36.dio

143 18 10
                                    

Calum's pov

Veceras imamo show u Amsterdamu,turneju sam jako zavolio kao i ostali decki.
Svida nam se kada veselimo druge ljude,kada vide svoje idole.

A veceras cemo usrećiti svoje fanove u Amsterdamu.
Kad smo dosli u grad odmah smo prvo otisli u hotel.
Tamo smo se otusirali,najeli...

Poslije toga decki i ja smo se dogovorili da idemo u nekakvo razgledavanje kada smo već tu a ne samo da sjedimo u hotelu.

Spremili smo se i krenili niz neku ulicu i onda di nas put odvede.
Prvo je Michael ugledao nekakav stand s hot dogom,iako smo već jeli morali smo na silu čak uzeti,jer su nas neki prepoznali i dali nam besplatno...

Kada smo uzeli hot dog,stali smo uz nekakvu ogradu da to pojedemo,Ashton i Michael su otisli jos po nekakvim štandovima i vratili se s pivom u ruci.

Pošto smo mi bili naslonjeni na ogradi,ispod nas je bila rijeka i tamam je prošao brodić i mi smo odmah ostali začuđeni i samo smo se pogledali i odmah smo krenili dole da odem na taj brodić.

Kad smo sjeli u njega,bilo je tako zakon odmah smo sve slikali,ja i Luke smo napravili selfie tako da se i rijeka vidi.
Kada smo napravili vožnju rijekom.

Izasli smo na nekakvoj ulici,pa je Ashton slikao ime te ulice i Luke samo mu uskocio u kadar da se Ashton uplasio.

Nakon slikanja,setali smo i onda dosli do štanda s pivom jer je Ashton rekao da je pivo super i moramo ga probat ali ako se napijemo menadžer ce nas ubiti.

Slikali smo se s fanovima,ja i Luke smo ispali ko nekakve budale jer je Luke stalno svakako po meni da su nam se svi smijali i stalno nas zvali Cake.

Super smo se zabavili ali i osramotili...
Vec je bilo vrijeme da krenemo u hotel jer jos malo imamo probu i onda show.

Ovih dana sam se cuo s Hannom u dobrim smo odnosima iako bi ja htjeo nešto više.
Nadam se da cemo se jos vidjeti.


...............................................................
Nadam se da vam se svida i da znam znam da je kratko ali ako sad ne objavim tko zna kada cu hahah.
Ostavite vote i komemtar ❤❤❤❤

Just SayingWhere stories live. Discover now