Sziasztok.Jajj de jó végre péntek van ami azt jelenti,hogy most hétvégén több részt is felfogok tudni rakni. Szeretnék belekezdeni egy másik történetbe is majd ami a "She was a liar" cimet fogja viselni remélem majd tettszeni fog. Jó olvasást nektek;)
-Emily?nézett a lányra Niall csodálkozva.
-Nem szeretném megzavarni az idillt.mondta gúnyosan és rámnézett.
-Akkor meg?kérdezte Niall idegesen.
-Niall beszélnünk kell.
-Én megyek.mondtam majd adtam egy puszit Niall arcára, amin ő csak mosolygott.
Niall szemszöge:
-Mi az Emily?
-Lehetnél kicsit kedvesebb.ült le velem szembe.
-Hiányzol Niall.Nem birom nélküled.
-Ez most már mindegy.
-Az a kis liba csavarja el a fejed igaz?
-Ne beszélj igy róla.
-Már véded is?
-Nem azért amire te gondolsz,hanem mert...
-Szereted őt Niall.mondta nyávogva.
-Ez már többé nem a te dolgod.Szia Emily.
Ann szemszöge:
Emily rosszul időzített.Hazamentem és engedtem egy kád vizet.Nagyon kimerültem lelkileg,szükségem volt arra,hogy kikapcsoljam az agyam néhány percre.Fél óra múlva felébredtem arra,hogy kihűlt a viz.Vacogva másztam ki és vettem fel a köntösöm.Amikor kimentem a fürdőből Niall ott volt a szobámban.Nagyon megijedtem.
-Te meg mit keresel itt?Láttam,hogy alaposan végigmér majd próbált megszólalni.
-Nem vetted fel a telefont.
-Fürödtem.
-Értem.Ne haragudj csak Emily nem hagy békén és nem akartam hazamenni.
-Örülök, hogy itt vagy Niall.ültem le mellé mosolyogva mire újra megcsókolt aznap már másodszorra.
Niall szemszöge:
Nem volt kedvem hazamenni.Annel akartam lenni...de persze Emilynek ezt is elkellett rontania.Félve álltam a lány ajtaja előtt.Csengettem de nem jött ki senki viszont a bejárati ajtó nem volt kulcsra zárva.
-Nem volt a nappaliban sem a konyhában ezért felmentem a szobájába. A fürdőből hangokat hallottam szóval gondoltam fürdik, ezért leültem az ágy szélére. Nemsokára ki is jött a fürdőből egy szál köntösben. Vörösre festett haja kontyba volt fogva de hamar kiengedte azt.Amikor meglátott kicsit megilletődött.
-Te meg mit keresel itt?kérdezte ledöbbenve.
-Nem vetted fel a telefont.nyögtem ki nagy nehezen.
-Fürödtem.
-Értem.Ne haragudj csak Emily nem hagy békén és nem akartam hazamenni.próbáltam úgy mondani,hogy hihető legyen.Annyira nagyon vele akartam lenni.
-Örülök,hogy itt vagy Niall.ült le mellém mosolyjal az arcán.Nem birtam tovább.Minél közelebb akartam tudni őt magamhoz. Végigsimítottam arcán miközben ajkait figyeltem.Olyan szép telt ajkai voltak,hogy egyből beindult a fantáziám.Hirtelen csaptam le ajkaira,nyelvemmel kétségbeesetten bejutásért könyörögtem amit meg is kaptam.Végigdöntöttem az ágyon és oldalát simogattam.