Budi me alarm a meni se neda ustati.
Sjetim se posla,ipak moram ustati.
Brzo se ustanem iz kreveta i krenem u kupaonu.Obavim higijenu i krenem prati zube,razmislim kako cu kosu napraviti.
Ipak ostanem na tome da bude raspuštena.
Obrisem ruke u peskir i odem u sobu naci nešto za obuci.Malo prokopam i nadem crnu majicu s "v" urezom naprijed i uzmem sto drugo nego crne traperice.
Obucem to i odem u kupaonu se nasminkati.
Ovaj put sam stavila puder,korektor i maskaru.
Uzmem torbu i sve stvari potrpam u nju koje su mi potrebne.
Imam jos vremena jer je 9:25 a krecem od 10h.
Udem u kuhinju i skuham si kavu.
Pojedem bananu taman dok kava bude gotova.
Malo prolistam po mobitelu dok pijem kavu.
Imam dosta novih pretplatitelja na instagramu.
Kavu sam vec ispila,operem salicu,uzmem torbu i krenem van iz stana....
Dosla sam u studio i odmah smo krenili na posao.
Dok me je Sarah sminkala,Michael je tražio sto cu obuci.
Sarah je stvarno bila brza pa sam se odmah obukla i mogla me Jessica ici slikati.Dok me je Jessica slikala,cula sam vani da neke cure pricaju a onda su je krenile otvarati vrata.
Svojim ocima sam ugledala Kendall Jenner.
Otvorila sam usta kada sam je vidila.
A ona mi se nasmijala i dosla do mene.
Bila je tako lijepa zracila je lijepotom.Kendall:"bok ti si novi model,Hanna zar ne?"
Ja:"da ja sam Hanna drago mi je"-nasmijala sam joj se.
Kendall:"drago mi je sto sam te upoznala,jer cemo nas dve sudjelovati zajedno u poslu"
Ja:"stvarno"
Kendall:"da,danas imamo slikanje zajedno"
Ja:"jedva cekam"
Nasmijala mi se jos jedamput i onda otisla sjesti na stolicu kod Sarah.
A do mene je dosao Michael.Michael:"nemozes vjerovati"
Ja:"ne haha"
Michael:"navikni se,dodi sad da ti nadem nešto drugo"
...
Nakon slikanja,bili smo gotovi za danas,bilo je vrijeme za poći kuci ali sam ostala malo jos i pricala s Sarah,Michael i Taylor.
Cine mi si jako zanimljivo.
Odmah su me pozvali na kavu kasnije,idemo negdje u neki klub.
Ali kako Michael kaže nece to biti samo kava.
Moramo se jos upoznati,jer ja bas nista neznam o njima.Pozdravila sam se s njima i krenula kuci se presvuci pa onda idemo u grad.
Onako idemo u 20h a sada je 19...
Dosla sam kuci,prvo sto sam napravila je bilo da popijem casu vode jer sam bila previše žedna.
Onda sam otisla viditi sto cu obuci.
Uzela sam kozne tajice i crnu cipkastu majiicu i ovaj put ću obuti stikle,uzela sam stikle ko čizmice na vezanje.Sminku sam popravila jos malo,kosu sam zavezala u visoki rep.
Otisla sam se obuci jer je vec bilo 19:30.Nabrzinu sam sve napravila.
Opalila sam par selfija i jedan stavila na Instagram.
Uzela sam torbu i krenula................................................................
Ostavite vote i komentar ❤ ❤
YOU ARE READING
Just Saying
FanfictionDjevojka iz grada Londona koja je popularna zbog rada na youtubeu ona poznaje cetiri obicni prijatelja oni su joj uvijek bili podrška u svemu jer su znalu da ce ona uspjeti u životu ali dali se njena zelja osvarila i kakva je to zelja to samo zna...