PRVO DA SE ZAHVALIM annie99emma00,STO MI JE POMOGLA JAKO U OVOM NASTAVKU,CURO NAJBOLJA SI HVALA TI VTPP ❤❤
POGLEDAJTE SI GORE VIDEO DA VIDITE KAKO SU NASI DECKI SJAJNI :)
...............................................................
Došao je i taj dan - dan našeg prvog nastupa. Dečki nikad nisu bili više uzbuđeni nego danas, a nisam ni ja nešto bolji po tom pitanju. Ne mogu dočekati trenutak kad ću napokon izaći na pozornicu i zastvirati zajedno sa Ashom, Lukeom i Mikeyem na pozornici.To je naše ostvarenje sna, o tome smo oduvijek sanjali. "Ajmo dečki" povikao je naš menadžer te smo se dečki i ja napokon iskrcali iz automobila u kojem smo se vozili, a onda smo krenuli prema areni.
Ušli smo u nju i odmah se uputili prema stageu. Ušli smo na parket dvorane i sve što smo mogli reći bilo je "Wow!"
Pred nama se prostirala ogromna dvorana, puna praznih sjedala, a točno ispred nas nalazio se veliki stage na kojem ćemo večeras nastupati. "Isuse, ovo je genijalno!" prokomentirao je netko od dečki, ja sam samo, pomalo šokirani rekao: Pomalo šokirano rekao: "Slažem se!"
Otišli smo u backstage, a ondje je počeo prvi dio zabave. "Ajme meni, ja ne vjerujem! Ovo je tako dobro! Ne vjerujem da ćemo danas po prvi puta nastupati!" pričao je oduševljeno
Luke istražujući našu garderobu u backstageu. "Dajte mi da nešto popijem i dođem k sebi! Trema me već sada pere" komentirao je Mikey.
"Hey, ne možeš već sada piti! Nismo još ni probu napravili, nastup je za tri sata, a ti bi se već opijao!" smijao mu se Ashton. "Okay, ali onda mi nešto napravi da napokon shvatim da je ovo stvarnost, a ne san!" pričao je Mikey.
"Hoćeš da te uštipnemo ili pljusnemo pa da postaneš svijestan?" rekao sam mu u šali vadeći svoje stvari iz torbe. "Calum-" krenuo mi je nešto reći, no Luke ga je prekinuo.
"Mogu te ja dobrovoljno i sa zadovoljstvom ošamariti!?" pitao je veselo, a ja sam mu se počeo smijati. "Fuck you Luke!" rekao mu je odmah Michael, a ja sam već mislio da će se već potuči.
"Hey, hey, bez nasilja večeras vas dvojica!" odmah ih je smirivao Ashton. Stvarno nam je kao tata ponekad.
Spremili smo se za probu na koju su nas ubrzo pozvali te smo odsvirali nekoliko pjesmi na stageu u praznoj dvorani kako bismo provjerili radi li sve kako spada.
Nakon probe smo se vratili u backstage te smo ondje proveli sljedeća dva sata čekajući da napokon počne nastup.
Inače, koncert je trebao početi u 18:30. Naša predgrupa je nastupala od 19:00-19:30, a mi smo trebali izaći na stage u 20:00.
Nikako da vrijeme prođe. Iako smo se super zabavljali u backstageu, vrijeme je prolazilo jako jako sporo, no onda je napokon naš menadžer ušao u našu garderobu i rekao:
"Dečki, vrijeme je da krenete!" "Okay, idemo!" rekao je Ashton zgrabivši svoje bubnjarske štapiće sa stola.
"Čekaj!" zaustavio sam ga prije nego što je odjurio iz garderobe "A pozdrav?" pitao sam ga. "Oh, da" nasmijao se i ponovno vratio. Dečki i ja smo stali u krug, a onda smo položili ruke ispred sebe, stavivši svoje ruke
"Možemo mi to dečki! Ja vjerujem u nas!" rekao je Luke popravljajući slušalicu u uhu.
"Za današnji nastup da bude savršen i da rasturimo na pozornici!" rekao je Ash, a mi smo kimnuli glavama. "Za 5 Seconds of Summer!" rekao sam, a onda samo svi podigli ruke u zrak i jednoglasno povikali:
"Yeah!!" "Idemo dečki!" rekao je Ash i krenuo prvi prema vratima koja su vodila iz backstagea na pozornicu.
Netko iz osoblja nam je otvorio vrata i pustio nas na pozornicu te je Ashton prvi istrčao sjevši za svoje bubnjeve i odmah je počeo svirati.
Dečki i ja smo samo čekli pravi trenutak, a onda smo zajedno istrčali na stage, redom: Michael, ja pa Luke.
Čim sam kročio na svoje mjesto na pozornici pred mikrofonom, prošli su me trnci.
Bio je to neopisiv osjećaj stajati ispred toliko ljudi, toliko fanova koji su držali plakate i natpise s imenom našeg benda našim imenima, a onda i porukama na kojima je pisalo da nas vole, da smo najbolji i (one koje su meni bile najsmješniji) pitanja hoćemo li se udati za njih te još razno raznih smiješnih provala.
Nastup se stvarno super odvijao, a najbolje je bilo za vrijeme Amnesie i Beside you kada sam čak pustio i suzu.
Bio je to poseban doživljaj kada su fanovi za vrijeme tih pjesama podigli svoje mobitele u zrak u bljeskalica napravili fenomenalnu atmosferu.
Pjevali su u isti glas s nama, znali su svaku pjesmu, svaki njezin stih, a nekoliko puta smo ih pustili da sami pjevaju dok smo mi samo svirali u pozadini.
"Ovo je bilo prekrasno! Svaka čast!" rekao sam nakon Amnesie, a glavom mi je prošla misao - kad bi barem Hanna mogla biti ovdje i vidjeti sve ovo.
Mislim da bi bila oduševljena poput nas. To me malo rastužilo, no shvatio sam da sam na pozornici i da je ovo najbolji dan u mom životu te da trebam biti sretan i uživati.
Stoga sam nastavio dalje svirati dok nije došla i posljednja pjesma What I like about you.
Sat i pol smo nastupali, a onda smo završili te smo se za kraj još jednom zahvalili fanovima i nakolonili, a onda otišli u backstagea. "Woe! Ovo je bilo genijalno!
"Da! Prebrutalno ljudi!" vikali su oduševljeno dečki ulazeći u backstagea.
A ja sam samo još jednom, prije nego što su se vrata za pozornicu zatvorila, pomislio
"Hanna, zašto nisi sada ovdje s nama i ne družis se s nama kao nekada te ne slaviš ovaj važan događaj?"
"Calum, ideš ti?" pozvao me netko od dečki i prekinuo moje misli, a ja sam napokon krenuo za njima u backstage proslaviti ovaj genijalan prvu nastup.
............................................................
Ostavite vote i komentar ❤
Jos se jedanput zahvaljujem sto mi je annie99emma00 pomogla.
YOU ARE READING
Just Saying
FanfictionDjevojka iz grada Londona koja je popularna zbog rada na youtubeu ona poznaje cetiri obicni prijatelja oni su joj uvijek bili podrška u svemu jer su znalu da ce ona uspjeti u životu ali dali se njena zelja osvarila i kakva je to zelja to samo zna...