2023 ♣ 2

358 24 2
                                    

Türkiye 2023

Yaşanan gelişmelerin ardından 12 sene geçmişti. Türkiye büyük tartışmaların ardından başkanlık sistemine geçmişti. Mevcut başkan, seçile seçile bu yıla kadar gelmişti. Ekonomi günden günde daha iyiye gidiyordu. Enflasyon hiç yok denecek kadar azdı. IMF Türkiye'den borç alır duruma gelmişti. Türk yapımı jetlerin test sürüşleri başarıyla gerçekleşmişti. Türk yapımı lazerli fırlatma ve takip özelliğine sahip füze savar bataryaları da seri üretime geçmişti. Türkiye kendi uydusunu yapıp fırlatabilmekteydi. Zamanla İran ve Rusya ile birlikte ortak uzay çalışmaları da yürütülüyordu. Türkiye her alanda zirveye ulaşmıştı. Artık kendi kendini yiyerek zaman kaybetmiyordu. Huzur ve barış, gelişime bütük katkı sağlıyordu.

İsrail 2023

İsraile giden Türk ajanları yıllardır orada kalmıştı, her sene savaş çıkacak bahanesiyle. Para sorunları yoktu. Uzunyıllar sonunda İsrail vatandaşı olamaya bile hak kazanmışlardı. İsrail'i artık avuçlarının içi gibi biliyorlardı.

Sibel ve Adem görev gereği evli görünmekteydi. Zamanla yeni talimatların gelmemesi ve aralarındaki dostluğun aşka dönüşmesiyle sade bir törenle evlenmişlerdi. Yeni bir savaş ve talimat gelmesi düşüncesiyle özlemlerini duydukları çocuk sevincine kavuşamamışlardı. Nefretle baktıkları İsrail, onlara sıcak bir yuva sunmuştu.

Kerem yıllardır gelgitlerine yenik düşmüştü. Psikolojisi düzeleceği yerde daha da kötü bir hal almıştı. Ama o yalnızlığın en güzel şey olduğunu aile katliamından sonra öğrenmişti.

Hakan başına gelen talihsiz olayı lehine çevirmeyi başarmıştı. Önce televizyonlarda boy gösterip popileritesini artırdı. Sonra köşe yazarlığı ve program yorumculuğuna soyundu. Oranın vatandaşı olduğunda yaptığı akıllı siyaset sayesinde bağımsız olarak seçimlere girdi ve zaferle çıktı. Bağımsızlığını hükümeti ele geçirdiğinde sonlandırdı. Kendi partisini kurmuş gelecek seçimleri beklemeye koyulmuştu. Geçen süreçte hiçbir takım üyesiyle güvenlik gerekçesiyle konuşmamış ve bir araya gelmemişti. Seçimlere az bir süre kalmıştı.

Cengiz kendini sigara ve alkole kaptırmıştı. O dinç ve sportif vücudu görkemliğini kaybetsede gözle görülür bir şeyler kalmıştı. Kendine iyi bakarak durumu dengelemeye çalışıyordu. Ülkesinde bile yeterince kendisini yalnız hissederken bu topraklarda yalnızlığın içine gömülmüş gibiydi. Elinde sigara sokaklarda aylak aylak gezerken karşıdan karşıya geçen bir kadının yüzü ona çok tanıdık gelmişti. Kendisine gittikçe yaklaşan bu kadını aklındaki sakladığı yerden çıkarmaya çalışırken, kadın onu tanımış gibi üzerine yürüyordu. Kadın iyice yaklaştığında donup kalmış bir vaziyette sadece dudaklarını oynatıyordu.

- Bu Aberjil. Bunca zaman sonra. Güzelliğini hiçte kaybetmemiş.

Cengiz'in yumuşayan içini Aberjil sert sesiyle bir asker gibi hazırola sokmasını sağlıyordu.

- Eğer mutluluğumu yuvamı yıkmak için geri döndüysen inan buna izin vermeyeceğim.

Aberjil'i gördüğü andaki umutları bu cümleyle son bulmuştu. Gözleri Aberjil'in parmaklarında bir alyans ararken aradığı şeyi bulamamanın sevincini yaşıyordu:

- Hangi mutlu bir yuvadan bahsediyorsun. Bir alyansın bile yok daha.

Aberjil bu konuşmanın ortasında hala Cengiz'den hoşlandığını fark etti ve yalan söylemeyecekti. Bir oğlu olduğunu bilmek onun hakkıydı.

- Oğlumdan yani oğlumuzdan kurduğum yuvadan bahsediyorum.

Cengiz'in kafasına çakan şimşekler başını döndürmeye yetmişti. Kelimeleri boğazına tıkanmıştı. Boğazının kuruluğunu hissedebiliyordu. Cengizin gözleri dolu konuşmaya başlamıştı.

Oyun içinde OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin