Wedding day

987 64 6
                                    

Emma's P.O.V.
Danas je moj najsretniji dan u zivotu. Udajem se za covjeka kojeg volim. Harry Styles.
Moj otac je dosao i on ce me voditi. Vjencanica kod mene i kod Darcy je ista. Zelim da smo iste i zelim imati slike s njom.
Moj otac(mo): Ajde Emma vrijeme je
Ja: Joj tata ne znam ocu ja ovo moci
Mo: Ajde ajde za par sati ces biti Emma Styles
Eleanor(njujeizabralazakumu): Emma ajde cekaju nas
Ja: Uh... ajde idemo

Dosli smo ispred crkve. Ja imam osjecaj da ce mi srce izaci iz grudi. Zacula se ona muzika. Vrata se otvaraju. Da li cu ovo prezivjeti ? Krenuli smo. Na odredistu stoji Harry sa otvorenim ustima koje se pretvaraju u najljepsi osmijeh. Pored njega je Louis. Darcy drzi Anne. Neprocjenjiv prizor. Dolazim ispred Harrya i otac me predaje njemu.
Otac: Harry dajem ti svoju princezu i pazi da tako i ostane da se zbog ovog ne kajem do kraja zivota
Harry: Ne brinite gospodine Jones cuvat cu je kao kraljicu jer je Darcy moja princeza. - tata mu se samo nasmijao i otisao. Meni je uputio onaj najljepsi osmijeh.
Procitano je sve sto ima i dosao je onaj dio gdje trebamo jedno drugom sve reci bez dlake na jeziku. (Ok stvari koje pisem ne idu ovako no toj je moja masta pa..)
H: Hmm. Emma toliko puta smo se mirili i svaki put bih imao nastup isti ispred tebe no ajde. -ljudi su se poceli smijati- Vec sam te jednom vidio u bijelom sa drugim covjekom i unistio sam to i mislim da mi je to bio najbolji potez u zivotu. Od svojih malih nogu sam se zagledao u jednu djevojcicu koja je trcala po livadi nosajuci barbiku. Rekla si da je tu barbiku ostavio decko. Nakon par godina ja sam bio taj decko koji je ostavio barbiku. Ostavio sam nesto najljepse sto mi se desilo u zivotu. Tebe. Ali sad si tu. Na ovom mjestu obecavas da ces biti sa mnom do kraja zivota. Svasta smo jedno drugom radili ali bi se ipak vracali jedno drugom Mislio sam da necu prezivjeti bez tebe pa sam se borio i izborio. Odsad si moja Emma Styles. Iako nisi bas dobra kuharica nadam se da cemo dugo vremena prozivjeti zajedno i da nas neces ubiti.
Ja: Ti si bio jedan nevaljal djecak i otisao si prije nego sto sam ja i znala sta to znaci zaljubiti se. Ali si dosao i uljepsao mi ostatak zivota. Mnogi ljudi govore kad znas da trebas umrijeti na oci ti dolaze samo lijepi trenutci. Tako da cu ja sada o njima pricati. Moja si podrska vise od 20 godina. I kad nisi bio sa mnom osjecala sam da si tu i da si mi podrska. Rodila sam tvoje dijete. Pristala sam ti biti zena. Mozda sam pocinila 1001 grijeh da dodjem do tebe ali sam ipak dosla i volim te..
X: Sad bih vas molio da odgovorite na ova pitanja.
Da li vi Emma Jones pristajete na brak sa Harryem Stylesom ?
Ja: Da, pristajem
X: Da li vi Harry Styles pristajete na brak sa Emmom Jones ?
H: Da, pristajem
X: Proglasavam vas muzem i zenom
Nas dvoje smo skocili jedno drugom u zagrljaj. Sve oko nas je bilo nebitno. Mi.. Mi smo konacno najsretnija porodica na svijetu 'Porodica Styles'...

THE END..

Tananannana Ima jos Epilog ali to ne znam kad cu napisati. Tako da odmah se prebacite na pricu koju sam nastavila pisati 'Im not allowed to love'. Drago mi je da smo se druzili tacno 3 mjeseca. I ja sam od 90 dana napisala 6.. nastavaka. Uspjeh haha. Hvala svima koji ste mi bili podrska i prica se zavrsava sa 15K readsa sto mi je zao ali i ponosna sam jer mi je 1. prica. Hvala svimaaaaa ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora