Chapter 20.

199 12 0
                                    

Niall szemszöge : Kezdtem beleszeretni Annbe ami megijesztett.Emily nem zaklatott tovább aminek nagyon örültem,már nem érdekelt.Valaki elkezdett hivni ismeretlen számról.Végülis felvettem.
-Hallo, itt Niall Horan.
-Szia haver! Szólt bele egy ismerős hang.
-Zayn?kérdeztem meglepetten.
-Ki más lenne?kérdezte nevetve.
-Megváltoztattad a számod?
-Muszáj volt egy kiscsaj szétkürtölte a régit.Jó hírem van.
-Kíváncsian hallgatom.
-Megtaláltam a hugomat.
-Komolyan?kérdeztem ledöbbenve.
-Igen a nevelőapja felkeresett engem.
-És hol van?
-Londonban de az apja nem ott van,hanem Los Angelesben.
-Várj azt mondtad Los Angelesben?kérdeztem kissé lesokkolva.
-Igen, ott dolgozik.
-Mi a lány neve?
-Ann. Nah itt már teljesen ledöbbentem...Ann a legjobb haverom húga..
-Itt vagy Niall?
-Igen... Zayn én ismerem a hugodat..
-Ezt meg, hogy érted?kérdezte értetlenül.
-Leszerződtettem.mondtam még mindig furcsálva ezt az egészet.
-Tényleg?Tud énekelni?
-A hugod Zayn..csodás hangja van.
-Ez hihetetlen.Alig várom,hogy lássam.
-Mikor jössz?
-Holnap.
-Rendben bár koncertje lesz de majd még megbeszéljük,hogy legyen.
-Nekem oké.
Ann szemszöge :Harryt mindenki imádta.Tudtam én,hogy nagy jövő áll előtte.Niall elintézte nekem az első koncerten, aminek nagyon örültem.Meg nagyon hálás is voltam neki.Nagyon ideges voltam miatta.Olyan dallal is készültem, amit Niall még nem is hallott.Ettől csak még stresszesebb voltam.A színpad mögött voltunk már a sminkem meg volt még a hajammal ügyködtek de az egyetlen amivel foglalkozni tudtam az a fellépés volt.Nagyon sokan eljöttek, főleg mert Niall rendezte az egészet.
-Ne izgulj annyira Ann.Már rossz nézni.ült le Niall velem szemben.
-Jó de ez az első koncertem ,lehet meg sem érdemlem.
-Ezt most fejezd be.Nagyon is megérdemled.simitott végig arcomon mire mosolyogva lehajtottam a fejem.De ő megemelte az államnál és adott egy puszit a számra majd ment a dolgára.Nagyon furcsáltam a viselkedését.Éppen adták oda nekem a mikrofont amikor valaki hátulról szorosan átölelt.Amikor megfordultam nem akartam hinni a szememnek.
-Sophia, hát te?kérdeztem boldogan és meglepetten is egyszerre is egyszerre.
-Niall hívott, mondta,hogy tutira szükséged van rám ma és azt hiszem nem szóltál nekem erről.Kissé elhanyagolsz engem.
-Ne haragudj Soph annyira sok dolgom volt és kiment a fejemből.
-Nem haragszom bolond lány.Nah tünés a színpadra és nyűgözz le mindenkit.mondta széles mosolyjal az arcán.Lassan sétáltam ki.Eléggé sokan voltak, iszonyúan féltem.A koncert közepére eléggé felszabadult lettem.Amikor bementem vissza hátra Sophia boldogan ölelt magához.
-Milyen volt?
-Még kérdezed Ann?Fantasztikus volt.
-Niall merre van?
-Az öltöződben vár rád.
-Oké..mondtam majd bementem hozzá.
-Szuper voltál.mondta mosolyogva.Én meg csak mosolyogva megráztam a fejem.
-Nélküled nem ment volna.Ekkor kinyílt az ajtó.
-Apa??mentem oda boldogan és megöleltem.
-Büszke vagyok rád Ann.
-Köszönöm.
-Valamit mondanom kell neked...tudod ki az a Zayn Malik ugye?
-Persze, hogy tudom ő az egyik példaképem de ez most, hogy jön ide?
-Kislányom Zayn ő...szóval Zayn a bátyád.Teljesen lefagytam.
-Nem... ez biztos vicc..
-Nem viccel.mondta Niall egészen komolyan.
-Te tudtál erről Niall?kérdeztem könnyes szemekkel.Nem szólt semmit csak lehajtotta a fejét.
-Hogy tehettétek ezt velem?Főleg te apa.mondtam majd elindultam egyedül haza.Megálltam egy parknál és leültem egy padra.

Niall szemszöge: Idegesen furakodtam át a tömegen.Nem érdekelt senki és semmi csak Ann.Megint elrontottam mindent...Biztos voltam benne, hogy nagyon utál.De meg akartam találni és szorosan magamhoz ölelni azt mondani,hogy minden rendben lesz még ha annyira ez nem is igaz...mert velünk talán soha nem lesz minden rendben...egy közeli parkban találtam rá.Leültem mellé a padra de nem szólalt meg csak a földet bámulta könnyes szemekkel.
-Ann...
-Ne mondj semmit..mondta csalódottan.
-Ann.. Zayn a legjobb barátom.
-Hát ezt nem hiszem el..Szóval te még apámnál is jobban tudtad ezt.
-Nem mondhattam el.
-Miért nem?Jobb volt újra fájdalmat okozni?Ez jól megy neked.
-Nem akartalak megbántani.
-Mégis sikerült.Mint ahogyan már olyan sokszor.

Everything for him Donde viven las historias. Descúbrelo ahora