Passionate Love: Chapter ~ 20.

1.5K 47 0
                                    

Hope szemszöge:

Reggel a hatalmas ablakokon beszűrődő napfényre keltem. Hunyorítva kinyitottam a szemeimet és nyújtóztam egy nagyot. A másik oldalamra fordulva Louis izmos hátát láttam meg. Hason feküdt tőlem elfordulva a takaró pedig engedtette látni a boxerét is. Közelebb húzódtam, a hátára tettem a kezem és a hajába túrtam, majd egy apró puszit nyomtam a vállára és a lapockájára. Rögtön libabőrös lett én pedig elmosolyodtam. Hirtelen megfordult, majd magára rántott mire felnevettem.

- Ne kínozz baby – morogta a reggeli hangján, amit úgy imádok.

- Én? Dehogyis! - kuncogtam fel.

A csípőjén ültem ő pedig a szemembe nézve vigyorgott mire elnevettem magam és ledőltem mellé.

A mellkasára hajtottam a fejem mire egy puszit nyomott a hajamba.

- Ha tudnád mekkora öröm nekem így kelnem! - sóhajtott én pedig felnéztem rá.

- Nekem is! - haraptam az alsó ajkamba, majd nyomtam egy rövid csókot a szájára és visszafeküdtem a mellkasára. A kezébe vette pár tincs hajamat, majd azokkal kezdett el játszani, míg én tökéletesen el voltam a tetkói körberajzolgatásával.

- Hope basszus... – nyögte mikor a hasa alján kezdtem az ujjaimat húzgálni.

- Bocsánat! - kuncogtam és elvettem onnan a kezem, majd felnéztem a gyönyörű tengerkék szemeibe.

- Mi a mai terv? - kérdeztem.

- El kell intéznem pár dolgot Doncasterben a fociklubban ugyanis résztulajdonos vagyok és nincs valami sok időm rájuk..

- Mehetek veled? - kérdeztem és felültem.

- Hát nem tudom.. – húzta el a száját.

- Légyszíí! - pislogtam rá és még a teljes hatás eléréseként a számba haraptam.

Kibújt alólam, majd letepert és a szemembe nézett mire felkuncogtam és ártatlan szemekkel én is íriszeibe bámultam.

- Mondtam már, hogy ne harapdáld a szád.. – morogta és megcsókolt.

Boldogan csókoltam vissza, majd egyik kezemmel a hajába túrtam, míg másikkal a pólóját kezdtem felhúzni.

- Megőrjítesz... – motyogta a számba mire felkuncogtam és tovább csókoltam ám most egy picit mohóbban. Próbáltam jelezni neki, hogy többet akarok. Feltűrte a pólóm, ami igazából az övé, majd végigpuszilgatta a hasam én pedig nyöszörögni kezdtem. Csípőjével lábaim közé férkőzött aminek következtében férfiassága boxeren keresztül a bugyimhoz ért. Egy halk sóhaj hagyta el a számat mire elvigyorodott és kicsit elhúzódott.

- Na, ha ennyire szeretsz játszani, hogy folyton kínzol és lecseszel, amiért mindig a szexre gondolok, most én is játszom – nézett a szemembe.

- Ne.. – ráztam meg a fejem.

- De de! - szállt le rólam vigyorogva.

- Babe ne csináld ezt! - túrtam a hajamba és látványosan szenvedni kezdtem.

- Tudom babe nekem is nehéz! - mondta, mire lejjebb siklott a tekintetem egyenesen a boxerére, amiben elég szűkösen volt már.

- Utállak – raktam karba durcásan a kezem, majd csúnyán ránéztem.

- Megyek zuhanyozni! - nevetett fel, majd bement a fürdőbe.

Hihetetlen ez a fiú. Annyira függök tőle és annyira képes engem irányítani...kívánom, minden egyes porcikámmal az érintését ő pedig ezt nagyon jól tudja és ki is használja. Oh, Hope miért kellett neked ilyeneket mondani? Tudom, hogy Louis milyen és nem gondoltam, hogy így vissza tudja fogni magát. És nagyon jól tudom, hogy ezt most azért csinálja, hogy lássam, hogy nem csak szexre kellek meg azért egy kis pimaszság is van benne...szereti nézni, ahogy, szenvedek és el fogja érni, hogy, könyörögjek neki. Mosolyogva megcsóváltam a fejem, majd bementem hozzá és a tükör elé álltam.

Passionate Love //Befejezett!//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora