Passionate Love: Chapter ~ 56.

1K 47 4
                                    

Halihó! Itt is van az új rész!:3 Jó olvasást és ha tetszett, nyomjatok egy Vote-ot vagy szóljatok hozzá bátran! Ui.: Köszönöm szépen az 1K Vote-ot! Imádlak titeket! Puszii! Xx


Hope szemszöge:

Louis hangjára ébredtem. Kinyitottam a szemeimet és vele találtam szemben magamat.

- Kicsim én, nem akarlak zavarni, de délután két óra van.

- Hogy mennyi? - ültem fel hirtelen, de meg is bántam, mert rohannom kellett a vécére. Mikor végeztem, kimostam a számat és visszadőltem az ágyba.

- El kéne mondani Blaire-nek - nevetett fel.

- Hol van? - motyogtam a párnába.

- Lent. Mesét néz.

- Felhozod?

- Fel! – nevetett, majd kiment. Rohadt fáradt vagyok. A végtagjaimat alig bírom tartani, a szemem csukódik le és egyszerűen nincs kedvem semmihez.

- Anyaa! - rontott be Blaire és felugrott az ágyra. Louis mosolyogva bejött, majd leült az ágy szélére.

- Beteg vagy? - kérdezte szomorúan.

- Nem kicsim. Emlékszel, hogy beszélgettünk a kis tesóról?

- Igen! Neked mikor lesz olyan nagy hasad, mint Sophia néninek?

- Hamarosan. Már a pocakomban van a pici!

- Mii? Tényleeeg? És hall engem? - tette rá a fejét a hasamra mire felnevettem.

- Még nem hiszem - kuncogtam.

- És mikor jön onnan ki?

- Az még elég soká lesz!

- Ohh... de majd választhatok neki nevet?

- Persze prücsök!

- Én húgit akarok!

- Azért lehetne már fiú is! - nevetett fel Lou.

- Apaa! - rakta karba Blaire a kezeit.

- Majd kiderül - mosolyodtam el.

- Mikor mész orvoshoz?

- Ma ráveszem magam.

- Bébi, jó lenne minél hamarabb!

- Megyek már! - forgattam meg a szemeimet, majd felálltam és a fürdőbe mentem. Gyorsan elvégeztem a reggeli dolgokat, kifésültem és kivasaltam a hajamat, majd kimentem a szekrényhez valami ruhát keresni, felöltöztem és kész is voltam. Felkaptam a mobilomat, majd lementem a nappaliba.

- Louis, akkor elmegyek a dokihoz.

- Rendben!

- Anyaaa, nem mehetek? - szaladt ide Blaire.

- Nem kicsim, majd máskor, oké? - mosolyodtam el, majd leguggoltam, adtam neki egy puszit, felvettem a kabátomat és a kocsi kulcsot felkapva kimentem a garázsba. Bepattantam a terepjáróba, kiálltam, és a kórházig meg sem álltam. A parkolóban könnyen találtam helyet, az épületbe érve pedig rögtön a recepcióhoz mentem.

- Dr. Kingston ma bent van? - kérdeztem.

- Bent.

- Köszönöm – mondtam, majd már siettem is fel a másodikra. Mivel nem várt kint senki, bekopogtam mire egy tessék hangzott ki.

Passionate Love //Befejezett!//Où les histoires vivent. Découvrez maintenant