Sedíme vedle sebe v naší ubikaci. Objímám Effie kolem ramen a ona se ke mně lísá jako šťastné kotě. Občas se na něco zeptá a tak jí všechno hned objasňuji.
Zničeho nic se ozve zaklepání na dveře.
Effie se přerýravě nadechne.
"Bude to dobrý. Tess už to tak nějak ví. Snažil jsem se jít vysvětlit a Peeta s Kat za tebou chodili většinou, když jsi spala, ale také všechno ví." Šeptám jí tiše. "Teď počkej tady, ano?"
Zvednu se a jdu otevřít. Za dveřmi stojí tři usměvavé tváře. Katniss, Peeta a Tess, samozřejmě.
"Ahoj." Pozdrav je a také se na ně usměji.
Tess se po mně začne sápat a tak si jí beru do náruče. "Ahoj, tatí. Dneska to byla strašná zábava. Strejda s tetou si se mnou hráli a se strejdou jsme kreslili...." Štěbetá šťastně.
"To je skvělé, princezno. Jsem moc rád, že ses bavila. A děkuji, že jste mi jí hlídali." Obracím se na Katniss s Peetou.
"Není vůbec zač, Haymitchi!" Odpoví hned Peeta.
"Hlídáme jí rádi." Přidá se Kat a pak se pousměje na Peetu, který jí okamžitě bere kolem pasu.
"Uh...Nechcete jít dál? Je tu někdo, kdo by vás chtěl..." Sakra nemůžu říct vidět! "... slyšel."
Oba hned přikývnou, protože pochopili o koho jde.
Pokynu jim hlavou a s Tess v náručí se otáčím a jdu dovnitř.
Tess mi radostí vyskočí z náruče a letí k Effie.
"MAMINKO!!!"
Effie nečeká Tessin nálet ze strany, takže jí Tess strhává na postel.
"Maminko, strašně jsi mi chyběla. Mám tě moc ráda. Už neodcházej!" Šeptá jí tiše a pevně jí objímá.
Effie jí také pevně sevře v náručí a z očí se jí vykutálí pár slziček.
"Už nikdy, miláčku. Moc tě miluju, Tessinko. Strašně jsem se o tebe bála, když jsi mi utekla. Tohle nesmíš dělat."
"Moc mě to mrzí, maminko. Strašně moc." Vzlykne.
"Neplakej, srdíčko." Effie se jí pokusí políbit na čelo, ale špatně to odhaduje, takže Tess dostává polibek na nos.
Všichni tři stojíme vedle sebe a pozorujeme Effiyno a Tessino štěstí.