Reggel arra ébredtem, hogy valaki dobálja az arcom. Mikor kinyitottam a szemem Harry vigyorgó arcával találtam magam szemben, aki egy müzlis dobozzal a kezében dobált engem, Stas-t és Gemmát.
- Harry fejezd be! - tettem az arcom elé a kezem.
- Mi van? Csak nem másnapos vagy?
- De – hunytam be a szemem, mert az erős fény nem kedvezett most nekem.
- Hol vannak a többiek? - kérdeztem.
- Lottie fent a szobában, mert gondolom nem akarta, hogy a bátya így lássa, Sophia Liam-nél, Louis a te kocsiddal elment a boltba, Niall alszik, én pedig itt vagyok!
- Na, azt látom – ültem fel, lassan de nem kellett volna, mert azonnal belehasított a fájdalom a fejembe.
- Hozzak gyógyszert? - kérdezte.
- Megköszönném – motyogtam.
Felállt majd kiment a konyhába és egy bogyóval meg egy pohár vízzel tért vissza. Elvettem tőle majd bevettem a bogyót a vizet pedig kortyolgatni kezdtem. Kocsi ajtó csapódást hallottunk majd a bejárati ajtót is becsapták és megláttuk Louis-t egy szatyorral és két újsággal a kezében. Lecsapta a két újságot az asztalra, amire a két lány is felébredt.
- Gratulálok nektek – mondta mérgesen.
- Neked már megint mi bajod? - kérdeztem, mert most nagyon nem volt türelmem hozzá.
- Hogy mi bajom? Tessék! Címlapon vagytok! Mind! Hogy leittátok magatokat és fiúkkal enyelegtetek! Mi az, hogy ismeretlen fiúkkal flörtöltök?
- Nem tudtam, hogy ennyire veszélyes dolog fiúkkal ismerkedni – mondtam flegmán.
- Ne gúnyolódj! Azt mondtam, hogy vigyázz a húgomra! Hát gratulálok remekül vigyáztál! Ott van fent és rohadtul másnapos! - kiabált.
- Szerintem jól érezte magát és örült, hogy megszabadult az idióta parancsolgató bátyától, aki szerintem már az idegeire ment!
- Ő a húgom és vigyáznom kell rá!
- Te is voltál 17 éves és szerintem kurvára nem örültél volna neki, ha valaki a nyakadba liheg egy buliban és megmondja, mennyit igyál, és mit hogyan csinálj! - emeltem fel a hangom.
- Hát bocs hogy nem engedem, hogy a húgom is ott ribancoskodjon részegen!
- Gratulálok Mr. Éntökéletesésmakulátlanvagyok Tomlinson már másodszor ribancoztál le! - kiabáltam már én is majd felálltam és felrohantam a szobámba.
Becsaptam magam után az ajtót és ledőltem az ágyamra majd a plafont kezdtem el bámulni. Pár pillanat múlva kopogtak és a barátnőm hangját hallottam meg.
- Bejöhetek? - kérdezte.
- Persze – sóhajtottam és felültem törökülésbe.
- Mekkora seggfej ez a pasi! - ült le mellém.
- Az! Én..olyan hülye vagyok! Azt hittem, hogy lehet végre egy normális kapcsolatom és hogy ő normális srác de... nem úgy tűnik...
- Hát nagyon nem! Pedig..én is azt hittem, hogy lesz ebből valami!
- Hát ez nem jött össze – húztam el a számat.
Louis szemszöge:
Miután Hope felrohant én leültem a kanapéra és arcomat a tenyerembe temettem.
YOU ARE READING
Passionate Love //Befejezett!//
Fanfiction~A történet nyomokban +18-as részeket és trágár beszédet tartalmazhat,olvasását csak saját felelősségedre ajánlom!~