(1.tjedan kasnije)
Calum's pov
Ovaj tjedan je za mene i decke bio nešto najbolje.
Zavrsili smo album
Sutra imamo prvi koncert u Londonu.
Vježbamo pjesme da nam ostanu u glavi...Sada idemo u jedan studio,moramo napraviti sliku za album i onda album krece u prodaju.
Kada smo se svi obukli krenuli smo u studio...
Michael:"mozemo li otici odma u ducan s mobitelima"
Luke:"zasto"
Michael:"ma imam crtu na mobitelu"
Ashton:"daj da vidim"
Uzvadio je mobitel iz dzepa i dao Ashton.
Ja:"pa to nije bas crta to je ogromna pukotina na mobitelu"
Ashton:"konju,sta si radio"
Michael:"bio je pauk..."
Luke:"oke sve znamo vec"Stavio sam ruku na glavu i krenuo se smijati.
Ja:"Michael to samo ti mozes"
Luke:"sta nas nisi zvao"
Michael:"bilo je pre kasno"
Dave:"dobro,idemo onda u ducan a sad moramo u studio,ulazite u autu"
Ashton:"idemo Dave,tebe smo onako cekali"
Dave:"ja sjedim u autu vec deset minuta i slusam vase priče"
Luke:"a to si ti bio,ja sam jos vidio jednog velikog covjeka u autu"
Dave je samo ga pogledao i bio ozbiljan a Luke se uplasio i odmah sjeo u auto.Krenuli smo u studio,putem sam slušao sta su decki sanjali.
Ponekad sazalim sto idem s njima u istom autu.
Kada smo dosli u studio,usli smo unutra i Dave je odmah krenio pricati s nekim ljudima a mi smo stajali s strane.Luke:"jel bas on morao ići s nama"
Ashton:"pa svi su drugi zauzeti"
Luke:"znam al ja njega bas nevolim"
Ja:"on tebe jos manje"
Luke:"hej pa ko jos mene ne voli"Kada je to rekao svi smo se okrenuli od njega a on se je naljutio.
Luke je uvijek zrtva za zezanciju jer je najmlađi...Kada je Dave završio razgovor s curama i otisao je nekuda,mi smo dosli do njega i slušali nase zadatke.
Prvo smo dobili robu sto cemo obuci,pa smo onda otisli na scenu i krenili se oblačiti.
Od robe smo svi crne traperice,crne tenisice samo sam ja imao vansice jer sam ih vec imao na nogama,od majica smo dobili sivu majicu,plavo bijela karirana kosulja,bijela majica i crveno bijela kosulja...
Ja sam odmah uzeo bijelu majicu i nekakvu crnu koznu jaknu sto sam nasao,Luke je sivu majicu,Ashton je plavo bijelu kariranu kosulju imao je spustene rukave i Michael je imao crveno bijelu kariranu kosulju samo je rukave dignuo.Stali smo na scenu tako da je bio Ashton prvi pa ja,Michael i Luke.
Svi smo gledali razlicito.
Ashton je okrenuo glavu prema svojem lijevo rame,ja sam gledao ravno i otvorio usta i malo dignuo obrove,Michael je nekako malo glavu stavio na desnu stranu i nasmijesio se i Luke je stavio glavu u lijevu stranu i gledao je u Michaela.Kada su nas cure uslikale,odmah smo vidjeli slike i cure su jos dodale neke grafite i jedan veliki x preko nas cisto da vidimo kako izgleda.
Ashton:"ovo je zakon"
Luke:"daa ovaj x je super i ovi rogovi"
Xxxx:"mozemo probati s drugim bojama"
Michael:"moze crvena"Cure su namjestile sve i fakat je super ispalo.
Ja:"ali dobra je i plava boja"
Luke:"daaa"
Ashton:"mislite li sto i ja mislim"
Michael:"ako je to da uzemem IPhone 6 onda daa"
Ashton:"ma nee"
Michael:"zastoo"
Ashton:"ma ne za mobitel,vec da imamo dva omota"
Luke:"da to je super idejaa"
Ja:"imamo problem"
Luke:"da hoce li nam dati"
Ashton:"ako budemo dobri"
Xxxx:"ma kad vi niste dobri"
Ja:"auuu neznate vi nas"Nakon pricanja,dosao je Dave po nas.
Pred Daveom smo bili jako dobri ali nas je skuzio pa smo mu odmah rekli rekao je da ce vidjeti s menadžerom…
Krenuli smo kuci,ali Michael se je sjetio da moramo ici kupiti mu mobitel.
Dave nas je odvezao ali smo morali biti brzi jer moramo vježbati za sutrašnji koncert.Usli smo u ducan i odmah otisli medu mobitel ali morao je biti IPhone.
Gledao je svaki mobitel ali nije znao koji ce,prvo je uzeo 5 pa 6,pa je otisao medu Sony,pa se vratio,dok smo ga mi cekali on je samo hodao dok mi se nije popeo na vrh glave.Ja:"ajde Michael"
Michael:"pa neznam koji"
Luke:"imas razbijenu 5,onda uzmj ponovo peticu ili sesticu"
Michael:"ma uzimam sesticu,mislite da ja to zbog izgleda,ma ne vec da vi budete ljubomorni jer imate 5 a ne 6"
Ja:"really Michael"
Michael:"daj priznaj da želiš novi mobitel"
Ja:"ja i imam novi mobitel i zadovoljan sam s njime"
Ashton:"dobro dosta prepiranja,ajmo više"Michael je uzeo mobitel u otisao na blagajnu i potpisivao je papire za mobitel.
Kada je to napravio krenili smo u auto,dok je Dave vec brojao jer nas nema dugo.Sjeli smo u auto i krenuli kuci,u autu je Michael isprobavao mobitel.
Luke je odmah mu uzeo mobitel i krenuo se slikati pa su stavljali na instagram,dok sam ja razmisljao o koncertu...………………………………………………………
Ostavite vote i komentar ❤
HVALA PUNO ZA 1K
I ovaj nastavak je namijenjen _Vanessa_1D
YOU ARE READING
Just Saying
FanfictionDjevojka iz grada Londona koja je popularna zbog rada na youtubeu ona poznaje cetiri obicni prijatelja oni su joj uvijek bili podrška u svemu jer su znalu da ce ona uspjeti u životu ali dali se njena zelja osvarila i kakva je to zelja to samo zna...