Sziasztok!^^ Ezen a ritka hideg és unalmas vasárnapi napon meghoztam nektek a következő részt, amivel remélem, feldobhatom kicsit a kedveteket! Jó olvasást és a Vote-ot ne felejtsétek el!
Love ya All! xoxo <3
Hope szemszöge:
Reggel a beszűrődő nyári napfényre keltem. Lassan kinyitottam a szemeim, majd szétnéztem. Eszembe jutottak a tegnap este eseményei én pedig arcomat a kezeimbe temetve halkan kuncogni kezdtem. Ilyen élményben még sosem volt részem. Louis annyira gyengéd volt velem és annyira törődő. Hihetetlen ez a fiú. Balra fordítottam a fejem és megláttam a piszkosul helyes arcát, amit borosta keretezett, és a kócos haját. Keze a meztelen hasamon pihent, izmos vállára és lapockájára pedig szabad kilátás nyílt ugyanis csak derékig volt betakarózva. Óvatosan felé fordultam és nézni kezdtem. Szemhéja néha megremegett, mellkasa pedig lassan emelkedett fel és le. Kezemet felemeltem, majd arcához vezettem és gyengéden végig simítottam borostáján. Picit közelebb húzódtam, majd egy apró puszit adtam szájára, aminek következtében kinyitotta gyönyörű tengerkék szemeit és elmosolyodott.
- Jó reggelt – suttogtam.
- Neked is hercegnőm – dörmögte és a hátára fordult ezzel levette rólam a kezét. Nyújtózott egyet, majd hirtelen magához húzott és megcsókolt. Felkacagtam és gyengéden eltoltam.
- A tegnap este... – kezdtem mire elmosolyodott.
- Csodálatos volt – fejezte be a mondatom mire az ajkamba haraptam és lágyan megcsókoltam. Meztelen csípőmre helyezte a kezét és lassan simogatni kezdte.
- Ma megyünk a családodhoz! - vigyorodtam el.
- Pontosan! - nevetett.
- Megyek készülődni – jelentettem ki mire mosolyogva bólintott és elengedett. Magam köré csavartam a takarót és besétáltam a fürdőbe. Gyorsan lezuhanyoztam és hajat is mostam, majd miután ezekkel megvoltam hajszárító segítségével megszárítottam barna loboncom és felfogtam, amíg kisminkelem magam. Feldobtam a szokásos sminkem, majd leengedtem a hajam és hullámos frizurát varázsoltam belőle, a szemembe lógó tincseket pedig feltűztem egy csattal. Mikor kész lettem kiléptem a fürdőből, majd a szekrényemben kezdtem el turkálni, ahonnan kivettem egy fekete hosszú a térdénél kivágott nadrágot egy sötétkék szupermenes Crop toppal és mivel kint elég hűvös az idő egy fekete bőrkabátot választottam hozzá egy fekete Vans cipővel. Mire felöltöztem Louis is készen lett a fürdőben és idejött egy csókért, majd ment öltözni. Ő is hasonló nadrágot vett fel, amiben egyébkén rohadt jó lábai vannak ,felülre pedig egy szürke kapucnis pulcsit húzott, ami az elején Vansos márkajelzéssel volt ellátva, majd a lábára egy ugyancsak Vans cipőt húzott és készen volt. Lementünk a konyhába, majd összeütöttem mind kettőnknek egy egy szendvicset és miután azt elfogyasztottuk, bezártuk a házat és kocsiba pattantunk.
- Mehetünk? - kérdezte.
- Persze! - mosolyodtam el, majd bekötöttem magam, ahogy ő is és hátradőltem.
Kikanyarodtunk az utcára és gázt adva útnak indultunk.
- Mesélsz kicsit róluk? - kérdeztem.
- Öhm...anyáról szerintem már mindent tudsz és Lottie-ról is...hát van még Fizzy ő kicsit visszahúzódóbb, mint Lott. Ő nem szereti a felhajtást és a rivaldafényt. Büszke rám, de nem akar ebben annyira részt venni.
ESTÁS LEYENDO
Passionate Love //Befejezett!//
Fanfic~A történet nyomokban +18-as részeket és trágár beszédet tartalmazhat,olvasását csak saját felelősségedre ajánlom!~