Cap.3. Blue !

17.2K 1.1K 30
                                    

- Şase ore , Row.Şase ore în bibliotecă şi nici nu m-a observat.zice Blue după ce intră în camera mea.
Rad şi îi fac loc în pat lângă mine.
-Nici nu înţeleg de ce nu ai venit cu mine.Probabil aveam noroc dacă erai acolo.
Deschid laptopul şi intru pe site-ul de ieri , cel pe care am aflat câte ceva despre Andrew ăla.
-Nu cred nimic.Omul ăla e perfect.spune Blue şi zâmbeşte tâmp.
Îmi dau ochii peste cap şi mă ridic după caietul de notiţe.Iau un pix şi scriu pe prima foaie.
"Tatăl lui Andrew ăla are o colaborare cu tatăl meu"
Blue citeşte şi zâmbeşte larg.
-Asta înseamnă că poate veni la tine acasă cu ei.
" Ei , na ! Părinţii lui au zis că abia mai vorbesc cu el"
-Sărmanul... sigur se simte singur.zice el şi îşi ţuguie buzele
" Da , poate.Tot e vina lui.Cine ştie ce a furat, sau poate trafic de droguri..."
-Fii serioasă.Până la proba contrarie eu îl cred un îngeraş.
Pufnesc şi arunc hârtia în coşul de gunoi.
-Ştiu că ziua mea a fost acum o săptămâna dar dau o petrecere de ziua mea azi.Vii , nu ? întreabă Blue şi îmi scrie pe carneţel ora petrecerii
Ridic umerii.
-Vom fi doar noi ,încă câţiva gay de prin oraş şi colegii vechi.Un fleac.
Eu şi Blue am terminat liceul , însă eu sunt cea mai mică din clasa şi socializez mai greu.Am 17 ani şi am terminat liceul.Unii la vârstă asta încă sunt înclasa a 10-a.
-Deci ? Vii?
Mă ridic şi îmi deschid dulapul.
-Jerseul roz şi blugii gri.zice el şi îmi zâmbeşte
Îi întorc zâmbetul şi îmi pun hainele pe pat.Mă aplec şi îmi arăt picioarele.
-Tenişi, normal.Nu că ai avea şi altceva, domnişoară " eu nu port tocuri".
Mă strâmb şi îi scot limba.La balul bobocilor toată lumea era la 4 ace...eu...eu eram în rochie şi tenişi.
-Şi înainte am nevoie să mergi cu mine la farmacie.zice el şi se uită la jerseul meu roz
Mă strâmb şi fac o grimasă.
-Am nevoie de ceva de acolo.Tu , dor vii , nu îmi place să merg singur .
Îl iau pe Blue de mâna şi mergem în biroul tatălui meu că să mă învoiesc de la cină.
-O să o aduc acasă la 11 .zice Blue
-Fie , fiule ...ce să spun , distracţie plăcută.
Îl pup pe obraz pe tata şi dau să ies din camera.
-Oh , Rowsalyn ... în caz că ... spune el răguşit şi îmi aruncă o cutie de prezervative.
Mă înfundă râsul şi îi scot limba.
-În cazul asta , nu mai mergem la farmacie.zice Blue şi bagă prezervativele în buzunarul lui.
Trăiesc într-un mediu toxic.Singură care nu se gândeşte mereu la sex e mama.Mama e mama a doi copii naturali şi unul adoptat , e om matur dar încă seruşinează când vine vorba de sex.
-Te las să te pregăteşti , eu merg până la bunica.Ne vedem în faţa porţii tale la 7.Pă.zice Blue şi îmi sărută creştetul capului
Aştept în faţă porţii sprijinindu-mă de poartă.E vara , nu înţeleg de ce-s numai 20 de grade la ora 7.Bine că nu e încă întuneric.Îl văd pe Blue din depărtare...nu e singur.E cu încă o persoană mai înalta că el şi mult mai bine făcută.Adevărul e că Blue nu e tocmai tonifiat.Îmi scot mâinile din buzunarele blugilorşi mă îndrept spre el.Privesc persoană de lângă de el ...Nu .... Andrew...
