Vratila sam se napokon svojoj kući.
Odmah na instagram sam stavila sliku iz aviona sto sam uslikala i stavila "home sweet home".Kofer sam ostavila na pol sobe i otisla se prvo otusirati.
To tuširanje je potrajalo jer dok sam ja pustila toplu vodu dok sam namjestila si glazbu i sve to hah.
Kad sam se ostusirala obukla sam obicnu crnu trenirku i svezala punđu.
Legla sam na krevet i listala po mobitelu odgovarala na nekakva pitanja po društvenim mrežama.
Bilo mi je jako dosadno pa sam htjela otici kod decki ali sad hah neznam kakvi smo si.
Ali probat cu jer se zelim pomiriti s njima.
Nezelim biti sama do kraja života.Smislila sam sto cu napraviti kad dođem tamo.
Ustala sam se s kreveta i krenula kod njih.
Izasla sam iz kuce i taman me Vanessa nazvala.Vanessa:"hej jesi stigla"
Ja:"ej jesam"
Vanessa:"kako je bio..."
Ja:"e moram ici cao bok"
Vanessa:"..."Mozda ce sada ljuti na mene jer sam to napravila ali to ona meni uvijek radi hah.
Krenila sam do decki ali neznam kod koga su sad.
Cula sam gitaru iz Michaelove kuce jer je otvorio prozor.
Posto on voli da svijet ga cuje haha.
Ali bingo nasla sam ih.Pozvonila sam i otvorila mi je njegova mama.
Pozdravila sam ju i malo popricala s njom.
Onda sam krenula gore.
Vrata su bila otvorena pa sam krenila pjevati.Where are you?
And I'm so sorry.
I cannot sleep, I cannot dream tonight.
Culi su nekog u hodniku pa su izasli.
I need somebody and always
This sick strange darkness
Comes creeping on so haunting every time.Vidjeli su mene i nasmijali se.
And as I stared I counted
The webs from all the spiders
Catching things and eating their insides.Like indecision to call you
And hear your voice of treason.
Will you come home and stop this pain tonight?
Stop this pain tonight.Oni su se smjeskali i dosli su do mene i zagrlili su me.
"Oprostite decki,nece se ponoviti"
Luke:"znao sam da ces kad tad doci"
Michael:"glavno da smo zajedno"
Ashton:"e to mi je nedostajalo"
Calum:"falila si mi"
Ja:"i vi meni,volim vas"Kad smo se izgrlili,fotkali smo se naravno i to je islo na Instagram i Twitter uz "bestiez".
Onda smo otisli u sobu i decki su krenili svirati a ja sam malo pjevala.
Sada mi je srce na mjestu cim smo svi zajedno.
To mi je falilo njihovi osmjehi,njihovo zezanje.
Oni pjevaju a ja uzivam haha pogledam u Ashtona vidi se na njemu da je sav sretan,Luke on se raspjevao ko malo dijete haha,Michael gleda u Lukea i nevjeruje haha a Calum on gleda u mene, ja isto pogledam u njega i osmjehnem mu se a on meni jos vise.Ja:"ajde idemo kod mene"
Ashton:"daa fali mi tvoja kuća haha"
Ja:"ajde onda haha"
Luke:"e idemo Michael i Ashton i ja nest kod mene zaboravio sam pa ti idi s Calumom"
Ja:"oke"Nesto smisljaju sto posto cim se Luke nasmijao,ali nema veze divno mi je s Calumom o boze sta ja pričam pa nisam u vezi s njime,ali moram priznati dobar je on haha.
Calum:"ajde onda idemo mi Hanna a oni kod Lukea po neke stari"-rekao je i pogledao u Lukea a on se nasmijao.
Decki su krenuli kod Lukea a ja s Calumom kod mene.
YOU ARE READING
Just Saying
FanfictionDjevojka iz grada Londona koja je popularna zbog rada na youtubeu ona poznaje cetiri obicni prijatelja oni su joj uvijek bili podrška u svemu jer su znalu da ce ona uspjeti u životu ali dali se njena zelja osvarila i kakva je to zelja to samo zna...