Ujutro sam se prva ustala.
Otisla sam nam po dorucak i aspirine za decke jer sam sigurna da će biti potrebni.
Kad sam to sve napravila otisla sam se obuci,uzela sam crne tajice,batman majicu,od kose sam napravila nekakvu pundzu.Dosla sam u sobu, a decki su spavali.
Dosta je bilo vec je skoro 11 sati.
Uzela sam malo zvonce sto imam u sobi,krenila sam zvoniti,a oni kako su se budili hvatali su se za glavu.Ja:"dosta spavanja,ajmo na noge lagane"
Luke:"moja glava"
Ja:"zato sam vam donesla aspirine,ajmo dizite se"
Ashton:"oke oke,a sta se desilo sinoc"
Ja:"pa u klubu nije nista bas"rekla sam iako sam se sjetila Caluma
Ja:"ali putem kuci ste pricali,Luke zeli ici u Saharu"
Luke:"hahah ma da idem ja kod pingvina"
Calum:"i sta jos"
Pogledala sam u njega na jedan trenutak i onda sam krenila pricati
Ja:"pa Ashton i Michael su se prisjecavali kad su se napili jednom davnom prosli mjesec"
Michael:"kad smo se mi napili"
Ashton:"nemam pojma hahah"
Ja:"oke,ajmo sad dizite se na noge"Ustali su se i popili aspirin i onda su otišli se umiti,ja sam malo bila na mobitelu i onda mi se javio Brad.
Brad:"hej jesi slobodna danas?"
Ja:"ej jesam zasto pitas?"
Brad:"pa htjeo sam te pitati,želiš li samnom snimiti video?"
Ja:"uuu moze"
Brad:"moze haha,dodes onda kod mene u 13"
Ja:"moze vidimo se"
Brad:"mozee :) :*"Dignila sam obrovu kad sam procitala :*
Ali oke haha prijatelji smo mi ipak.Decki su se vratili iz kupaone,pa sam im rekla da idem kod Brada na što su oni preokrenuli očima,ali briga me.
Brad je za mene dobar prijatelj i ne mislim da ce mi nesto napraviti!Decki su jos malo bili kod mene pa su otišli kuci,jer ja idem kod Brada.
Uzela sam si sto cu obuci kad budem isla kod njega uzela sam traperice,majica na kojoj pise "smile",patike Vans i bila sam spremna.
Uzela sam mobitel on mi je ipak najpotrebniji,i krenula sam kod njega.
...
Za par minuta sam bila ispred njegovih vrata,pozvonila sam i cekala da mi netko otvori
A to je bio on s smijeskom na licu u KRATKOJ MAJICI???Ja:"jesi ti lud kratka majica"
Brad:"pa kod mene je toplo haha"
Ja:"oke haha,sto snimamo"
Brad:"pa mislio sam....
Njegova mama Emily:"nasminkaj ga"
Brad:"mama ne haha"
Ja:"e to,to dobra je ideja haha"
Emily:"imas sminku u kupaonici"
Brad:"a daj hahah"
Ja:"ma daj bit ce zabavno"
Brad:"i bolje da bude haha"Dosli smo u njegovu sobu,a on je vec imamo pripremljeno za snimanje,samo nam je bila potrebna sminka haha.
No ubrzo se on pojavio na vratima s sminkom u rukama.
Brad:"spreman sam haha"
Ja:"moze,evo sjedaj hahah"On je ukljucio kameru i krenuo pricati,a ja sam ga pratila.
Brad:"Hey guys moje ime je Brad,ovo pokraj mene je moja prijateljica Hanna,koja ce me danas šminkati,pomolite se da ne izgubim oko haha,mozemo kreniti"
Ja:"moze hah"Sjeo je blize meni i ja sam krenila ga šminkati,bio je jako smijesan,ja sam njemu pricala a on je slusao hahah,ali je rekao da ce ubrzati video da netraje sto godina,pa se nece čuti moj glas.
Kad smo bili gotovi,pogledao se u ogledalo.
Brad:"OMG BAS SAM SI LIJEPA"
Ja:"da haha,sad si zvanično zensko"
Brad:"da haha,eto guys nadamo se da vam se video svidio...Kad smo zavrsili,on nije htjeo skiniti sminku jer mu se svidilo haha.
On je uredivao video,a ja sam mu malo pomagala posto je nov u tome
...
Vani je vec bio skoro mrak,pa sam krenula kuci.
Brad:"ja ti javim kad video budem objavio"
Ja:"moze ajde vidimo se"
Brad:"bok"Izasla sam iz kuce,a hladnoca ko da me je udarila bilo je vani bas hladno.
Ali ubrzo sam dosla u svoju toplu kucu.Presvukla sam se,pojela sam veceru i otisla spavati,ali to bas i nije bilo spavanje vec gledanje televizora haha.
...............................................................
Ostavite vote i komentar ❤
YOU ARE READING
Just Saying
FanfictionDjevojka iz grada Londona koja je popularna zbog rada na youtubeu ona poznaje cetiri obicni prijatelja oni su joj uvijek bili podrška u svemu jer su znalu da ce ona uspjeti u životu ali dali se njena zelja osvarila i kakva je to zelja to samo zna...