-Row ! strigă Blue şi îmi face cu mâna
Cum de a făcut rost de Andrew aşa repede.Ştiu că vrăjeşte băieţii cu grămadă dar nici în câteva zile.Îl privesc în ochi şi îmi aranjez părul apoi îi arătdegetul mijlociu făcându-i pe amândoi să radă.Staţi-ar în gât trădător ce eşti !
-Row , scuze ...şopteşte Blue în urechea mea înainte să intrăm în casa lui.
Îl trag într-o camera şi mă uit la el nervoasă.
-Nu e al meu încă... i-am zis că dăm o petrecere şi a zis " De ce nu ?" .E drăguţ , Row...îl plac.Nu fii rea cu mine ! zice blue şi face o feţişoara decăţeluş.
Îmi dau ochii peste cap şi îl privesc pe Blue.Îi zâmbesc şi îl împing afară din camera.
-Asta e un fel de " bafta " ?
Afirm şi îi zâmbesc.Îl privesc cum se îndreaptă spre Andrew.Zâmbesc uşor când îl atinge p eumar şi începe să vorbească cu el.
Au trecut 3 ore , şi lumea deja pleacă.Am stă tot timpul în camera lui Blue citind şi uitându-mă la desnele lui.O să fie sigur un pictor în viitor.Uşa sedeschide brusc şi Andrew intră cu un scaun în cameră.
-Scuze , Blue mi-a zis să aduc scaunele aici.Eu şi încă un tip îl ajutăm să strângă .
Mă ridic şi îi arăt unde să pună scaunul.Înainte să iasă se opreşte în faţa patului unde desenele lui Blue sunt imprastiete.
-Blue le face ? întreabă el şi se uită mirat
Afirm.
-Auzi ? Tu chiar nu vorbeşti ? întreabă Andrew şi îmi zâmbeşte ciudat.
Mă priveşte fix parcă scârbit.
-De ce ?
Privesc în spate şi apoi la el.
-Trecutul ?
Îmi mişc mâna uşor.
-Aşa şi aşa ?
Scutur din cap în semn că "Da" şi îmi arunc privirea spre alt desen.Iau un pix si scriu pe spatele foii.
" Cum de ai venit la petrecerea lui Blue ?" . Îi întind foaia şi zâmbeşte larg.
-Să înţeleg că aşa comunici tu.De când cu problemele în familie nu prea mai socializez.O petrecere nu strică niciodată.
Îi cer foaia şi scriu iar :" Şi ...îl placi pe Blue?"
-Ce ?! întreabă el confuz şi amuzat în acelaşi timp
Îi cer foaia şi scriu nervoasă pe ea." Blue e gay , idiotila ! Nu e evident ?Te-a invitat că să flirtati.Nu îmi părea că îl respingi."
Andrew citeşte şi zâmbeşte larg.
-Eram doar prietenos.Nu ştiam că el e ...Nu.Nu îl plac.Eu sunt...ştii tu ...cu fetele.spune el şi îşi duce o mâna la ceafă jenat.
Iau foaia şi scriu destul de neciteţ." E în regulă , doar nu îi da speranţe.Dacă îl faci să sufere jur că ..."Nu apuc să scriu că se pune lângă mine şiciteşte.
-Fii serioasă , nu îi dau speranţe.În fine ,Şoaptă , am de lucru mâine .Blue a zis că veniţi des la biblioteca ,poate ne vedem.Mi-ar prinde bine nişte amici noi.spune el şi iese
Mi-a zis cumva " Şoaptă" ? Ce nepoliticos e !Şi ce ? Vrea amici noi ? Amici care nu ştiu despre trecutul lui jegos... vrea să ne manipuleze.Trebuie să găsescaltă bibliotecă.

Virgin Change ( Part 3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum