Part 28 - /.../

980 74 4
                                    

Emma's P.O.V

I ovaj dan se privodi kraju. Posljednji dan u ovoj kuci. Koliko toliko sam zaboravila na stvari koje su se dogodile ali ne mogu preboljeti to sto sam izgubila dijete... No, sta je tu je. Zivot ide dalje. Harrya ne mogu kriviti jer je jos uvijek mlad za sve... Uzela sam knjigu u ruke. Trenutno citam Onlajn djevojka od Zoelle. Iako to nikad nisam rekla moja najveca ljubav je youtube... Tacnije tip vede-a koje snimaju mylifeaseva , bethany , zoella, alisha ... to su one koje najvise pratim. A i citam mnoge blogove. Davno sam htjela otvoriti svoj ali sam shvatila da sam nezrela za to . Unijela sam se jako u citanje nisam ni shvatila da je vec 01:20 a let mi je ujutro u 7... Otisla sam do kuhinje da se napijem vode. Jos kad bi znala gdje case stoje... 'Case su mislim ondje' - okrenula sam se i vidjela rascupanog Harrya kako pokazuje ka ormaricu. Tiho sam se zahvalila a on je sjeo na posljednju stepenicu i buljio u mene...

Ja: Toliko sam zanimljiva ?
Harry: Ma ne, zamislio sam se

JA: Mhmm

Harry: Sutra ides msm rekla si mi...

Ja: Da Harry , sutra u 7 imam let - malo sam vec nervozno rekla

Harry: Treba li ti prevoz ili bilo sta ?

Ja: Ne , Megg ce doci po mene oko 6 aa i tamo vec imam stan tako da se ne trebas brinuti
Harry: Uredu
Ja: Ovaj... da ostavim pismo ili ces ti ostalima prenijeti sta zelim da im kazem ?

Harry: Ja cu prenijeti samo reci sta... ?

Ja: Pa ovako idem jer su me ovdje mnoge stvari jako povrijedile. Svi znate dobro koje su i bar na neko vrijeme zelim da odem negdje gdje nikog ne poznajem. Ko mi ne znaci... Ovdje ostavljam sve ono sto volim pa cak i tebe jer sta mi god uradis znacit ces mi. Iako ovo dijete nije kao obicajno bilo plod ljubavi ali.. sudbinu mi ne krojimo. Ostavit cu prijatelje koji su bili samnom cak i kad sam bila skoro mrtva.. I oprosteno je tebe sto si me smatrao mrtvom ali ti ne mogu oprostiti sto si odustao od mene. I mozes da mi obecas nesto ?
Harry: Prije svega zelim da ti kazem da mi je jako zao jer ides... Znacis mi koliko toliko ... I to dijete je nastalo iz nase ljubavi da nisam bio kreten uzivali bi sada pripremajuci stvari za bebu ... a od mene sada trazi sta god zelis !

Ja: Harry, zelim da nadjes jednu djevojku koju ces voljeti. Koju neces povrijedjivati i iskoristavati. Nadam se da ce to biti uskoro. Nadji osobu koja ce ti dati ono sto ja nikada necu moci.. a to je dijete. Nemoj pustati olako onu koju volis svim srcem.. Laku noc Harry i - iz dzapa sam izvadila prsten koji sam mu htjela pokloniti na dan kad me ostavio na njemu je ugravirano E&H forever- izvoli ovo sam ti htjela pokloniti na dan kad si me ostavio ali eto... Znam da ti ne znaci vise... ii zbogom Harry . Utisnula sam mali poljubac na njegove usne i otisla u sobu. Legla sam i zaspala sa saznanjem da sutra pocinje nova stranica u zivotu na koju nadam se nisu potpisane osobe zbog kojih cu patiti...

Harry's P.O.V
Dala mi je prsten jer zna da ih jako volim. Na njemu je ugravirano forever i cek cek ona je mene poljubila.... Boli me ovaj rastanak i sada zelim da odem kod nje i kazem joj da ostane ali jednostavno ne mogu... Bolje je da nastavimo sa svojim zivotima u razlicitim pravcima... Polako sam utonuo u san saznanjem da je to ona koju volim

**06:00**

Emma's P.O.V

I evo me idem prema aerodromu sa Meggie. Boli me odlazak ali je tako najbolje. Pozdravila sam se sa Megg jer ona mora ici sa roditeljima negdje jako rano. Nisam dugo cekala i ubrzo su prozvali moj let...
Dovidjenja Lodnon. Hello NY !


Novi nastavak !!
VOTE,COMENNT , READ & SHARE

I Btw: U septembru ce nastavci biti srijedom i subotom ali ako imadnem vvremena bit ce i cesce


Love you all ♥

•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•Where stories live. Discover now