Nagyon örülök h van pár olvasóm, arra szeretnélek megkérni titeket,hogy ha tetszett az adott rész akk valami nyomott hagyjatok magatok után plss. Nem győzöm hangsúlyozni,hogy ez az első olyan "sztorim" amit ide felrakok éppen ezért nagyon fontos a véleményetek.Jöhet hideg,meleg.Előre is köszönöm:)
Kimondhatatlanul rosszul éreztem magam.Azt hittem azért tette mert akar valamit... nagyon csalódott voltam.Utam kivételesen nem haza hanem Louishoz vezetett.Úgy éreztem muszáj beszélnem vele.Az anyukája nyitott ajtót.
-Szia Ann.ölelt meg boldogan.
-Szia.köszöntem mosolyogva.
-Egész nyáron nem láttalak, mi történt?
-Ne haragudj csak mivel nem volt itthon Louis,ezért nem jöttem.
-Pedig nyugodtan jöhettél volna. Harry már hiányolt.mondta mosolyogva mire eléggé elpirultam.Ekkor jött le Harry az emeletről.Egy fehér pólót és egy fekete csőfarmert viselt.Kócos haja vízesen tapadt homlokára.Amikor meglátott elmosolyodott.
-Hali Harry.intettem neki.Nemsokára Louis is ott termett mellette.Azonnal odajött és megölelt.Szorosan öleltem derekát,arcomat pedig mellkasába fúrtam ,a sírás határán voltam.
-Ann mi a baj?kérdezte némi aggodalommal de én csak nemlegesen megráztam a fejem és leültem a nappaliban a kanapéra.
-Hagylak beszélgetni titeket.
-Köszi anya.mondta Louis majd leült mellém.
-Elmondod, hogy mi történt?
-Csak az, hogy megint szerelmes vagyok és megint elfogok cseszni valamit.
-Ohh.Kicsit konkrétabban??
-Most smároltam egy szőke sráccal akiről alig tudok valamit de már attól furán érzem magam ha a közelemben van.mondtam el egy szuszra.
-Ez nem olyan rossz dolog.
-Utána bejelentette,hogy ez neki semmit nem jelent.
-Hogy hivják?
-Niall Horan.
-Ann ...jobb lenne ha elkerülnéd.
-ISMERED?Vagy miért mondod ezt?
-Csak kerüld el a fenébe is!!állt fel szitkozódva majd a konyha felé vette az irányt én pedig követtem.
-Mennem kell,holnap korán kelek.mondtam kissé szomorúan.
-Okés.mondta de nem fordult meg.Odamentem és hátulról átöleltem.
-Ne haragudj Ann.De abból amit meséltél az jön le, hogy csak szórakozni akar veled.
-Talán...még nem tudom.Majd kiderül.mondtam majd elindultam haza.Másnap:
Niall megint ott volt a munkahelyemen. Már nagyon untam az egészet.Láthatta rajtam,hogy van bajom,nem is kevés ezért amikor odamentem váratlanul az ölébe húzott.Próbáltam felállni de túl erősen tartott.
-Mit akarsz Niall?kérdeztem kicsit sem kedvesen.
-Valami bajod van.
-Észrevetted? Gratulálok.mondtam hitetlenkedve.
-El is mondod vagy csak beszólogatsz?
-Nem tartozik rád.mondtam nemes egyszerűséggel és elforditottam a fejem.Ekkor elkezdte puszikkal behinteni a nyakam amit nagyon furcsáltam.
-Niall hagyd abba!!szóltam rá,próbáltam határozottnak tűnni de nem nagyon ment.
-Miért?Hiszen ezt akarod nem igaz?kérdezte vigyorogva.
-Bármikor megadhátnam neked amire vágysz.mondta szinte suttogva.
-Undoritó vagy .Menj a francba Horan.hagytam ott idegesen.