-Nem akarsz ma itt aludni, úgyis már nagyon késő van.vetettem fel az ötletet de úgy tűnt Soph elutasítja.
-Bocs de más programom van.mondta széles vigyorral az arcán.
-Bárcsak néha ez a vigyor a tanulást jelentené.sóhajtottam.
-Ann hihetetlenül jó pasit fogtam ki szóval nem akarom elbaszni.
-Látom ki vagy virulva de azért vigyázz vele!
-Igenis anyuci.Szia.adott egy puszit az arcomra majd elviharzott.Másnap végre kipihenten ébredtem és mentem be a suliba majd dolgozni.Ám ilyen munkanapom még nem volt az biztos.Nagyon stresszeltem minden miatt és emiatt hát...kissé leöntöttem az egyik vendéget kávéval.Arra eszméltem csak fel,hogy rámkiabál.
-Basszus!!Nem az ölemből akarom meginni!!pattant fel a helyéről.
-JAJJ ne haragudj!!mondtam majd adtam neki szalvétát gyorsan, aztán figyeltem,ahogy letörli a gatyáját.Gyönyörű kék szemű,szőke hajú fiú volt.Álla kissé borostás ,inge felül nem volt begombolva igy jól látszódott a mellkasa ami szőrős volt de irtó jól állt neki. Egy idő után azért nem mertem úgy bámulni.
-Jó helyen öntöttél le már nem azért.ült le vigyorogva én meg teljesen elpirultam.
-Tényleg ne haragudj.
-Nem gáz.Most viszont mennem kell szóval,viszlát Ann.mondta mosolyogva majd távozott.Én meg csak álltam ott ledermedve.Alig vártam,hogy hazanehessek. Lefürödtem,majd láttam,hogy Lou hívott és azonnal visszahivtam.
-Szia te kis elveszett.viccelődött mint általában.
-Hiányzik a hülye fejed.mondtam félig nevetve.
-Akkor én mit mondjak drága?
-Azt, hogy hamarosan láthatlak.mondtam kissé szomorúan.
-Hát ezt könnyen megoldhatjuk.
-Igazán?Kíváncsian várom az újabb zseniális ötleted.
-Haha Ann nagyon vicces.Nyisd ki az ajtót.
-MELYIKET?kérdeztem kissé lesokkolódva.
-Nyugi nem a kaszás az.röhögött.A szobád ajtaját nyisd ki.Azonnal felpattantam az ágyamról és kinyitottam az ajtót.És valóban ott állt ő.A legjobb barátom.