/Season 2 - Part 4 - Party/

931 73 11
                                    

Veceras idemo u klub. Harry,Liam,Lou,Niall i ja. Mislila sam da vise nikada necemo biti na okupu al eto. Sa Harryem sam. Mojim čupavim princem na bijelom konju. Vidjet cemo na kraju hoce li biti pravi princ ili pravi konj. Obukla sam kratku i usku crvenu haljinu. Crne stikle sa potpeticom od 20cm i crnu torbu. Kosu sam pokupila u visoki rep i cak je izgledalo super. Izasla sam ispred Harrya a njemu je vilica bila do poda. Ostali su nas cekali ispred hotela. Harry mi je prisao i poceo me ljubiti po vratu. 'Znam da bi rado ostao u sobi sa mnom ali ne ,moramo ici,cekaju nas' . Poceo je cviliti. 'Ajde onda ali ces veceras dobiti svoje' promrmljao je ovo zadnje i izasli smo iz stana drzeci se za ruke. Neopisiv osjecaj.

Harry's P.O.V
Cijeli dan se smjeska. Niko ne moze shvatiti taj osjecaj kakav je kada nekog cinis sretnim kao ja nju. Beskrajno je volim i stitit cu je od svega. Voznja je prosla tiho. Ali nije to bila ona neugodna tisna. To je bila tisina kod koje ne znas sta bi rekao od srece. Strah te da sve pokvaris. Izasli smo iz auta i pricekali onu 3.
N: Pa gdje ste vise ?
Emma: Harryu je nesto proradilo kad sam se pojavila ispred njega- sad mi je bilo stvarno neugodno.
Ja: Ovaj da...khm.. idemo ?
Svi su potvrdno klimnuli glavama i usli smo u auto.
Kada smo stigli u klub bilo je zadimljeno i zagusljivo. Ona 3 su otisla negdje a Emma i ja smo stali za sank i narucili coca colu za pocetak. Bit ce ovo duga noc.
Proslo je 11. Mi se svi zabavljamo. Onu 3 jos nismo nasli. 'Ej eno njih tamo u kutu' povikao sam Emmi na uho da bi me cula od muzike.

Emma's P.O.V
Harry je nasao golden trio (nezz zasto sam ih tako nazvala xdd)
'Ajde ti do njih ja cu doci i donijet ti pice' povikala sam a on je klimnuo glavom i uputio se tamo. Uzela sam pica i krenula prema njima. No u to vrijeme je stala muzika i samo sam cula kako je Harry rekao 'Okej, spavao sam sa Taylor' one case koje sam drzala su pale na pod i polomile se. Ali nisu ni priblizno kao moje srce. On ? Ona ? Brzo sam izasla ispred klupa i pocela da placem. Harry se dosao. I uhvatio me za ruku tako da se okrenem prema njemu. 'Kako si mogao ?' opalila sam mu samar. On je samo oborio pogled.'Nije tako kako ti se cini saslusaj me nekad'

Harry's P.O.V
Dosao sam do momaka. Malo je reci da su bili pijani. Poceli su pricati o Taylor i pitati me kakva je. Ja sam ih odbijao a oni su navaljivali da kazem da sam spavao s njom u ovih godinu dana. I kad sam se proderao muzika se ugasila i culo se lomljenje stakla. Iza mene je bila Emma ? Sve je cula. Izletila je iz kluba a ja za njom. Znam da tada nismo bili zajedno. Bilo je mjesec dana nakon njenog odlaska. Svedno gadim se samom sebi.
Pokusao sam joj objasniti ali sam zaradio i samar. Tako mi i treba.
'Harry, umjesto da zadnje dane zivota provodis sa mnom u normalnoj situaciji sve moras pokvariti.'
Ja: Daj Emma kakvi zadnji dani o cemu pricas ?
E: To ti pokusavam reci. Bolesna sam Harry... ja... ja umirem-
Ja: MOLIM ?

Novi nastavak. Malo komplikovanja... haha. Presli smo 3K readsa . Hvala svima koji citate. Novi nastavak sumnjam da ce biti sutra.
VOTE,COMMENT,READ&SHARE

Love you all ! ❤

•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu