Passionate Love: Chapter ~ 25.

1.2K 39 0
                                    

Hope szemszöge:

*2 hónap múlva*

- Louis hányszor mondtam már, hogy ne a nappaliban vetkőzz le! - ripakodtam rá és felvettem a kanapéról a pólóját.

- Jól van baby! - vigyorodott el én pedig puffogva kifújtam a levegőm. Kicsit feszült vagyok, hogy minden rendben van-e a babával ugyanis ma léptem be a 13. hétbe és mennem kell vizsgálatra két óra múlva. Mivel november közepe van a Londoni időjárás nem a legjobb. Folyton esik az eső vagy éppen havas eső és hideg van, nagyon. Túl vagyunk Liam, Niall és az én szülinapomon is. Nem teljesen úgy ünnepeltük meg őket, ahogyan ahhoz én hozzászoktam ugyanis van egy kis emberke a hasamban, aki nem feltétlenül kér a piából, így hát káros szerek nélkül buliztam, de ezzel a társasággal pia nélkül is élvezetes. Ami a rosszulléteket illeti, egyre ritkábban vannak és sajnos egyre többet is eszem, amiért Louis mindig kinevet. Most jöttünk vissza Amerikából és 2 hétig Londonban leszünk, majd irány a további turné állomásokra. Otthon anyáéknak bemutattam Louis-t és a srácokat is. Anya odavan mindegyik srácért főleg Louis-ért apa viszont még kicsit ódzkodó a barátommal kapcsolatban, de remélem, minél előbb elfogadja. Még semelyik szülővel nem közöltük a babát és próbáljuk minél több ideig kihúzni, de sokáig már nem lehet ugyanis elkezdett növekedni a hasam. Ez még szemmel alig látható, de a ruháim mérete összement, ami kicsit elszomorított. Louis éppen a konyhában tevékenykedett én pedig odasétáltam hozzá és megöleltem.

- Mizu szívem? - kérdezte és ő is átölelt.

- Aggódom - motyogtam a mellkasába.

- Miért is?

- Nem tudom. Hogy jól van -e odabent.

- Persze hogy jól van! Hisz te mindent megteszel - mondta, majd nyomott egy puszit a fejemre.

- Tudom - sóhajtottam.

- Inkább miattam kéne aggódnod, mert amint elmondjuk, apukádnak engem szétszed!

- Dehogyis! - nevettem fel. - Ő kedvel, téged csak én vagyok az egyetlen gyereke és félt egy ilyen csajozó géptől, mint maga Mr. Tomlinson - bökdöstem meg a mellkasát.

- Szóval csajozógép? - emelte fel a szemöldökét, majd felnevetett.

- Ahha! Az vagy!

- Nem mintha fél éve lettem volna mással rajtad kívül...

- Háát azért akadt... - gondolkoztam el.

- Ha megint Briana-val jössz, esküszöm, fejest ugrok a medencébe!

- Nincs is benne víz! - nevettem fel.

- Hát azért!

- Buta - kuncogtam.

Lehuppantam a kanapéra, majd Louis-t kezdtem figyelni, aki fel alá járkált.

- Te mit reggeliztél?

- Gofrit amit megettél előlem - nevetett mire durcásan karba tettem a kezem.

- Nem is! Egyet haraptam bele!

- Jól van ne durcázz! - vigyorgott és leült a fotelbe.

- Amúgy Stasy tegnap este mondta, hogy jön ide Londonba!

- Niall-höz? - húzta fel a szemöldökét.

- Ahha! Már a negyedik randijuk lesz holnap este!

- És még nem járnak?

- Nem mindenki olyan szerencsés, mint te, Tomlinson!

- Hát ez igaz! - vágott elégedett fejet.

Passionate Love //Befejezett!//Onde histórias criam vida. Descubra agora