Hope szemszöge:
- Hope, itt van mindened? - kérdezte Louis a hotel aulájában.- Ahha!
- Jó, én még visszaszaladok a laptop töltőmért – mondta, majd belépett a liftbe.
Sóhajtottam egyet, majd leültem a bőröndömre. Ma van az indulás napja és fél kilenc lesz 5 perc múlva. Ez nekem is meglepő, hogy a fiúkat sikerült összekaparni, de mivel a két csaj Lottie és Gemma hamarabb indultak repülővel, ezért hamarabb is kellett felkelniük, amivel a srácokat is sikeresen ráncba szedték. Ők már nem tartanak velünk az utolsó amerikai állomáson, így hazamennek.
Ahogy körbenéztem 3 álmos szempárra találtam magam szembe és egy Sophia-val aki csillogó szemekkel itta a Starbucksos kávéját.
- Lányok ez igen! Örülök, hogy sikerült összeszednetek a srácokat! Tomlinson hol van? - állt meg előttünk Preston és miután végzett a monológjával körbenézett.
- Fent hagyta a töltőjét, mindjárt jön – mosolyogtam rá.
- Ajánlom neki, hogy az a mindjárt 2 percen belül legyen! - morogta.
- Hol a busz? - kérdeztem.
- A parkolóban vár rátok, de egyszerre kell kimenni, mert sok rajongó van kint – mondta, mire elhúztuk a szánkat, hiszen most az az, amire nagyon nincs szükségünk, hogy belesikítsanak a fülünkbe.
Pár perc múlva leérkezett Louis, majd elindultunk. Amint a szálloda parkolójába értünk, megláttuk a hatalmas rajongó tömeget. Pár őr előrement utat törni nekünk, mi pedig Soph-al egymás kezét fogva lehajtott fejjel mentünk a fiúk előtt pár őrrel körbe kerítve. Egyből felszálltunk a buszra és levágódtunk az ott megtalálható kanapéra. Rohadt jól néz ki belülről és jó tágas is. Nem gondoltam volna, hogy ekkora. Van külön fürdő, nappali, konyha és háló. Kintről a sikítások közepette kihallottunk pár kérdést sokak közül pedig hogy én ki vagyok.
- Louis az a barna hajú lány a barátnőd? - kérdezte egy lány szinte sikítva.
- Igen! - válaszolt Lou majd fellépett a buszra. Nagy sikítás hallatszott én pedig majdnem elsírtam magam örömömben. Felvállalt. Megerősítette, hogy járunk. Felálltam, majd megöleltem és a vállába fúrtam az arcom.
- Naa, baby mi ez a nagy szeretet? - nevetett fel.
- Azt mondtad a rajongónak, hogy a barátnőd vagyok – motyogtam és ránéztem.
- Ez ekkora örömet okozott? - nevetett fel, mire bólogatni kezdtem.
- Na, akkor várj! - vigyorodott el, majd az ablakhoz ment és kinyitotta. Kihajolt mire nagy hangzavar lett odakint.
- Hope Williams a barátnőm! - kiabálta ki, mire felsikítottak.
Lejött és elvigyorodott.
- Őrült vagy! - nevettem fel, majd a nyakába csimpaszkodtam és felnéztem a szemébe.
- Most már mindenki tudja, ugyanis sajtósok is vannak kint!
Válaszul elvigyorodtam és a szájára tapadtam, ajkaimat pedig lassan mozgatni kezdtem. Pár pillanat alatt észbe kapott, majd a derekamra csúsztatta kezeit és szenvedélyesen visszacsókolt.
- Khm... – hallottuk meg a hátunk mögül Hazz-t, mire belemosolyogtam a csókba és lassan elszakadtam tőle.
- Mi az Hazz? - nevetett fel Louis én pedig elhúzódtam és nevetve lehuppantam a kanapéra.
KAMU SEDANG MEMBACA
Passionate Love //Befejezett!//
Fiksi Penggemar~A történet nyomokban +18-as részeket és trágár beszédet tartalmazhat,olvasását csak saját felelősségedre ajánlom!~