Odjednom trgnem se iz sna.
Probudi me sirena auta.
Da tako je sada se moram naviknuti jer zivim bas u centru grada.Ustala sam se iz kreveta i otisla u kupaonu.
Bilo je 8:30 ali dok sam se ja spremila vec je 9:00.
Napravila sam si doručak,tost i kavu.
Sjela sam u boravak i bila sam malo laptopu.Listala sam malo po instagramu,vidjela sam slike Lukea i nekih decki u gradu.
Drago mi je da se zabavljaju da vise ne pate zbog mene.Na tren sam samo zaklopila oci jer sam bila pospana.
Onda je krenuo moj mobitel zvoniti.
Bila je to Taylor,cudila sam se kako vec zove rekla dva dana.Javila sam joj se i započela pricati.
Ja:"hej"
Tay:"ej Hanna,mi smo već odlucili,mozes doci na svoj posao"
Ja:"ajme kad vec"
Tay:"da,brzi smo mi,a sada pozuri jer imamo slikanje u 10 sati"
Ja:"evo stizem"Dobila sam vec posao,a nisam se ni smjestila kako treba.
Pocela sam razmišljati opet,dok se nisam sjetila moram ici.
Sada je 9:30 moram pozuriti.
Uletila sam u sobu i izvadila su iz kofera robu jer jos nisam stavila robu u ormar.Uzela sam crne traperice i crvenu kariranu kosulju.
Obula sam cipele,uzela torbu.
Krenula sam ali sminka.
Damn, pogledala sam se u ogledalo,a nisam bas losa a i nemam vremena.
Izletila sam iz stana.
Brzo se spustila na ulicu i zvala taksi.Dok smo se vozili stavila sam makar puder na lice,jer treba vremena dok dodemo.
…
Dosla sam pred studio i odmah sam usla i vidjela Taylor kako sjedi za svojim stolom.
Tay:"stigla si"
Ja:"jesam"
Tay:"idi unutra,cekaju te"
Ja:"ima li ih puno"
Tay:"pa petero"
Ja:"to je dobro"Nasmijesila sam joj se i usla unutra.
Pozdravila sam ljude a onda je jedan čovjek dosao do mene."ti mora da si Hanna"
Ja:"jesam"
"ja sam Robert"
Ja:"drago mi je"
Robert:"posto si nova da te upoznamo prvo"Do mene je onda dohodala malo mlada djevojka i predstavila mi se kao Sarah,ona sminka.
Onda do mene je dosao mladic mozda oko 30 godina,predstavio se kao Michael,odmah sam mu se nasmijala jer ja poznam Michaela Clifforda ali ovaj se drugacije preziva,Michael odlucuje se za robu.
A onda je dosla opet jedna djevojka koja se zove Karla,ona je model pa je tu zbog mene da mi pokaze malo.
I na kraju je dosla gospođa koja slika ona se zove Jessica.Nakon upoznavanja malo su me proveli kroz studio i pokazali mi gdje sta stoji.
Onda je na red došao posao da vide,kakva sam.
Imala sam raspustenu kosu,smokey eyes,sminku,nosila sam bijelu kratku haljinicu od Vogue i crne balerinke.Stala sam na pozadinu i namjestala se kako su mi govorili a Jessica je slikala sve.
Kada smo bili gotovi pokazala nam je slike i svi su bili zadovoljni ko i ja.Presvukla sam se u staru robu.
I cekala Michaela da nade nesto drugo.
Ovo mi je bilo jako zabavno.
Zdruzila sam se odmah Sarah,cini mi se jako dobra cura ima 20 godina,jako je zanimljiva a njen život isto jer je slikala toliko poznatih osoba.Stranica Vogue je objavila moje slike.
Pa sam odmah dobila tisuce pretplatitelja na instagramu.
Otključala sam svoj profil,da svatko moze vidjeti.
Objavila sam dvije nove slike,jednu Sarah a drugu sto su me slikali.…
Nakon cijelog dana u studiu,dan je napokon gotov,mogu ici kuci.
Dosla sam kuci i otisla se odmah otusirati.
Nakon odmor,pustila sam si glazbu i otusirala se.
Nakon toga napravila sam si veceru ali prije rucak jer nisam nista rucala a sada je 19 sati.
Napravila sam si hot dog i otisla sam malo na laptop.
Gledala sam slike i jako mi se sviđaju jer su super ispale.Citala sam komentare ali nisam bas sve jer ih ima previše.
Napokon sam i ja nesto postigla u životu.Kada sam pojela,otisla sam ravno u krevet,tocno kad sam legla i opustila se osjetila sam da sam se naradila danas.
………………………………………………………
Ostavite vote i komentar ❤
YOU ARE READING
Just Saying
FanfictionDjevojka iz grada Londona koja je popularna zbog rada na youtubeu ona poznaje cetiri obicni prijatelja oni su joj uvijek bili podrška u svemu jer su znalu da ce ona uspjeti u životu ali dali se njena zelja osvarila i kakva je to zelja to samo zna...