2024 • 2

154 21 0
                                    

       "Gök gürültüsü Operasyonu"

Saat tam gece yarısı on ikiyi gösteriyordu. Operasyon için onay verilmişti. Gecenin kana bulanmasına hiçbir engel yoktu. Hangarların kapıları tüm yurtta eş zamanlı olarak açılıyordu. Uçaklar tek sıra halinde gökyüzünde ki yerlerini alıyorlardı. Bir kuyruklu yıldız edasıyla süzülerek ilerliyorlardı koca metaller.

Denizde bu operasyonun savunma tarafını sağlayacaktı. Türk yapımı füzesavarlarla donatılmış gemiler Akdeniz ve ege açıklarında yerlerini almışlardı. Füzesavarların fırlatma özelliği gücüne ayrı bir güç katmıştı. Böylelikle hem savunma hem saldırı yapacaktı. Türk yapımı helikopterler gemi filolarını korumak için kalmıştı. Suriye, İsrail sınırında ki topçu birlikleri ve füze bataryaları da hâlihazırla bekliyordu.

Libermanın içinde bugün karamsar bir hava vardı. Gözüne uyku girmemişti. Yaktığı adamın psikolojisinde olup olmadığını kendisine sorarken yanılduğunu hissediyordu. On binlerce masum Filistinliyi öldürmüştü, bir tanesi bu kadar etki bırakamazdı. Libermanın beraber kaldığı lojman kendi meydanın yanı başındaydı. Liberman ayaklanıp üstünü giyip üsse indi. Meslektaşlarıyla beraber nöbete eşlik etmeyi düşünüyordu. Üsse geldiğinde meslektaşlarıyla ettikleri sohbete çay ve kahve eşlik ediyordu.

Türk jetleri İsrail hava saldırısına girdiğinde İsrail'de ki radarlar kırmızı noktalarla dolup taşmıştı. İsrail'in zifiri karanlığı geceyi Türk jetlerinin sesleri bozuyordu. İsrailli komutanlar üzerlerine gelen jet sürüsüne bir anlam yükleyememişlerdi. Hava saldırısını haber veren sirenler bir annenin feryadı gibi çalmaya başlamıştı. İnsanlar sığınak ve barınaklara uçuşuyorlardı. Halk yine Hamas'ın gagguşa füzelerine maruz kaldıklarını düşünüyordu ama fikirlerini değiştirmeleri pekte uzun sürmeyecekti. İsrail hava savunma sistemi devreye girmişti.

İsrail ordusu bu saldırıya hazırlıksız yakalanmıştı. MOSSAD ilk defa bilgi edinmede pasif kalmıştı. Türk jetlerinin ilk hedefi İsrail hava meydanlarıyla birlikte sivil hava alanlarıydı. Bunların etkisiz hale getirip İsrail'in hava gücünü kırmak istiyorlardı. Başardıkları taktirde İsrail'in kanatları kırılmış bir güvercinden farksız olacaktı. İlk hedef başarıyla tamamlandığında jetlerin bombaları askeri üstlere, silah yığınaklarına, devlet binalarına yağacaktı. İlk gürültüler kulaklara ulaşmış siyah dumanlar havayı kirletmeye başlamıştı.

Hava meydanları içinde ki uçaklarla beraber bir bir havaya uçarken sadece nöbette ki pilotlar kalkma fırsatı bulabiliyordu. Libermanda bu kez kendini şanslı hissediyordu. Hemen giyinip uçağını kaldırabilmişti. Yine Filistinlilerin üzerine zevkle bomba yağdıracağını düşünürken kulağına gelen bilgilerle gerçekle yüzleşmişti. Libermanın jetinin üzerine üç düzine uçak geliyordu. Liberman tehlikeyi fark edip dar bir manevrayla kalktığı üssüne geri dönmek zorunda kalmıştı. Üç düzine Türk uçakları Libermanın üssünü yerledir ediyordu. Pilotların kaldığı lojmanlarda jetler tarafından pas geçilmiyordu. Biraz önce çıktığı evinin üzerinden dumanlar yükseliyordu. Lojman, iskambil kâğıtları gibi yere yıkılmıştı. Bu manzarayı gördüğünde karısının ve çocuklarının sözü biran gözlerinin önüne gelmişti. Jetin kontrolünü birkaç saniye kaybetmesine neden olmuştu bu şok anı. Az önce beraber olduğu ailesinin ruhu çoktan öbür dünyaya gitmişti bile. Artık yaşamasının bir önemi kalmamıştı. Çok çocuk öldürmüştü, şimdi ona benzer pilotlar kendi çocuklarını ve ailesini öldürmüştü. Kısa zamanda geçirdiği onca düşünceden sonra üzerine bombaları bağlayıp halkın arasına karışan bir teröristle aynı ruh halini taşıyordu. Peşinden gelen jetlerden kurtulmak için yükselerek ters bir takla atmıştı. Yüzünü Türk jetlerine döndüğünde ilk gördüğü uçağa hedef alıp kitlenmişti. Nano teknolojisiyle üretilmiş lazerli füzesini Türk jetinin peşine takmıştı. Zorda kalan Türk jetinin yardımına diğer bir Türk yetişmişti. Hızlı hedef kilitlenmesinden sonra füzelerini ateşlemişti. İlk atışında Türk jetinin peşindeki füzeyi havada imha etmişti. Kurtulan pilot, yüzünden boncuk boncuk biriken terleri elinin tersiyle silerek rahatlıyordu.

Oyun içinde OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin