Chapter 14.

201 12 0
                                    

Nagyon rossz volt,hogy Louis elment.Niallel pocsék volt dolgozni,alig szóltam hozzá csak ha nagyon szükséges volt.Emiatt sokat veszekedtünk.Untam az egészet.Harry...csak barátok vagyunk.Egyenlőre mert jelentkezik az x-faktorba és nem akarja,hogy rosszul süljön el a dolog.
-Ann nagyon szeretném ha te is eljönnél és bátoritanál.
-Nem is tudom Harry...
-Kérlek.Ez nagyon fontos nekem.
-Ott leszek.mondtam mosolyogva mire Harry megölelt.Aztán mehettem a stúdióba.
-Mennem kell Hazz,Niall már vár.
-Amúgy nem értelek.Minek vagy ott ha szemétként videlkedik?
-Mert ez jó lehetőség és nem dobhatom el csak emiatt.Nah szevasz.adtam egy puszit az arcára majd mentem a dolgomra.
-Késtél.mondta Niall vigyorogva.
-Dolgom volt.
-Harrys dolgod?
-Neked ehhez semmi közöd, miért érdekel?
-Csak kérdeztem,ne húzd fel magad árt a szépségednek.
-Köszönöm a diagnózist Dr.Horan,egyébként Harry jelentkezik az x-faktorba és szeretnék emiatt szabadnapot kérni mert ott akarok vele lenni.
-Nem mehetsz.
-Ohh köszi tudtam ,hogy...várj,nemet mondtál?Egy kibaszott napról lenne szó csak megleszel nélkülem.
-Késtél és még szabadnapot is követelsz?Felejtsd el.
-Hogy lehetsz ekkora seggfej?!
-Tiszteletlen vagy.mondta tökre nyugodtan én meg majd felrobbantam.
-Nem lehetsz ennyire önző!Féltékeny vagy?
-Kezdesz felbaszni Ann!!
-Kit érdekel!Mindig az útjában állsz a boldogságomnak!
-Boldog akarsz lenni?jött közelebb és nekiütköztem a falnak.Egyre közelebb hajolt én pedig nem tudtam,hogy ellenkezzek-e vagy sem.

Niall szemszöge:Olyan sebezhetően állt ott a falnál.Nem menekülhetett és, ahogy elnéztem nem is akart.Úgy tűnt kissé össze van zavarodva.Úgy éreztem muszáj megcsókolnom, érezni ajkait az enyémeken.De nem akartam,hogy egy kicsit is lássa rajtam mennyire vágyom rá.Végül ő kezdeményezett,nem birta tovább,megtört.Remegő ajkakkal kereste az enyémeket.Belemarkolt hátulról a hajamba és nyelveink vad táncot jártak egymással.Emilyvel sosem éreztem hasonlót..soha nem akart a szivem kitörni a mellkasomból.Azt akartam,hogy soha ne legyen vége.

Everything for him Where stories live. Discover now