26. Bölüm: Pislik ikili

39.6K 2.1K 953
                                    

Aslında bugün bölüm paylaşasım yoktu, biraz ciddi biraz mizahlı bir bölüm oldu, en azından bir yüzünüzü güldürmek istedim.

ŞEHİTLERİMİZİ SAYGIYLA ANIYORUZ...

" Efe'nin burada ne işi var?" dedim sinirle bağırarak. Efe iğrenç bir şekilde sırıttı ve bana baktı.

" Aaa! Söylemedin mi Çağla'ya gerçekleri yoksa, ev arkadaşım." diyerek Batı'ya döndü...

" Sana gelmemeni söyledim." dedi Batı yumruğunu sıkarken. Acaba bunun mantıklı bir açıklaması var mıydı? Yani Efe'nin burada kalmasının nasıl bir açıklaması olabilir ki anlamıyorum.

" Sen de Çağla'ya yapmak üzere olduğum şeylerden sonra sözüme güvendin mi?" dedi Efe gülüp. O gün aklıma gelince kalbimden bir soğukluk geçti.
Efe bana doğru tam bir adım atacakken Batı önüne geçti.

" Oraya gitmiyorsun." dedi tehditkâr bir sesle.

" Batı neler olduğunu söyler misin?" dedim gözlerim hafif hafif dolmaya başlarken.

" Çağla-"

" Ben senin biricik çok güvendiğin Batınla aynı evde kalıyorum." dedi Efe gülüp. Şu an ağzının ortasına bir tane yapıştırmak için neler vermezdim.

" Efe eğer bir kelime daha edersen yumruğumu yiyeceksin." dedi Batı gözlerinden adeta ateş fışkırırken.
Efeyle Batı'ya doğru birkaç adım attım ve kollarımı birleştirdim.

" Biriniz durumu anlatsın." dedim ikisine de sinirle bakarken.

" Batıyla aynı evde yaşıyoruz."

Şaka yapıyosun! Ben de Batıyla gizli ilişkiniz var sanmıştım!

" Onu görebiliyorum nedenini sordum." bu sefer Batı cevapladı.

" Ailelerimiz evi ortak aldı." yani Efe buraya benim de evim mantığıyla gelmişti. İyi de aileleri nereden tanışıyordu ki?

" En güzel zamanda gelmişim, seni uzun zamandır göremedim Çağla." dedi Efe bana yaklaşarak. Batı yumruğunu kaldırmıştı ki durdurdum. Sonra ben de Efe'ye biraz yaklaştım. Batı anlamazca bakıyordu.

" Bak bunun aynısını Ahmet'e de söylemiştim." dedim sağ yumruğumu sıkarken "Bana yaptıklarının bedelini narin bir tokatla değil.." dedim ve yumruğumu atabildiğim en güçlü şekilde yüzüne geçirdim Efe yalpalayıp sırtını duvara çarptı "Sert bir yumrukla alırım." dedim ve gayet sinir bozucu bir gülümseme attım.

" Batı bana her şeyi anlat." Batı bana şaşkın şaşkın bakıyordu "Hadi ama Ahmet'e de yumruk atmıştım bu kadar şaşırma." dedim kollarımı birleştirip yükümü tek ayağıma verirken. Ne? Tamam kinci biri değilim ama Efe bunu fazlasıyla haketmişti. Aslında Efe bunun kat kat fazlasını hakediyor ya... Neyse.

" Nasıl oluyor da aileleriniz tanışıyor anlamıyorum."

" Çağla sana anlatamam." Batı'ya bakarak tek kaşımı kaldırdım.

" Ne demek sana anlatamam? Şu iğrenç adamla aynı evdesin." dedim sinirle.

" Halâ buradayım." deyip yanağını tutan Efe'ye iğrenerek baktım.

" Öyle mi?" dedi Batı ve en sertinden bir yumruk geçirdi " Şimdi burada değilsin." Efe acıyla yere yığılırken ciddi anlamda gram içim acımamıştı.

" Ailelerinizin nereden tanıştığını söyle Batı." dedim çenemi sıkarken.

" Aynı tasarım şirketinin yarı hissesi onlarda, yarısı bizde." dedi Batı ellerini cebine koyup. Şu an ciddi anlamda şaşırmış ve öylece kalmıştım. Neden bana daha önce söylememişti ki? Efe gayet de beni ilgilendiren bir konuydu.

Bıyık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin