Hanna's pov
Veceras je vecera u restoranu,mi modeli svi smo pozvani.
Odlucila sam da cu obuci crne stikle,crvenu haljinu s izrezom na leđima i cipkom na rukama.
Kosu cu ufrckati a od sminke crveni ruž,crno sjenilo...
Od nakita crne visece nausnice i lancic.Obukla sam to sve i izgledala sam savršeno,uzela sam crnu torbicu i iz nje izvadila mobitel da vidim koliko je sati taman sada treba po mene doci Taylor.
Jos sam malo popravljala kosu i onda me je nazavala Taylor da izadem van.
Uzela sam sve svoje stvari i krenula van.Dosla sam na ulicu i usla u autu vidjela sam Taylor u plavoj haljini bila je prelijepa.
Ja:"mackoo sto si zgodna"
Taylor:"a tek ti ajme"
Ja:"hah,ima da se slikamo veceras"
Taylor:"naravno i ima da nades ti decka,cula sam da dolazi neki bend"
Ja:"uuu jedva čekam ih viditi"Za par minuta smo dosli u restoran.
Usle smo unutra i sve oci su bile na nama,svi su nas odmah pogledali.
Mi smo otisle za stol s ostalim curama popiti pice.Razgledavala sam ljude okolo sebe i onda sam vidjela da netko ulazi.
Vidjela sam par ljudi kako ulaze unutra nisam im vidila lica jer su bili okrenuti,samo sam vidila da jedan decko ima zakon blue kosu.Nastavila sam pricati s curama i onda je taj bend krenuo svirati.
Okrenula sam se prema njima i vidila cetiri decka.
Krenili su pjevati imali su super glas sto me podsjetilo na Michaela,Ashtona,Lukea i Caluma.
Ali nisu to oni,sta bi oni tu radili.Slusala sam ih i dalje i onda sam im dobro pogledala lica.
Nisam mogla vjerovati to su decki s kojim sam se ja igrala u djetinjstvu.Tako su prokleto lijepi.
Pogledala sam u Caluma i sjetila se nase prošlosti,što sam mu sve napravila ali ne samo njemu vec svima nažalost.Pitala sam cure kako se bend zove rekli su mi 5 seconds of summer.
Nemogu vjerovati da su postali bend.Voljela bi da mogu im se ispričati večeras.
Probat cu razgovarati s njima ako me se sjete naravno.
Imali su krasne pjesme.Michael ima super plavu kosu,i dalje je onaj punk decko kojeg znam.
Ashton je bio za bubnjevima,kako sam dobro svira.
Luke ima prelijep glas i on je prelijep stvarno se promijenio.
A Calum on je anđeo mali,ima pramen na kosi,ali stvarno je lijep,vidi se da ima misice,a njegovo lijepo lice,voljela bih da ga mogu opet zagrliti.
Da se vratim u ono staro djetinjstvo da se mozemo opet igrati da mozemo spavati jedni kod drugog ali danas nažalost ne mozemo.Dok sam ja razmisljala oni su već otpjevali.
Pljeskala sam im jer su zaslužili ogroman plijesak.Decki su otisli za svoj stol a ja sam s curama isto sjela jer smo bile stajale za vecim stolom.
Dosla je vecera pa smo svi jeli.
Slučajno sam se okrenula i vidila Caluma kako gleda prema meni.
Možda ipak zna tko sam ja.
Možda ce mi oprostiti.
Ali ipak to nemora biti istina.Poslije je nastala buka u restoranu.
Vidjela sam da Calum i Michael se dizu od stola i odlaze van.
A Ashton i Luke su na mobitelu.Družila sam se s curama i bilo mi je super,samo dok Lena nije krenula pricati svoje price.
Inace Lena je model s njom vecinom pricam ali kada krene pricati svoje priče iz djetinjstva nije dobro.Taylor mi je pokazivala ocima da idemo nekuda ja sam se namsijala i rekla da idemo popraviti sminku u wc.
Ustale smo se od stola i krenile u wc.
Vidjela sam jos jedamput Lukea i Ashtona jer su oni odmah bili prvi stol.Nisu me vidjeli jer su bili na mobitelu.
Otisla sam u wc s Taylor popraviti sminku a onda smo otisle van,da Taylor zapali cigaretu.Nisam htjela ici van jer znam da je Calum negdje tamo.
Opet nešto me vuce da idem van.Izašle smo i onda se Taylor sjetila da nije ponesla torbicu pa se vratila nazad unutra po torbicu.
A ja sam stajala vani i molila Boga da ne naiđe Calum.Okrenila sam se leđima od vrata i naslonila se na nekakav stup.
Cula sam glasove i odmah ih mogla prepoznati Calum i Michael.
Sto da sad radim, samo sam stajala okrenuta i mislila si pa dobro gdje je Taylor.Decki su ušli unutra i sve je dobro proslo.
A onda je i Taylor dosla napokon.
Ispričala sam joj cijelu priču zašto se skrivam i ona misli da im trebam prici i krenuti pricati s njima ali sta cu kad nemogu.Kada je Taylor popusila svoju cigaretu,krenule smo unutra i taman je Calum krenuo prema nama.
Zasto bas sada,krenula sam brze hodati ali me Taylor zaustavila i rekla mi "učini to nemozes se do kraja života skrivati" i onda je otisla.Stala sam pored jednog stola i Calum je dosao do mene.
Calum:"oprosti,znaš li možda di je wc"
Ja:"wc ti je odma pokraj tebe"-rekla sam i nasmijala se dok me nervoza hvatala"
Calum:"uh...nisam ni skuzio koliko sam smotan"Zar on nezna tko sam ja??
Calum:"Ja sam Calum"
Ja:"znam"-rekla sam nešto najgluplje na svijetu,uhvatila sam se za glavu i mislila sta cu sad reci kad me pita a odakle me znas.
Calum:"kako znas"
Ja:"pa ovaj....mhmm...ja sam..."
Calum:"ti si?"-rekao je i napravio najljepši pogled na svijetu.
Ja:"nemogu ti reći"
Calum:"a zašto to"
Ja:"zato sto....komplicirano je"
Calum:"oh..really,onda cu te zvati tajnovita cura"
Ja:"mislim da je najbolje da me uopce ne zoves"
Calum:"zašto"
Ja:"zar ti neznas tko sam ja"
Calum:"paa model vjerovatno"Nisam ga više mogla trpjeti moram mu reci.
Ja:"oh Calum"
Calum:"što"
Ja:"zelis znati tko sam ja"
Calum:"da reci mi"
Ja:"evo ti par pojmova pa pogadaj...djetinjstvo,najbolji prijatelji"Krenio je razmišljati a onda je stao i dobro me pogledao i onda je rasiro oci,nije mogao vjerovati,dok sam ja gledala u njega kiselim osmjehom.
Bila je tišina minutu i onda je napokon progovorio.
Calum:"Hanna"
Ja:"D..a"
Calum:"neznam sto da kazem"
Ja:"mislim da bi ja trebala prva,dakle ovako...oprosti sto sam otisla jednostavno nisam imala izbora"
Calum:"to me jako pogodilo"
Ja:"oprosti"
Calum:"svaki dan sam isao u tvoju kucu nadajuci da cu te naci,svaki put kada pogledam ono pismo suze mi krenu na oci,svaki put kada vidim tvoju kucu srce me zaboli,a sada kada sam te vidio imam osjecaj kao da me netko ubija"Slusala sam njegove riječi i jedna suza mi je krenula na lice.
Calum:"onaj dan kada si otisla,skoro sam se ubio ali sam imao svoje prijatelje uz sebe,oni su me tjesili svaki dan,tvoji roditelji su i dalje ljuti na mene jer si zbog mene otišla,svi se ljute na mene osim mojih prijatelja,koji su uvijek bili uz mene dok sam patio zbog tebe a ti dok si setala po NY i pokusala me zaboraviti,uspjelo ti je lako to ali meni nije,dali si se ikad sjetila mene uopće,jedina sreca koja je bila a to je bilo da sam u bendu,da nisi otisla vidjela bi nas uspjeh ali nisi jer si PROKLETO OTISLA"
Ove riječi su me natjerale na veliki plac nisam to ocekivala uopce od njega.
Dok sam plajala on je stajalo i pricao samo.Calum:"i sada mi kažeš samo oprosti"
Okrenio se i otisao za svoj stol,a ja sam istrčala van i otisla na nekakvu klupu i plivala u svojim suzama.Sve sto je rekao je istina,jako mi je zao zbog svega toga,nisam očekivala da ce se derati na mene ali zaslužila sam.
Sada bih najradije otisla kuci ali nemogu jer ipak svi modeli moraju biti ovdje.
Uzela sam ogledalo koje sam imala u torbici i popravila sam sminku.Duboko sam udahnula i usla unutra.
Krenula sam do svog stola.
Ali morala sam proći pokraj njih.
Decki su me gledali ali zato Calum nije on je imao glavu prema podu.
Nastavila sam samo do stola,cure su se odmah zapitale gdje sam tako dugo.
Ali istinu sam rekla samo Taylor.
Cijelu večer nisam imala osmijeh na licu.............................................................
Ostavite vote i komentar ❤
YOU ARE READING
Just Saying
FanfictionDjevojka iz grada Londona koja je popularna zbog rada na youtubeu ona poznaje cetiri obicni prijatelja oni su joj uvijek bili podrška u svemu jer su znalu da ce ona uspjeti u životu ali dali se njena zelja osvarila i kakva je to zelja to samo zna...