23.část

226 11 12
                                    

"Haymitchi! Podej mi prosím ručník." Zavolá zpoza plenty.
Kývnu si jen tak pro sebe a vkládám jí do nastavené ruky ručník. O dvě minutky později odhrnuje plentu, zabalená jen v ručníku, který jí sahá sotva pod zadek.
Na tváři se mi objeví přihlouplí výraz panice, co ještě nikdy neviděl nahou ženskou. I když si myslím, že to bylo spíš tím, že jsem si uvědomil, jaké krásné tělo má a že je jen moje.
A tohle jsem si připouštět neměl. Mozek mi začně šrotovat.
Co když mě Effie podvede za tu dobu, co budu pryč? Co když bude spát s jinými muži a mě už pak nebude chtít?
"Copak je, Haymitchi?" Otačí se na mě, když si všímá mého záseku.
"J-já...Přemýšlel jsem." Vykoktám.
"A o čem, zlatko?" Hodí si ruce kolem mého krku a líbá mě na odhalený hrudník.
"Bojím se, že až budu pryč, tak...že...to...no. Že se vyspíš s někým jiným." Šeptám.
"Haymitchi! Co si o mě myslíš?!" Vyjekne dotčeně.
"Ne, ne...Já jen, že kdyby ti namluvil, že jsem mrtvý a...a třeba by tě utěšoval..." Zakrývá mi rukou pusu.
"Mlč už. Haymitchi, pokud by jsi opravdu....ty víš, ale já vím, že se to nestane, tak bych nikomu nevěřila...Do doby než bych musela na tvůj pohřeb." Pohladí mě smutně po tváři. "A až po tvém pohřbu by se ze mě stala fakt hnusná děvka." Řekne najednou.
"Co?!"
"Dělám si srandu." Začne se smát a opře si tbář o můj hrudník. "To bych nikdy neudělala, lásko. Nikdy." Zašeptá.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Jsem ráda, že jsme se tu dnes sešli. A vítám i Vás, slečno Trinketová." Poukáže rukou na Effie, která se ke mně celou dobu tiskne a drtí mi ruku.
Jen roztěkaně přikyvuje a pak se všichni posazujeme kolem dlouhého stolu. Já s Effie po levé straně a s Peetou po pravé.
Bez okolků si pokládám svou ruku do jejího klína, zatímco ona se chytá mé paže jako záchranného lana.
"Dobře tedy..." Promlouvá Coinová po chvilce, aby všem dala možnost se usadit. "Jak už jistě víte...Náš Reprkdrozd bude poslán do Kapitolu spolu s Mellarkem, Abernathym, štábem a zbytkem oddílu 451, již zítra v ranních hodinách."
Effie se vedle mě zadrhne dech a obličej zaboří do mého rameno.
Též značně překvapen neskrývám svůj výraz a otáčím se na Peetu, který sleduje tiše vzlykající a třesoucí se Effie. Peeta pevně svírá Katnissinu ruku a ta odhodlaně zírá na Coinovou. Jakoby čekala, že její odhodlaný pohled všechno změní.
Začnou Effie jemně hladit po stehnech a pak se skláním k jejímu temeni a líbám jí do vlasů. Ucítím na své levé ruce pevný stisk. Ohlédnu se na Peetu. Jen na mě s omluvným výrazem kývne.
"Podívej." Špitnu k Effie.
Zvedá červené oči. "Možná jsme přeci jen tým. A to jen díky tobě, Effs." Šeptám jí.

KONEC.
Pokračování příště...
Tohle je opravdu konec vážení...:) Ale...Jak jsem tady naznačila, tak bude Sequel! Ano, rozhodla jsem se pro to teď, protože vás nemohu ochudit o Haymitchovu smrt...Dobře, to byl vtip. Trošičku morbidní po ránu :D Omlouvám se...Ale teď je na vás jak se bude jmenovat Sequel. :) Více informací přidám do kapitoly, která bude pod názvem Sequel, ale to jedině, že se shodnete na jménu :) Tak já se zatím loučím...!

MaybeKde žijí příběhy. Začni objevovat