelim ostati u dobrim odnosima a ne u losim kako sam ih ostavila i otisla bez pozdrava.
...............................................................
Ostavite vote i komentar ❤ ❤
YOU ARE READING
Just Saying
FanfictionDjevojka iz grada Londona koja je popularna zbog rada na youtubeu ona poznaje cetiri obicni prijatelja oni su joj uvijek bili podrška u svemu jer su znalu da ce ona uspjeti u životu ali dali se njena zelja osvarila i kakva je to zelja to samo zna...