Türkiye 2024
İncirlikte ki Amerikan üssünde ki askerleri Gök gürültüsü Operasyonuyla eş zamanlı olarak boşaltılmıştı. Askerler emniyette misafir olarak bekletiliyordu. Türk yetkililer kendi topraklarının üzerinden kalkan uçakların kendilerini bombalamaması için böyle bir önlem almışlardı. Hemen incirlik üssünde ki komutanla irtİbata geçerek Türkiye'ye karşı yapılan iğrenç planlarını gösteren belgeleri kaçırmak istiyordu. Anında üste bulunan helikopter çalıştırılarak 4-5 Amerikan askeri belgeleri ve haritaları yanına alarak kaçmaya çalışıyorlardı. Bunları gören Türk askerlerinin komutanı hemen merkezle irtİbata geçerek durumu vaziyet ediyordu:
- Merkez 5610. Şu anda incirlikte şüpheli bir şekilde helikopter havalandı. Türkiye'ye ait çok önemli belgeler olduğu düşüncesindeyiz.
Gelen talimat çok netti:
- Vurun ve o şüpheli belgeleri alın.
Emri yerine getirmek isteyen Türk komutanı askerlerine talimat vererek helikoptere ateş açıyorlardı. Fazla dayanamayan helikopter dumanlar çıkararak kendi ekseni etrafında dönerek kalktığı yere düşüyordu. İçinde yaralı olan Amerika askerlerini arayan Türk askerleri aradığı belgeleri bulmuştu. Bu gelişmelere rağmen Türk askerlerince sayıca az olan Amerika askerleri hiçbir şey yapamıyorlardı. Türkiye topraklarında ki bu küçük Amerika kıtasında Türkiye üzerine kurulan pis planlarının temiz yüzü ortaya çıkmıştı. Türkiye üslere el koyup askerleri tutuklamıştı.
İncirlik üssü operasyon anı
Türk askerleri üssün etrafını sarmıştı. Üssün semalarında Türk helikopterleri geziyordu. Amerikalı askerler Türk askerlerinin çağrısına nasıl bir karşılık vereceği bekleniyordu. Amerikalı komutan merkezle bağlantıya geçerek hangi yolu izlemelerinin gerektiğini savunuyordu. Karşısında ki ses coşkulu ve gaza getirir cinsten konuşuyordu.
- Teslim olmak yok asker. Teslim olsanız da öleceksiniz. Bari gururlu şekilde ölün.
- Neler oluyor bize neden saldırıyorlar.
- Bilmiyorum asker. Ama bildiğimiz şey bedellerini ağır ödeyecekler.
Üssün komutanı telefonu kapatıp askerlerinin içine karıştığında korkunun ve belirsizliğin ta kendisini görebiliyordu askerlerinde. Askerlerine durumu açıklamaya koyuldu.
- Saldırı sebebini bilmiyoruz ama Amerika'dan gelen talimat savaşın. Yani ölün.
Komutanları sözünü bitirdiğinde askerlerinin hepsi bir koro gibi aynı ağızdan "hayır" diye haykıracakmış gibi duruyorlardı. Komutan askerlerini tekrar süzdükten sonra:
- Ama ben bu emre uymayacağım. Yok yere sizi ölüme gönderemem. Kirli bir oyun kokusu alıyorum ve birileri bizi bu oyuna getirmek istiyor. Silahlarınızı bırakın ve tek sıra çıkmaya hazır olun.
Amerika askerleri hala olayın kokunda bir halde tek sıra halinde elleri yukarda gözükmüşlerdi. Tek tek arandıktan sonra başlarına çuval geçirilip elleri arkadan bağlanmıştı. Tüm bu görüntüleri polis kamerası kayda alıyordu. Amerika'nın savaşa dahil olması durumunda görüntüler medya ile paylaşılacaktı. Amerikan askerleri beraber tatbikat yaptıkları askerlere şimdi esir düşmüşlerdi.
Amerika'nın savaşa dahil olmasından sonra ve Türk okullarına karşı başlattığı saldırılara karşı Türkiye de oyunu Amerika'nın istediği gibi oynamaya başlamıştı. Görüntüler medya ile paylaşıldığında televizyon ekranlarında başlarına çuval geçirilip kamyonun kasasına doldurulan Amerikan askerlerinin görüntüleri boy göstermeye başlamıştı. Sabah ki gazetelerin ilk sayfalarında neredeyse tam sayfa kafalarında çuvallı askerlerin resimleri vardı. Tüm dünya bu oyun içinde oyunu büyük bir zevkle izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun içinde Oyun
General FictionDünyayı saran bir savaş, sevdiklerini çok sevdiği vatanına gömen adamlar, barut kokuları üzerine sinmiş aşklar ,kaybedilen duygular,kurumuş göz yaşları,masumiyet ve noktaları virgülle hayata bağlamaya çalışan bebek. Amerikanın İsrail'e açtığı sava...