16. Bölüm: Merhaba sevgilim

44.4K 2.6K 648
                                    

Okulun önünde amaçsızca Batı'nın gelmesini bekliyordum. En sonunda tanıdık siyah araba durunca gözlerimi arabaya diktim. Batı arabadan indi ve gözleriyle beni aradı sonra gözleri beni bulunca hızla yanıma geldi.
İlk başta dolu gözlerime baktı sonra ben dayanamadım ve Batı'ya sarıldım. İyi hissettiriyordu. O da kollarını doladı ve bir süre öylece durduk ve ben geri çekildim. Bana Turuncum demişti. Onun için sadece bir dosttum. Bu gerçek içimde bir şeylerin kopmasına sebep olsa da şu an daha büyük problemlerim vardı.

" Anlat." dedi Batı tek elini cebine koyarken. Burnumu çektim ve gözlerimi Batı'nın gözlerine diktim.

" Okulun kaçmıyor mu senin?" dedim.

" Hayır, salağın biri çakmakla oynayıp sınıfı yakmış, bugün tatil." diyen Batı'ya baktım.

" Benim için buraya gelmemeliydin." dedim kırmızı gözlerimi Batı'ya dikmeye devam ederken.

" Dostun olunca da yanına gelemiyor muyum Çağla?" Zeki çocuk. Çantamın fermuarını açtım ve içinden iki tane kağıdı çıkarıp Batı'ya gösterdim.

" Okulun her yerindeler." dedim kağıtları tutmaya ve burnumu çekmeye devam ederken. Batı elimden kağıtları aldı ve öylece bakakaldı.

" Bunu hangi g*t kafalının yaptığını merak ediyorum." dedi Batı kâğıtlara bakarken.

"Okuldaki herkes bana sürtük gözüyle bakıyor artık." dedim gözlerimi elimle silerken. Batıysa öylece fotoğrafa bakakalmıştı.

" Bunu az buz kimin yaptığını tahmin ediyorum." dedi Batı bakışlarını bana çevirirken.

" Onu bulursam okulu g*tüne..." derin bit nefes aldım.

" Numara." dedi Batı bana bakarken. Gözlerim bu gerçekle faltaşı gibi açıldı.

" Ama bu çocuk bana aşık değil mi? Niye yapsın?" dedim şaşkınlıkla.

" Diğer erkekleri senden uzaklaştırmak için?" dedi ve o anda beynimdeki çarklar dönmeye başladı. Ciddi anlamda tehlikeli bir adamı karşıma almıştım.

" Batı ama... Benim arkadaşlıklarımı mahvetti, Oğuz bana sürtük dedi.. Kardeşim dediğim adam OĞUZ bana sürtük dedi." dedim ve tekrar gözümden iki yaş süzüldü. Batı ofladı ve telefonu elinde çevirmeye başladı.
Telefonuma gelen mesajla hızla telefonumu çıkardım ve mesajı açtım.

" Okuldaki süprizim seni nasıl etkiledi merak ediyorum, yüzümü görmeye hazır mısın? Bu akşam Mavi Kafede saat sekizde mavi üstüne beyaz çizgili t-shirtlü benim sevgilim. Polis gelirse hoş şeyler olmaz." hızla mesajı Batı'ya gösterdim. Okuyup bana döndü.

" Sevgili rolüne devam etmeliyiz, akşam ben de-"

" Sen de gelmiyorsun Batı." dedim düz bir tonda.

" Saçmalama o adamın nasıl biri-"

" Batı başını belaya sokup duruyorum eğer o çocuk orada sana bir şey yaparsa ömrüm boyunca kendimi suçlarım." dedim sinirle.

" İyi de sana zarar vermeyeceği ne malum?" Hani zekiydin sen Batı?

" Bana aşık." dedim omuz silkerek. Beni daha önceden tanıyan ve takip eden sapığımla buluşacaktım... Harika (!). Gözümü sildim ve telefonumu çantama attım ama gözümü ne kadar silsem de okulda olanlar aklıma geldikçe...

" Gel buraya..." dedi Batı ve elini belime atıp beni kendine yavaşça çekti ve sarıldı. Manolya kokusu burnumdan vücudumun her zerresine dağılıp ilginç bir şekilde beni rahatlatıyordu.

" Kafanı dağıtmak ister misin?" kafamı dağıtmamalıydım. Tam tersine eve gitmeli neler yapacağımı düşünmeli okulla ilgili fikirler üretmeliydim.

Bıyık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin