/Season 2- Part 28- 365 days/

801 61 6
                                    

1 YEAR LATER
Emma's P.O.V
I danas je tacno godinu dana od kako je otisao. Sinoc sam sa Darcy gledala prenos zadnjeg koncerta. 1D od sutra ne postoji. Idu svojim zivotima. Zayn je svaki dan navracao i gledao kako sam. Prije par mjeseci mi je priznao da mu sve svidjam ali nista se nije desilo. Darcy... mamina princeza. Krenula je u skolu. Snalazi se. Tuzno je bilo jer je otac ni jednom nije odveo u skolu. Sada je 20:35 avion je sletio prije pola sata sto znaci da je trebao biti ovdje. Ali nije. Zasto sam bila glupa i povjerovala u pricu da ce se vratiti. Zasto sam povjerovala u to da me voli ? Zensko pa glupo. Darcy dolazi do mene.
D: A mama tata je ovdje trebao biti ?
Ja: Darcy ajde ti na spavanje. Ujutro ti je skola. A sutra ce ti tata da pozeli laku noc.
D: Stvarno ?
Ja: Da ljubavi
D: Ok mama, laku noc i volim te
Ja: Jesi uradila domaci ?
D: Da mama
Ja: Onda laku noc - dala sam joj pusu u obraz. Jako lici na Harrya. Ima dugu smedju kosu a na kraju je malo uvijena te zelene okice.
I kako ga onda zaboraviti.
Cuje se sat. Otkucalo je 00:00. To je to. Nastavljam sama. Skinula sam prsten i bacila ga kroz prozor. Nek nasa ljubav napokon zavrsi. Bio mi je prijatelj pa profesor pa otac moje djevojcice i ljubav mog zivota a sada je neznanac.

Harry's P.O.V.
Napokon tu. Za par dana Emma je moja. Misli da sam sve zaboravio ali nisam. Ne sumnjam da je prsten skinut s njene ruke. Taj prsten nije bio uopste pravi. Platio sam ga jako sitno na nekom ulicnom standu. Nije ni shvatila. Sta ce kad joj nisu bitne materijalne stvari. A sutra... sutra se sve mjenja. Nadam se da ce sve bit kao sto sam se dogovorio sa Darcy...

Ljudii ziva sam,tu sam. Nastavak sam ovdje morala prekinut al ce zato naredni biti jako duuug. Ne mogu vjerovati da privodim ovu pricu kraju ii da cu se rastati od Hemme. I od vas koji citate ipak 12.2K (za sad) nije malo. Dakle ja u toku par dana imam 1000 pregleda i toliko sam sretna da ne mogu objasniti. Nadam se da cete citati Iam not allowed to love i da vam se ova svidjala. Jos par nastavaka i to je to. Voliim vas..
VOTE,READ,COMMENT & SHARE
Love you all ♥

•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•Where stories live. Discover now