Louis szemszöge:
Reggel Hope mozgolódására keltem. Lassan kinyitottam a szemeim és a mellkasomon pihenő szépséget pillantottam meg, aki még az igazak álmát aludta. Kezem az oldalára csúsztattam és benyúlva a pólója alá simogatni kezdtem. Hihetetlenül szeretem. Annyira jó érzés, hogy van egy személy, aki kitart, melletted bármilyen hülyeséget csinálsz, és rohadtul nem érdekli, hogy kivagy, és mennyi pénzed van. Most először érzem egy lánynál, hogy tényleg magam miatt van velem, azért aki vagyok igazából, és nem azért akit a sztárvilág csinált belőlem. Pár hónappal ezelőtt biztos voltam benne, hogy El után senki sem fog jönni, aki szeretni fog. Nem tartottam magam szerethetőnek főleg, hogy az a lány, akit az életemnél is jobban szerettem, vagyis legalábbis azt hittem, megcsalt. Nem voltam neki elég jó és ez sértette a büszkeségem. Az utána lévő korszakom elég homályos. Buli, pia, fű, csajok, haverok...minden este. Nem érdekelt a banda, nem érdekelt az éneklés, nem érdekelt, hogy mit mond anya vagy a húgom. Hiába prédikált nekem mindenki, hogy ne csináljak botrányt. Nem érdekelt. Most, hogy belépett az életembe ez a lány...teljesen megváltoztam jó irányba. Nincsenek vad bulik és nem is hiányoznak. Nincsenek rossz arcok, nincsen érzelem mentes gyors szex, nincs pia és lassan már cigi sem. Nem szereti, ha cigizek és érte azt is leteszem. Főleg, hogy a kislányomat hordja a szíve alatt. Csodálatos érzés, hogy nem sokára apuka leszek. Ijesztő, de még is alig várom már, hogy a kezemben tarthassam a csöppséget. Hope ébredezni kezdett és kinyitotta mogyoróbarna szemeit.- Jó reggelt Louis - motyogta a reggeli vékony hangján, amin muszáj volt elmosolyodnom.
- Neked is babe - nyomtam puszit a homlokára. Beletúrt gyönyörű hajába és felkönyökölt. Reggel ébredés után kómásan is gyönyörű.
- Hogy aludtál? - kérdeztem mire mellkasomra tette kezét, állát pedig azon támasztotta meg és rám emelte tekintetét.
- Nagyon jól! - mosolyodott el.
- Örülök neki!
- És te Tommo? - vigyorodott el és feljebb kúszott.
- A tegnap este után? Csak is jól! - jelentettem ki mire elpirult. Imádom mikor így zavarba tudom hozni.
- Paradicsom lettél! - nevettem fel és felé kerekedtem, hogy meg tudjam csókolni. Lassan mézédes ajkaira tapadtam és nyelveink lassú táncba fonódtak. A hajamba túrt mire felmorogtam. A csók végeztével felült törökülésbe és a már gömbölyödő pocakjára simította kezét.
- Mi az? - kérdeztem aggódóan.
- Semmi csak megmozdult - mosolygott rám.
- Had nézzem a kisasszonyt! - vigyorodtam el, majd a hasára tettem a kezem és vártam. Pár pillanat múlva mintha én is éreztem volna egy apró mozgást, ami teljesen feldobott. Most van talán másodszor, hogy már én is érezhetem a kislányom. Az ablak felé pillantott, majd kitágultak a szemei és kipattanva az ágyból az ablakhoz száguldozott. Kihúzta a függönyöket és vidáman tapsikolni kezdett.
- Louiis esik a hóó! - visított fel, amin nevetnem kellett. Annyira imádom, hogy így tud örülni a dolgoknak.
- Babe mondtam már, hogy ne ugrabugrálj - dörzsöltem meg a szemem fáradtan.
- Jóó de nézd! Hullik a hó! - mutatott csillogó szemekkel kintre.
- Látom! - nevettem fel és odasétáltam. A háta mögé állva átkaroltam és belepusziltam a nyakába, amitől csupa libabőr lett. Imádom, hogy így reagál egyetlen mozdulatomra. Azt viszont már kevésbé, hogy én is az övére. Akárhányszor megérint, bizseregni kezd a bőröm és rögtön kiráz a hideg. A nyakpuszilgatásról és az egyéb kínzó cselekvéseiről ne is beszéljünk. Olyan reakciókat vált ki belőlem amilyet még soha senki és fogalma sincs, milyen hatással van rám. A tegnapi kis játékába kis híján belehaltam. Rohadt dögös volt abban a fehérneműben, amit aztán le is szedtem róla. Fogalmam sincs, honnan tudja, hogy hozzon lázba, de teljesen kiismert és tudja a gyengéimet. Tisztában van vele, hogy hogy lehet felhergelni és ezt imádom. Minden egyes mozdulatával beindít és még ebben a pizsamában is hihetetlen szexinek találom pedig egy bő póló és egy cicanadrág takarja tökéletes idomait, de ezt is szívesen letépném róla.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Passionate Love //Befejezett!//
Фанфик~A történet nyomokban +18-as részeket és trágár beszédet tartalmazhat,olvasását csak saját felelősségedre ajánlom!~