Chapter 21.

146 13 0
                                    

Újra itt vagyok: D Végre.Visszatértem egy új résszel is nagyon remélem hogy elnyeri majd a tettszéseteket.Jó olvasást: )

Niall szemszöge:
A kocsiban teljes csönd volt.Ann csak bámult kifele az ablakon.
-Most nem fogsz hozzámszólni?kérdeztem nagyot sóhajtva.
-Nincs mit mondanom neked.mondta szárazon.
-Nekem viszont van.parkoltam le a lakásom előtt.
-Felejtsd el.mondta majd kiszállt és idegesen becsapta a kocsiajtót.Zayn már várt ránk odabent.
Ann szemszöge:
Feldúltan szálltam ki a kocsiból, Niall pedig követett.Zayn már ott  volt és amikor meglátott egyszerűen odajött és szorosan megölelt.Olyan furcsa volt.Apa is hamarosan megérkezett.
-Mióta tudsz erről?kérdeztem Zaynt ,amikor már egy kicsit megnyugodtam.
-Pár napja.Apád keresett fel Los Angelesben.Már évek óta kereslek Ann,nem tudod milyen boldog vagyok,hogy most itt lehetek veled.
-Ohh... én is örülök Zayn.Niall...
-Figyelj Ann nem tudhattad, nembaj.ült le Niall mellém.
-Akkor is sajnálom.
-Minden rendben.ölelt át féloldalasan.
-Ne haragudj anyukáddal olyan sokszor elakartuk mondani én...
-Szerintem Zaynnek is tartozol egy bocsánatkéréssel apa.
-Igazad van.Sajnálom Zayn. De Ann édesanyjával megbeszéltük,hogy csak akkor mondjuk el ha már felnőtt lesz.
-Még sok dologról kell beszélnünk.mondta Zayn majd elköszöntünk Nialltől és elindultunk hozzám.Apa visszament dolgozni,csak a koncert idejére jött.Még haragudtam rá.Nem tudtam,hogy fog ez a hatalmas seb begyógyulni de Zayn közelsége hatalmas erőt adott.
-Ohh szóval itt laksz.Nagyon szép lakás.mondta Zayn elismerően.
-Te merre is laksz?kérdeztem kiváncsian.
-Los Angelesben lakom.Apud mondta, hogy én voltam a példaképed.
-Most is az vagy Zayn.Ismered Louis Tomlinsont?
-Igen.Ki nem ismeri manapság?
-Ő a legjobb barátom.
-Micsoda?? Ez olyan furcsa...
-Miért?
-Az ellenségem a legjobb barátod.
-Az ellenséged? Miért?
-Mert,ahh csak zenei téren.
-Akkor itt lesz az ideje kibékülni.mondtam vigyorogva.
-Majd meglátjuk hugi.erre én csak elmosolyodtam.
-Meddig maradsz?
-Hát most sokáig mert Niallel fogunk felvenni dalokat.
-Te is nála vagy?
-Persze. A legjobb haverom, neki köszönhetem a karrierem.
-Jó tudni,hogy Niall valami jót is tud tenni az emberekért.
-Ezt meg,hogy érted?
-Inkább ezt máskor beszéljük meg.
-Beszéljünk arról,hogy mennyire beléd van esve.mondta vigyorogva én meg csak sznobb fejjel bámultam rá majd feltört belőlem a röhögés.Amikor lenyugodtam elkezdtem a magyarázkodást.
-Zayn kizárt,hogy Niall szeretne engem.Ő nem olyan.Neki nem egy taknyos 18 évesre van szüksége.Lassan 19 de mindegy...
-Mikor van a születésnapod? Kérdezte kissé izgatottan.
-Január 13-án.
-Az igen,nekem 12-én.
-Sok dologban hasonlitunk.
-Van barátnőd? Kérdeztem kicsit túl kiváncsian de szinte mindent tudni akartam róla.
-Igen, Perrienek hivják egy lánybandában van.
-Azt hiszem tudom ki ő.
-De ő már nem a barátnőm Ann.2 éve a feleségem.mondta boldogan.
-Van egy lányunk is.
-Jó tudni, hogy jól alakultak a dolgaid.
Zaynnel megbeszéltük,hogy pár napra elvisz Los Angelesbe.Niall nem tiltakozott egyrészt mert ő is jött velünk, másrészt sikerült ott is fellépést intéznie nekem ráadásul Zaynnel.A bátyammal.Olyan jó érzés volt mindig ezt kimondani.Álmomban sem gondoltam volna,hogy ilyen is megtörténhet velem.

Everything for him Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt