Calum's pov
I'm gonna pick up the pieces and build a Lego house
If things go wrong we can knock it down
My three words have two meanings but there's one thing on my mind
It's all for youAnd it's dark in a cold December, but I've got you to keep me warm
If you're broken I will mend ya and keep you sheltered from the storm that's raging on, nowI'm out of touch, I'm out of love
I'll pick you up when you're getting down
And out of all these things I've done, I think I love you better now
I'm out of sight, I'm out of mind
I'll do it all for you in time
And out of all these things I've done, I think I love you better now, nowPjevao sam pjesmu u avionu do Londona.
Jedva cekam da dodem kuci da vidim svoju obitelj ali i jednu osobu koja nažalost nije u Londonu.Proslo je 8 mjeseci od nase turneje i sada idemo kuci.
O turneji sto reci nego nesto predivno.
Falit ce mi koncerti a ponajviše fanovi jer su uvijek nas nasmijavali jednostavno su tako ludi.Iskreno bih htjeo da turneja jos traje ali treba nam mala pauza jer glasnice su nam otisle.
Na zadnjem koncertu atmosfera je bila odlična cak smo imali zezancije.
Michael je pljuvao okolo s vodom u ustima,Ashton je pjevao pjesmu Pizza a Luke je imao malu nesreću kada smo dolazili na pozornicu Luke se je zabio u kameru i ruka mu se jako crvenila.Luke,Michael i ja smo podjelili trzalice fanovima a Ashton udaraljke.
I tu je bilo problema kada je Ashton bacao morao je paziti ali svejedno smo se jako dobro zabaviliKada smo bili u Japanu,Michael je kupio sve moguce kape s pokemonima.
Ali zato se je tu vecer naribao kade u hotelu.
Zasto pa zato što je IDIOT farbao kosu i cak je pločice uprljao bojom i onda je samo izasao iz kupaone i otisao van.I onda je to morao drugi dan cistiti a tada je bilo tesko jer se boja vec primila za plocice i onda je ribao 2 sata i poslije smo ga zvali da idemo na rucak a on je otisao spavati jer nije imao snage.
Ali zato je onda cijelu noc imao svoj party pa smo i mi morali s njime biti a taj party je igranje Fife.
Nakon zamišljenog trenutka vec smo sletili u kisni London nisam ni pomislio da ce sunce biti ovaj grad uopce nezna za sunce.
Ja i Luke smo zajedno sjedili dok su ovi dvojica iza hrkali.Decki su se polako budili dok sam ja bio vec na nogama i cekao njih i Lukea.
Nisam mogao dočekati da vidim mamu i tatu toliko mi fale.
Vidjeli smo fanove kako nas strpljivo čekaju s mobitelima u rukama.
Kada smo dosli do njih odmah su nas svi zagrlili i slikali smo se s svima.
Luke je ipak bio najsrecniji jer je dobio pingvina i tamo je grlio fanove.Onda smo se pozdravili s svima i krenuli jer je dosla Lukeova mama po nas.
...
Home sweet home rekao sam i usao u svoju divnu kucu.
Prvo sto sam primjetio je da imamo novi zuti tepih sto mi se ni malo nesviđa.Stajao sam na vratima i promatrao tepih čudno je izgledao.
Onda sam cuo mamu da dolazi iz kuhinje i odmah vice Calummm.Mama:"Calummm dosao si"
Ja:"yeaaa mum,sto ovaj tepih radi tu"
Mama:"pa tata ga je nekidan kupio"Tata:"sin ti se vrati s turneje nisi ga vidjela 8 mjeseci i vi pricate o tepihu"
Ja:"nesvida mi se"
Mama:"ma svidit ce ti se,a sad Calum dodi da te izgrlim"
Tata:"sine falio si mi"
Ja:"i vi meni,a sis jos nije dosla"
Mama:"ne ona mora ostati zbog posla ali ima vremena nikud ne idete jos"Nakon razgovora,otisao sam u svoju krasnu staru sobu,a tek moj divni krevet jedva cekam prvi san na njemu.
Ostavio sam stvari u sobi i otisao u kuhinju na rucak.
Napokon najbolji rucak moje mame to mi je isto falilo.
Poslije ručka mama me je zvala da popricamo.Mama:"kako si se proveo na turneji"
Ja:"odlicno,stvarno mi se svidilo sve to,gradovi su prelijepi,fanovi sve"
Mama:"gledala sam svaki interviju,fanovi vas jako vole"
Ja:"da obožavaju nas,da ih tek vidiš na koncertu kako su ludi"
Mama:"vidjet cu ja to jedan dan,danas sam bila kod tete Susan,Vanessa ima rodedan pa su on i Niall dosli..."
Ja:"u da nju nisam dugo vidio"
Mama:"Calum vratila se i moja želja je da se pomirite"...............................................................
Ostavite vote i komentar ❤ ❤ ❤
YOU ARE READING
Just Saying
FanfictionDjevojka iz grada Londona koja je popularna zbog rada na youtubeu ona poznaje cetiri obicni prijatelja oni su joj uvijek bili podrška u svemu jer su znalu da ce ona uspjeti u životu ali dali se njena zelja osvarila i kakva je to zelja to samo zna...