Passionate Love: Chapter ~ 18.

1.5K 51 1
                                    

Hope szemszöge:

Reggel hangos égdörgésre keltem. Nagyszerű. Ez csak még jobban el fogja nyomni az amúgy is pocsék hangulatom. Nyújtóztam egyet, majd nyöszörögve a párnába fúrtam a fejem.

Louis oldala felé fordultam ahol nem feküdt senki. Felidéztem a tegnap történteket és lehunytam a szemem. Erőt vettem magamon, majd az ágyból kikelve a fürdőbe indultam. Megmostam az arcom és a fogam, majd egy halvány sminkkel próbáltam eltakarni az átsírt éjszaka nyomait. Mikor kész lettem gyorsan átfésültem a gubancos hajam, majd a szekrényemből egy fekete shortot és egy fehér pólót kaptam ki. Magamra húztam a ruhadarabokat és a tükröt figyelmen kívül hagyva sétáltam ki a szobából. Őszintén most nagyon nem érdekel, hogy nézek ki. A mellettünk lévő szobába nyitottam be halkan, ahol Louis még az igazak álmát aludta. Lementem a konyhába, majd meglepődve néztem körül ugyanis ragyogott a földszint. A kerek üveg asztalon egy cetli fogadott, amin két sor írás pihent.

"Rendeltünk takarító céget ti csak azzal foglalkozzatok, hogy minden rendben legyen köztetek!" Liam, Harry, Niall és Sophia. Ui.: Ne lássunk titeket, míg nem lesz szent a béke!

Felkuncogtam és elkönyveltem magamban, hogy irtó jó fej barátaink vannak. A konyhába sétáltam és elterveztem, hogy csinálok Louis-nak reggelit. Sütöttem neki tükörtojást, majd elkészítettem a kedvenc teáját és írtam neki egy pici cetlit, hogy mennyire szeretem, és hogy sajnálom a tegnapot, majd ezeket egy tálcára helyezve felindultam az emeletre. Halkan a szobába léptem, majd az ágyhoz settenkedtem és leraktam mellé. Annyira édesen aludt. Kedvem lett volna hozzábújni, de nem tehettem.

Sóhajtottam, majd elmosolyodtam és átmentem a mi szobánkba. Leültem az ágyra és a telefonom kezdtem nyomkodni. Hirtelen felindulásból betárcsáztam Stas számát és a fülemhez emeltem.

- Na mizu nyomesz? - szóltam bele.

- A nyuggerek életét élem és döglök a tévé előtt valami teleshopot nézve. Mi van, hogy ilyen korán hívsz?

- Bőgök, és azon gondolkodom le kéne ugrani az erkélyről – jelentettem ki.

- Hülye! Mi van már?

- Tegnap volt egy házibuli és Louis haverja megcsókolt úgy, hogy én nagyon nem akartam és most össze vagyunk veszve.

- De hát feltételezem a srác sokkal erősebb volt! Inkább neked kéne haragudnod, hogy nem volt melletted, hogy segítsen!

- De én már nem haragszom! Igaz hogy kicsit leszidtam, de már hiányzik. Nem aludt mellettem.

- Ha akarod, megyek és megverem! Tudod, milyen nagyot üt a gipszem? - nevetett.

- Na, hát az meg a másik. Behúzott a haverjának és ömlött a kezéből a vér!

- Gipsz tesók leszünk? - hallottam a hangján, hogy vigyorog.

- Nem hiszem, hogy eltört – ráztam meg a fejem.

- Ohh.. – szomorodott el.

- Most te azért vagy csalódott, mert nem tört el a keze? - nevettem fel.

- Ahha! Legalább átérezte volna a helyzetem!

- Hihetetlen vagy! - nevettem.

- Tudom! Na, megyek, mert meg kell látogatnom a dokim...

- Azt a jóképűt?

- Ahha – kuncogott.

- Őrült! - nevettem fel.

- Köszönöm a bókot, szia, majd hívlak!

Én is elköszöntem, majd nevetve az ölembe ejtettem a telefonom. Nyílt az ajtó és Lou-t láttam meg.

Passionate Love //Befejezett!//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin