Rano jutro budim se,prvo sto napravim odem na mobitel obavezno.
Dok sam malo bila na mobitelu,cula sam mamu kako vice po kuci,oke sta je sada bilo?Dignila sam se iz kreveta i rastegnila,pogledala sam po sobi stvarno je neuredna trebam to složiti.
Otisla sam u kupaonu i obavila higijenu,zavezala rep i krenula u kuhinju nesto pojesti.
Sisla sam dolje,a mama i tata su pili kavu i nešto pricali.Ja:"jutro"
Mama:"jutro dušice,navecer imamo goste"
Ja:"koga"
Tata:"Gosp.Mellisu i njenu kcer Elenu"Jao kada sam cula Elena sve su mi lade potonile,mrzim tu curu,ona si misli da je neka bogatasica kojoj mama sve kupi,hvali se cak i kad nove carape dobije,neznam kako ce ova vecer proci.
Ja:"oke"-rekla sam s lažnim osmjehom"
Mama:"pospremi malo sobu"
Ja:"da naravno idem"Okrenula sam ocima i uzela si jabuku i otisla u sobu,fino sad jos moram i cistiti.
Ukljucila sam si glazbu i krenila cistiti,ovo ce potrajati ali moram inace ce Elena reci svima kako imam prljavu sobu.
Dok sam cistila,decki su mi slali poruke da dodem kod njih,ali nemogu pa sam ih zvala da dodu kod mene.
Usisala sam i ocistila prasinu,a onda je bilo na redu slaganje stvari i robe koja je bila na podu.
Taman tada su dosli decki pa sam njima to dala.Michael:"tko ti uopce dolazi"
Ja:"Elena"
Calum:"jao majko mila pa onda mora biti sve cisto"
Ja:"da zato nemojte pricati"
Luke:"a da mi tebe izvučemo"
Ashton:"da,kazemo da smo te trebali nesto"
Ja:"da bar,ali mama kaze da moram ostati"
Luke:"e onda ti zelimo srecu"
Ja:"ma i vi ostajete,necu ja sama s njom biti"
Calum:"sto"
Michael:"nema sanse,ona men uvijek govori kak neznam cesljat kosu"
Ja:"pa ak zelite da ju ubijem onda idite kuci"
Luke:"ajmo onda decki"-rekao je i krenuo prema vratima s deckima.
Ja:"hej,ma vracaj se nazad"
Ashton:"pa rekla si"
Ja:"nisam mislila zapravo"
Calum:"ahaa,pa zas ne hahah"
Ja:"ma jes ti noramalan"Decki su se uhvatili posla, sve smo to lijepo pospremili da se bljestilo hahah.
Decki su otisli kuci se obuci,a ja sam si uzela robu i otisla pod tus.
Kada sam se otusirala,obukla sam traperice,jeans kosulju,naravno svoje bijele starke.
Na to sam stavila lancic lanac,stavila sam sminku na licu,kosu sam ispeglala i bila sam spremna.Dok sam cekala,decke napravila sam par selfija.
A onda je me mama zvala da su dosli.
Pa gdje su decki dovraga,jos cu morat bit sama s njom.
Spremila sam mobitel džep,i krenila dolje.Vidila sam Elenu kako se grli s mojom mamom,samo sam preokrenula očima i pozdravila ih.
Dečki su dosli pa smo otisli s Elenom u moju sobu.
Kad smo dosli gore,ona je sjela na moj krevet a ja sam napravila facu onako "Bitch that is my bed",decki su se samo smijali jer su vec znali sto mislim.
Malo smo pricali,a onda je ona krenila o svome zivotu,pa o decku,pa se zalila kako je ogrebla auto.bla.bla.bla....
Gosti su otisli napokon.
Ja i decki smo otisli opet u moju sobu, i izvalili se na krevet jer smo se bome naslusali Elene.Luke:"sto ga ova moze pricati"
Calum:"ja je nisam ni slusao"
Ashton:"ja sam samo klimao glavom"
Michael:"e ja sam slusao i saznao sam da je jako dosadna osoba"
Ja:"to smo znali vec odavno hahah"Decki su kasnije otisli kuci,ja sam vecerala i otisla u krevet ali prije tog odgovorila na pitanja na instagramu koja su bila postavljena,objavila sam par slika sto sam danas se uslikala i onda otisla spavati.
...............................................................
Ostavite vote i komentar
YOU ARE READING
Just Saying
FanfictionDjevojka iz grada Londona koja je popularna zbog rada na youtubeu ona poznaje cetiri obicni prijatelja oni su joj uvijek bili podrška u svemu jer su znalu da ce ona uspjeti u životu ali dali se njena zelja osvarila i kakva je to zelja to samo zna...