30. Bölüm: Kör Müsün?

47.7K 2.2K 781
                                    

ŞEHİTLERİMİZİ SAYGIYLA ANIYORUZ...

Alnıma bir öpücük bıraktı " Çünkü sen konuşmayınca ben gerçek hayata dönüyorum ve gerçek hayat hiç güzel değil..."

Elimi yastığa iyice sardım ve rahat olduğuma dair birkaç mırıltı çıkarıp kokusu gayet güzel olan bir şeye kafamı koydum.

" Uyuyor olmasan kaslarımla fantazi yaptığını düşüneceğim."

Dışarıdan gelen seslerle kaşlarımı çattım ve yastığın üstüne bacağımı attım. Ne kadar da uzun bir yastık...

" Çağla artık uyanmalısın beni taciz etmeye başladın." uyku bırakmadınız adamda! Kim konuşuyor ya!
Gözlerimi hafif bir şekilde araladım ama uyku sersemi olduğum için herhalde önümde altı tane baklava görüyordum. Baklavayı da pek severim.

Baklavalara yaklaştım ve bir ısırık aldım.

" Ah! Çağla mal mısın kızım!" hızla bir yatağa yapıştırılmam ve üstüme bir ağırlığın binmesiyle hızla gözlerimi açtım ve kendime geldim.

" Ben bu baklavaları sen üstünde çeşitli fantaziler uygula diye yapmadım." dedi Batı iki dizi benim bacaklarımın yanlarında açık bir şekilde dururken, elleride kafamın yanındaydı.

" Ne diyosun be!" dedim sinirle. Eliyle altı baklavasından birini gösterdi.

" Bunu neden ısırdın? Sebebi neydi ki?" (Cikolata_kapli_cilek)

Gözlerimi kocaman açarak baklavaya baktım. Ben ne çeşit bir mal oluyordum uykuluyken? Ama zerre kızarmadım.

" Şu son günlerde popoma bulunmuş olduğun tacizlerden dolayı bunları hakettin pislik." dedim ittirmeye çalışırken ama maşallah yaranın üstüne yapışan yara bandı gibiydi PİS.

" Zaten gece uyuyuş şeklinden bahsetmiyorum bile." dedi kaşlarını çatarak "Üstüme çıkıp çıkıp durdun."

" Senin yüzünden işte!" dedim sinirle.

" Nedenmiş o?"

" Çünkü neden olmasın." dedim ve tek kaşımı kaldırdım. Beyni donmuş bir şekilde bana bakarken ben de gülümsedim. Batı şaşkınken çok şey olmuştu... Şirin?

" Batı beyin duraklaman bittiyse üstümden kalkar mısın?" dedim sinirle.

" Neden? Yoksa yine mi sıcakladın?" sanane? sanane ki? içimdeki ergen bir yerlerden fırlarken ben ise kafamı topladım. Tamam belki t-shirtsüz oluşu beni kızartmış olabilirdi. Gece yanıma yatarken t-shirtü vardı üstünde.

" Hayır, sanırım kilo aldın, yatak çöktü." dememle birden kendimi benim üstüme bıraktı.

" Almış mıyım kilo?" ulan sen upuzun hayvan gibi çocuksun üstüme niye kendini bırakıyosun.

" Artık midemle nefes alıyorum." dememle gülerek üstümden kalktı ve bir t-shirtü üstüne geçirdi.

" Bana kahvaltı hazırla kadın!" tek kaşımı kaldırarak Batı'ya baktım ve sonra doğrulup sırtımı duvara yasladım.

" Bunları babam görse..." dedim gülerek.

" Herhalde şuralarda bir yerde mezarım olurdu." dedi gülerek. Ben de güldüm ve günün teşekkür konuşmasını yapma gereği duydum.

" Beni evine getirdiğin ve..." aklıma dünkü olaylar gelince kızardım "Dün yardımcı olduğun için teşekkür ederim." Bir bakıma yanımda yatması ısınmamı sağlamıştı ve karın ağrımda geçmişti.

Bıyık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin