Sljedeci dan budim se u toplom krevetu i pozelim ostati jos u njemu ali nažalost moram na posao.
Ustanem i prvo si napravim kavu i onda odem u kupaonu sve obaviti.
Zavezem kosu i umijem se hladnom vodom sto me odmah razbudi.
Izlazim iz kupaone i odlazim u kuhinju gdje me cekam moja fina kava.Sjednem na stolicu malo popijem kave i odem na instagram.
Kad sam popila kavu ustanem se s stolice i odem u sobu da si uzmem sto cu obuci,uzela sam bijelu s crnim crtama majicu i tajice.
Kad sam to obukla otisla sam na ogledalo napraviti si frizuru ali nista od toga prelijena sam neka kosa ostane ravna.
Stavim sminke tek toliko da izgledam dobro.
Kad sam gotova uzmem parfem i par puta spricem na sebe.Uzimam torbu i jaknu,odlazim se obuti i mogu ici.
…
Dosla sam na posao i moram cekati da Michael,Jessica,Sarah dodu s poslovnog puta.
Sjednem na stolicu i razmisljam sto bih mogla raditi.
Nista pametno
Odem na mobitel i pustim si nekakvu radio stanicu i krenem slusati pjesme i pisem listu stvari koje trebam kupiti.
To je nešto sto volim raditi pisati liste stvari što volim/nevolim...Ali nisam mogla pisati jer sam cula tako dobru pjesmu na radiu.
Da mi je odmah usla u glavu i zavoljela sam ju bila je to ljubav na prvi pogled koliko god to glupo zvuci.
Pojačala sam pjesmu i malo krenila pjevati iako nisam znala tekst pratila sam.
Hitting every red light
Kissing at the stop signs, darling
Green Day's on the radio
And everything is alright
Now we're turning off the headlights, darling
We're just taking it slowSo we're taking the long way home
'Cause I don't wanna be wasting my time alone
I wanna get lost and drive forever with you
Talking about nothing, yeah, whatever, baby
So we're taking the long way home.Odmah sam ukljucila shazam da vidim kako se zove.
Izbacilo mi je Long Way Home.
Trazila sam izvođača i nasla 5 seconds of summer.
Malo sam se nasmijesila i odlucila skiniti tu pjesmu.
Tako odlično pjevaju nemogu vjerovati.Nakon sto sam skinila pjesmu odmah sam je krenila slušati i vec sam je skoro naucila.
"zasto imate tako zarazne pjesme?"
Cal:"ma o kome pricas"
"o vama konju 5SOS"
Cal:"ma nikad cuo :D"
"e moras cuti za njih odlicni su"
Cal:"stvarno koja ti je pjesma najbolja"
"od danas Long Way Home"
Cal:"i meni"
"kako znas,kad neznas ni za taj bend :p"
Cal:"ma sjetio sam se"
"lazove"
Koliko god sam ga ja povrijedila i dalje ga volim ali nemogu to opet napraviti jer znam sta ce se desiti...
YOU ARE READING
Just Saying
FanfictionDjevojka iz grada Londona koja je popularna zbog rada na youtubeu ona poznaje cetiri obicni prijatelja oni su joj uvijek bili podrška u svemu jer su znalu da ce ona uspjeti u životu ali dali se njena zelja osvarila i kakva je to zelja to samo zna...