I evo ga dan mog vjencanja. Nisam mogla sanjati da je ovo moj dan. 20.03 ja se udajem.To je dobro ali opet neka losa stvar. Ta stvar je ta sto nisam sigurna da se zelim udati za tog covjeka. Sve ce se promijeniti . Danas kazem ono 'Da' i to je nesto sto bi trebalo biti najljepse u zivotu jednog covjeka. Roditelji su mi tu. Harrya nisam ni vidjela do sad a ne zeli se javiti. Darcy me davi stalno. Oblacim vjencanicu i tu mi pomaze Megg. Drugarica koja je bila cijelo vrijeme tu a s kojom sam izgubila kontakt. Bila je iznenadjena pozivom.
Odlucila sam da ona bude svjedok ljubavi koja ne postoji. Vjencanica je gore uska a dole se siri i vuce po podu. Vjencanica koju sam sanjala da cu imati pa sam je sama i dizajnirala. Idem reci pred Bogom da zelim biti s tim covjekom iako ne zelim.Ed's P.O.V (Prvi put)
Oblacim odijelo i tu mi pomaze Jason. Moj kum. Imam crno odijelo. Jedva cekam da vidim Emmu u vjencanici. Neopisivo je volim. U zadnje vrijeme smo se slabije culi a sada je sve spremno i zelim zapoceti novi dio zivota s njom. Osobom za koju bi zivot dao...Emma's P.O.V
Krenula sam prema crkvi. Otac me vodi tamo i predaje Edu. Nervozna sam jako. Sve je okiceno u neke bijelo-roze detalje. Izgleda super. Nadam se da ce sve proci kako treba. Iz daljine vidim ljude i ulazimo. Otac me predaje Edu
Tata: Ed nadam se da ces cuvati moju mezimicu
Ed: Naravno da hocu.
I pocelo je. Nakon nekih obicaja uslijedilo je ono glavno kada treba reci 'Da' za koje nisam sigurna da zelim. Al ovo je put bez povratka.
-Da li ti Ed pristajes u brak sa Emmom Jones ?
Ed: Da
-Da li ti Emma pristajes na brak sa Edom ?
Ja: Da
-Da li se neko protivi ovom brako ?
Nakon nekoliko sekundi sutnje culo se otvaranje vrata i neko sa nepoznatim glasom je rekao 'Imam ja 'Novi nastavak. Izvinite jer ga sinoc nije bilo. Prica ce imati jos malo nastavaka. Razmisljam da obrisem Im not allowed to love jer mi se ne svidja. Sta vi mislite ? Pisite duge komentare jer ste lijeni jako u zadnje vrijeme. Blizimo se i 7K i hvala vaaam.
VOTE,COMMENT,READ&SHARE
Love you all ❤
YOU ARE READING
•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•
FanfictionDa li ce njih dvoje upkos svemu biti zajedno ? Nakon svega sto im se desilo da li ce imati snage probati ponovo ljubav ? Hoce li ona biti gorkog ili slatkog okusa ? Tu ima njegovog ponosa i njenog inata zbog kojeg unistavaju sebe ... Na neki nacin s...