Posto znam da rijetki citaju ovo dolje samo zelim da vas pitam da li zelite da Harry bude pjevac 1D ili da ostane ovo sto je sada...
xxx P.O.V
Mislim da ce Styles i njegova mezimica platit ono sto su uradili ...
Pokucao sam na vrata direktora fakulteta i culo se 'naprijed'.
D:sta trebate ?
xxx: imam nesto sto bi vas moglo zanimati ...Harry's P.O.V
Odlucio sam. Idem kod Emme pa sta bude.
Nasao sam njenu adresu na fakultetu.
Dosao sam ispred vrata i pokucao...Nakon nekog vremena ispred mene se pojavila Emma..-E:Profesore Styles odkud vi ?
-Ja:Htio sam da razgovaram o necemu s tobom..-spustio sam pogled i uzdahnula
-E: Ok,izvolite udjite-pomjerila se sa vrata da bi mogao uci-..Sjednite
-Ja: Mhm
-E:Ocete nesto popiti ?
-Ja : Casa vode ?
-E: Stize..Nakon par minuta je sjela nasuprot mene i vladala je neprijatna tisina..
-E:Sto ste me trebali ?- prekinula je tisinu
-Ja: Molim te ne persiraj me.Tu smo po godinama a i nakon svega...
-E:Uredu shvatila sam-prekinula me i nasmijala seEmma's P.O.V
-Ja: Hoces mi konacno reci zasto si dosao ?
-H:Da , naravno
-Ja: Pocni
-H:Sjecas se kad si me pitala da li ti se cini da si me vec negdje vidjela ?
-Ja: Da sjecam se - rekla sam i pazljivo upijala sve sto je rekao
-H: Zasto ti se to cinilo ?...Mislim ako zelis da mi kazes naravno
-Ja: Ovaaj... sve cu ti ispricati
-H:Okej
-Ja: Kada sam imala 16 godina imala sam decka. Zvao se Dave. Uvijek je bio pazljiv prema meni. Mislila sam da me je volio. To je bila 2 muska osoba,osim oca a da sam je voljela..
-H: A koja je bila 1.?
-Ja: Hh,to je bio jedan djecak kada sam ja imala 6 godina on se odselio.Bio mi je poput brata.Nikada ga necu moci zaboraviti...-smjesak je poigravao na mom licu-Nego da nastavim
-H:Hm da da
-Ja: Jednom prilikom me odveo u sumu i rekao mi da pravi iznenadjenje za mene ii povjerovala sam..-suze su mi pocele ici , Harry se priblizio i zagrlio me - pokusao me je silovati i licis mi na momka koji me spasio..Zbog kojeg sam tu s tobom...Od tada sam dopustila da mi pridje jedan jedini muskarac ,to je bio Mark.Isao je samnom u srednju skolu i bio ludo zaljubljen u mene.Ali nisam sebi mogla dopustiti da lazem i sebe i njega da ga volim pa sam prekinila..
-H: -Oborio je pogled-strasno mi je zao zbog toga sto ti se dogosilo -Ja:I zato me podsjecas na osobu koja mi je spasila zivot...
-H: Izvini,ja bi morao sad ici.Imam nekih obaveza.Vidimo se sutra na fakultetu -poljubio me u cosak usana i otisao,ostala sam zatecena...*Sljedece jutro**
Isla sam sa Megg na fakultet i pricala joj sve sta se desilo...
-Megg:Stvarno mi je cudno.-njena reakcija nakon svega sto sam jok ispricala da se desilo
-Ja: Jedina stvar koja me zanima jeste zasto svaki put ode kad dodje njegov red da prica o svom zivotu...-Megg jos ne zna da znam Harry-evu mamu i sta se desava s tim
-Usle smo na fakultet i prvo predavanje je bilo kod Styles-a Wow !!!Predavanje je po obicaju bilo dosadno pa sam prisla Stefanu.
-Ja:Ejj
-S:Ovaj ej Emma..Sta ima?
-Ja:Predavanje je uzasno dosadno -S: Daaa -.- .
Jos smo malo pricali i Stefan je nesto rekao pa smo se smijali.Kad sam god pogledala u Harry-a gledao je u mene.-Harry:Kolegice Jones nesto je smjesno?
-Ja: Ma nista sto bi vas interesovalo-igrala sam se malo sa njegovim zivcima.
-H: Pa recite nam onda da se i mi smijemo-Ironicno je rekao
-Stefan:Pa dobro,zasto vas zanima to ? Vi ste profesor i ne morate da znate sta se desava.Umisljeni ste previse. Mislite da ste pokupili svu pamet svijeta.
-H:Napustite predavanje!
-S:To sam i mislio ! -izasao je
-Ja: Zasto ste to uradili ??
-H:A da ,gospodjice Jones vi cete ostat poslije predavanja da malo porazgovaramo!
-Nekitamo: Zasto ona uvijek ostaje sa vama poslije predavanja ? - svi su se zacudili tom pitanju
-H:Mislim da to nije vas problem.Nastavio je dalje brbljati a ja sam se iskljucila.. Zvonilo je.
Sad je problem ostati s njim...Prisla sam dolje i sacekala da svi izadju
-Ja: Ok sta me sada trebas
-H:Trebas mi ti!- zakljucao je vrata
-Ja: Molim ?
-H:-Samo je prisao i poceo da me ljubi
-Ja: Prestani! - otrgnula sam se od njega
- Sta ti sebi umisljas ? Svaki put kad si ti na redu da ispricas okrenes se i odes ! Krijes nesto znam! A sad me pusti kasnim na predavanje !
-H:-Prosao je pored mene i otkljucao mi vrata - Dovidjenja!
-Ja:AhaHarry's P.O.V
Otisla je . Opet .Zasto se uvijek ponasam kao idiot ?
Nikad joj nemam snage reci sta se ustvari desava. Danas kad se smijala sa Stefanom sam mogao otic i ubiti ga...
Volim je! Necu dopustiti da joj se ista desi...Emma's P.O.V
Zvonilo je i za posljednje predavanje.Krenula sam ali me djevojka zaistavila.
-Ona: Ovaj ja sam Bella,ti si Emma sigurno ?
-Ja:Da jesam
-B:Trazi te direktor
-Ja:Jesi sigurna ?
-B: Ako si Emma Jones onda jesamKrenula sam kroz dugacak hodnik i vidjela vrata na kojima pise 'Kancelarija direktora' pokucala sam i cula glas 'Izvolite'
Kada sam unutra dosla bio je Harry i direktor.
-Ja: Dobar dan
-Direktor: Zdravo Emma sjedni
-Ja:Nesto ste me trebali?
-D: Da dobili smo informaciju od _________.Evo i novi nastavak je tu.Glava me uzasno boli tako da sam i ovih 900 rijeci jedva napisala.U komentare pisite sta mislite ko je misteriozna osoba sa pocetka nastavka i sta se desilo na kraju stvarno bi mi znacilooo. VOTE,COMMENT,READ !
❤❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•
FanficDa li ce njih dvoje upkos svemu biti zajedno ? Nakon svega sto im se desilo da li ce imati snage probati ponovo ljubav ? Hoce li ona biti gorkog ili slatkog okusa ? Tu ima njegovog ponosa i njenog inata zbog kojeg unistavaju sebe ... Na neki nacin s...