Passionate Love: Chapter ~ 8.

1.5K 57 0
                                    

Hope szemszöge:

Csörömpölésre és szöszmötölésre ébredtem. Kellett nekem a szobaajtómat nyitva hagyni.

Megdörzsöltem a szemeim, majd az órára néztem. Hajnali hat óra. Nagyszerű. Kikeltem az ágyból, majd csendben kisétáltam a szobából az üres folyosóra. Lementem a lépcsőn, majd a nappaliba kukucskáltam, ahol a srácok voltak. Liam és Harry még ébren voltak, Louis és Niall pedig az igazak álmát aludták.

- Szia Hope – mosolyodott el Liam.

- Te vagy a legjózanabb? - kérdeztem.

- Persze! Ezek az ajtón se találtak be nélkülem! - nevetett.

- Héj! - mondta morcos fejjel Harry.

- Hazz, te aludj!

- Neem! Én... én táncolni akarok még! Hope, jössz velem? - kérdezte kábán.

- Persze Harry, de csak holnap!

- De én most akarok! - emelte fel a hangját.

- Shh! - pisszegtük le mindketten, mire durcázva lefeküdt a megágyazott helyre.

- Aludj te is Liam, mert ma este van egy koncertetek!

- Ahh tudom. Csak...fogalmam sincs, hol van Soph.

- De...itt ismer egyáltalán valakit? - kérdeztem ijedten.

- Itt van két barátnője is!

- Jaa, akkor jó! Biztos náluk van!

- Felhívtam őket és azt mondták nincs ott.

- Add meg a számukat – mondtam.

Elővette a telefonját majd lediktálta, amit a kézfejemre írtam.

- Felhívom őket, jó?

- Oké. Köszönöm – ölelt meg.

- Óó nincs mit Payno – mosolyodtam el, majd felmentem az emeletre. Visszafeküdtem az ágyba, majd nemsokára ismét elaludtam.

•••

- Hope!! - ordított bele Stas a fülembe.

- Áúú! Idióta vagy? - kaptam a fájó részhez.

- Nem! Csak visszakaptad – vigyorgott a képembe.

- Hány óra?

- Tíz!

- Uh...öhm srácok?

- Louis volt bent és később Liam is benézett!

- Mit mondott Louis? - kérdeztem.

- Csak tudni akarta, hogy alszol -e!

- Jaa..öm megyek, felöltözöm! Még hátra van a mai jó cselekedetem – vigyorogtam.

- Micsoda? - kérdezte kíváncsian.

- Ki kell békítenem Liam-et és Soph-t – mondtam, majd bementem a fürdőbe.

Gyorsan elvégeztem a reggeli dolgokat majd dobtam fel egy halvány sminket és már a szobámban fel is öltöztem. Elővettem a telefonom, majd bepötyögtem a kezemen lévő első számot és csak reménykedtem, hogy ennél a lánynál lesz Soph.

- Háló? - szólt bele egy hang.

- Öm szia! Nem ismersz, de én Hope Williams vagyok Sophia Smith barátnője és aggódom érte! Nálad van?

- Oh, szia! Persze! Megkérdezem, hogy tényleg ismer -e bocsi óvintézkedés és adom!

- Oké – mondtam, majd vártam.

Passionate Love //Befejezett!//Where stories live. Discover now