Kabinde sandalyenin üstündeki titreyen telefonumu aldım ve ekrana baktım. O numaradandı. Tedirgince mesajı açtım.
" Kokunu seviyorum.."
denemek üzere olduğum şort elimden düştü. Bu da neydi böyle? Bu kimdi? Kim olabilirdi ki?
Az önce yakınında olduğum tek kişi Hakandı. Hakan olamazdı. Hakan bu mesajı gönderebileceklerin arasında sonda yer alıyordu.
Kendi kuyafetlerimi giyinip kabinden çıktım." Niye diğerlerini denemedin?" diyen Hakan'a gözlerimi çevirdim. Herkesten şüpheleniyordum.
" Bana neden az önce mesaj gönderdin?" diye aniden Hakan'a sordum. Eğer öyle bir şey varsa da pat diye söylemeliydim ki bana gerçeği söylemek zorunda kalmalıydı.
" Eğer sana bi mesaj attıysam bu muhtemelen şu an popomla olmuştur." dedi tek kaşını kaldırarak "Niye sordun?" dedi sonra gözleri kocaman açıldı " Yoksa bir sapığın mı var?" denebilirdi. Aslında bir sapıktan çok beni tanıyan biriydi heralde. Kendimi Pretty Little Liars setinde hissettiren bu adam kimdi?
Yoksa halâ benle dalga mı geçiyorlardı? Neden bir insan benle bu kadar uzun süre uğraşmak istesin ki?" Çağla senin yüzünün rengi atmış. İyi misin?" deyip yerinden kalkıyordu. Durdurdum.
" B-ben iyiyim, eve gitmem lazım, görüşürüz Hakan." deyip hızla mağazadan ardından da alışveriş merkezinden çıktım.
Bakın bana dair üç şey;Bir, ben ekşınlı olayların kızı değilim.
İki, bir dizi setinden fırlama da değilim.
Üç, aşk-ı memnudaki ihanetler gibisinden şeyleri hiç sevmedim.
Ama şu günlerde hepsini yaşamıştım. Taksi durağına doğru yürürken etrafıma bakınıyordum. Biri beni bu kadar yakından tanıyorsa etrafımda olabilirdi. Okulumda veya evin etrafında...
Bir an önce eve gitmeli ve Batı'nın benimle dalga geçmesiyle kafamı dağıtmalıydım. Evet arkadaşlar aynen öyle yanlış okumadınız.
Taksiye bindim ve aklımdaki dağınık parçaları birleştirmeye çalışmaya devam ettim.Eve varınca
Anahtarı cebimden çıkarıp içeri geçtim.
Başım ağrıdığından ecza dolabına gidip bir ağrı kesici aldım ve mutfağa geçip bir bardak su doldurdum ve ilacı yuttum.
Sanki bir şey eksikti böyle gereksiz bir şey...
Batı nerde arkadaşlar?Evin her tarafında yaklaşık iki tur attım sonra hiç bakmadığım odaya yani abimin odasına bakmaya karar verdim.
Kapıyı açtım.
Batı ve bir kız sohbet ediyorlardı, kız biraz cilveleşiyor gibiydi ama... Sonuçta Batı bizim eve kız atmıştı." Batı?" ikisi birden bana döndü. İçimde saçma sapan bir his dağılırken gözlerimi Batı'ya dikmiştim.
" Çağla?" sen bizim eve kız atarsın ha? Ben görmem sanırsın ha? Ben, koskoca Çağla Güney nasıl görmem?
" Batı sen bunu bana nasıl yaparsın?" dedim elimi ağzıma götürüp.
Batı bana sanki koskoca bir uçağı yemişim gibi baktı." Neyi nasıl yaparım?"
" Ha bir de saf ayağına yatıyorsun?" dedim ağlamaklı bir tonda "İlişkimize bu kızı da mı sokacaktın Batı!"
" Ne be-"
" Batı bana sevgilim yok demiştin!" dedi kız sinirle yataktan kalkıp.
" Ya zaten sen istemedin buraya gelmek?" dedi Batı şaşkınca " hem sevgilim yo-" kız benim yapmak isteyip de yapmadığım şeyi yapıp Batı'ya tokadı yapıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bıyık
Humor#6 mizah / Bıyıktan başlayan bir hikaye nerelere gider, yok efendim böyle hikaye olur mu diyorsanız bence bir göz atın hikayeye. Ben Çağla. Hikayede birlikte olayların içine gireceğiz. Var mısınız? -Tüm Hakları Saklıdır-