*Másnap a repülőn*
Puffogva tuszkoltam be a poggyászom az ülésem feletti kis rekeszbe, majd lecsaptam az ajtaját és levágódtam az ülésemre. Az öreg néni, aki mellettem foglalt helyet eléggé hülyéneknézett, de nem érdekelt. Ideges voltam, mivel a reptéren kb. egy tucat ember ribancozott le és fenyegetett meg, hogyha Louis-hoz érek, nagyon megbánom. Bekötöttem magam, majd az ablakon kezdtem kinézni. Pont a szárnynál ülök. Tökéletes...én veszem elsőnek észre, ha leszakad...
- Kedveském ne haragudj, de látom, hogy baj van...hosszadalmas az út nekem elmondhatod mi bánt –mosolygott rám az öreg hölgy.
- Nem szeretném a nénit a gondjaimmal
terhelni – mosolyodtam el halványan.
- Fiú ügy? - kérdezte.
- Az – sóhajtottam, majd ujjaimat kezdtem el tördelni.
- Megbántott?
- Én voltam a hülye. Féltékenykedtem és nem neki hittem.
- Hajjaj..a féltékenység komoly dolog. Szinte minden párkapcsolatban ott van, de ha szeretitek egymást, és megbíztok egymásban, akkor boldogan élhettek.
- Én szeretem. Nagyon. De ő egy sztár és szebbnél szebb lányok veszik körül. Bárkit megkaphat.
- De ő téged választott, hogy a barátnője legyél. Nem igaz? - nézett rám kérdőn.
- Hát de...csak nem olyan könnyű megbíznia valakiben az embernek, ha már egyszer kihasználták.. – húztam el a szám.
- Mindent meg lehet oldani egy őszinte beszélgetéssel. Nem kiabálni és csúnya szavakat egymáshoz vágni, hanem leülni és megbeszélni!
- Tudom, csak mind ketten elég heves természetűek vagyunk...
- Hát igen ez egy kis bökkenő, de hidd el, ha igazán szeret, megbocsájt neked...ha pedig nem, akkor meg sem érdemel!
- Köszönöm – mosolyodtam el.
- Nincs mit drágám – csatolta be ő is az övét hisz a pilóta most jelentette be, hogy felszállunk. Innentől az út csendben és unalmasan telt. Igaz csak másfél óra New York és Chicago közt az utazási idő, de én most is képes voltam bealudni.
•••
Arra ébredtem, hogy a pilóta ismét az övek bekapcsolására szólít minket, de mivel ki se kapcsoltam, így nem strapáltam magam. Negyed óra alatt leszálltunk, majd mindenkit letereltek a gépről és percek alatt a chicagoi reptéren találtam magam a bőröndömmel kettesben. A szemeimmel Harry-t kezdtem el keresni, ugyanis megígérte, hogy nem hagyja, hogy egyedül kóboroljak a városban. 5 perc nézelődés után meg is találtam két őr társaságában.
- Szia – öleltem meg.
- Szia! Mehetünk? - kérdezte vigyorogva.
- Menjünk! - mondtam, majd követni kezdtem.
Kiértünk egy fekete kocsihoz, majd az őrök leváltak, mi pedig beültünk és elindultunk.
- Jó volt az út? - kérdezte.
- Ahha főleg miután egy csomó rajongó leribancozott és megfenyegetett a reptéren...egész jó.. – mondtam unottan.
- Ja, igen..te normális vagy, hogy rendes járattal utazgatsz?
KAMU SEDANG MEMBACA
Passionate Love //Befejezett!//
Fiksi Penggemar~A történet nyomokban +18-as részeket és trágár beszédet tartalmazhat,olvasását csak saját felelősségedre ajánlom!~